ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԱՎԱՐՏԱԿԱՆ
ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐ
ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ
ՏԵՂԵԿԱՏՈՒ

Մեկնարկել է «Մեղու. հայերենը բոլորի համար» մրցույթը

Սեպտեմբերի 15, 2016

Մեկնարկել է «Մեղու. հայերենը բոլորի համար» մրցույթը, որին կարող են մասնակցել 3-12-րդ դասարանների բոլոր ցանկացող աշակերտները: Այս տարի մրցույթը տեղի կունենա հոկտեմբերի 27-ին:

Մրցութային փաթեթ-հրավերներն արդեն ուղարկվել են Հայաստանի և Արցախի ավելի քան 1250 դպրոցներին: Փաթեթներն ընդգրկում են դպրոցի մասնակցության հայտը, մրցույթի անցկացման մանրամասն կարգը և այլ անհրաժեշտ նյութեր:

Աշակերտների մասնակցության վճարը կատարելու և դպրոցի ցուցակում գրանցվելու վերջնաժամկետը հոկտեմբերի 4-ն է, իսկ դպրոցի հայտի ներկայացման վերջնաժամկետը՝ հոկտեմբերի 7-ը:

«Մեղու» մրցույթին ավելի մանրամասն կարող եք ծանոթանալ՝ այցելելով մրցույթի կայք:

«Մեղու» հայերենի մրցույթը ստեղծվել է «Այբ» կրթական հիմնադրամի կողմից։ Մրցույթը 2014 թվականից ամեն տարի անցկացվում է Հայաստանի ու Արցախի դպրոցներում։

Մրցույթի նպատակն է համընդհանուր հետաքրքրություն առաջացնել հայոց լեզու առարկայի հանդեպ, այն առավել գրավիչ ու սիրելի դարձնել երեխաների համար, նորովի մատուցել հայոց լեզուն՝ ցույց տալով նրա ողջ հմայքն ու գեղեցկությունը, զարգացնել երեխաների լեզվամտածողական և լեզվագիտական ունակությունները:

2015 թ.-ին «Մեղու»-ին մասնակցել են ընդհանուր թվով 41.606 դպրոցականներ հանրապետության բոլոր մարզերի և Արցախի 1001 դպրոցներից: Մրցույթի արդյունքներով հաղթող է ճանաչվել 1 աշակերտ: Բացի դրանից, մրցույթում լավագույն արդյունք է ցուցաբերել 308 աշակերտ։ «Այբ» կրթական հիմնադրամը հատուկ խրախուսական մրցանակներ է շնորհել ևս 905 աշակերտի՝ բոլոր այն դպրոցներում, որտեղ չեն եղել հաղթող կամ պատվոգրակիր երեխաներ:

«Մեղու. հայերենը բոլորի համար» մրցույթի պաշտոնական կազմակերպիչն է «Այբ» կրթական հիմնադրամը:

Մրցույթն անցկացվում է Հայաստանում՝ ՀՀ կրթության և գիտության, Արցախում՝ ԼՂՀ կրթության, գիտության և սպորտի նախարարությունների հովանու ներքո:

Հայաստանում մրցույթի կազմակերպման գործընկերն է «ՎՏԲ-Հայաստան բանկ» ՓԲԸ-ն:

  • ԱՌԱԿԸ ԽՐԱՏԻ ՄԻՋՈՑ. ՆԱԽ՝ ԵՐԵԽԱՅԻՆ ՍԻՐԵԼ, ՀԵՏՈ՝ ԽՐԱՏԵԼ, ՈՒՍՈՒՑԱՆԵԼ

    Թեմայի հեղինակ՝ AsyaY

    ԱՌԱԿԸ ԽՐԱՏԻ ՄԻՋՈՑ. ՆԱԽ՝ ԵՐԵԽԱՅԻՆ ՍԻՐԵԼ, ՀԵՏՈ՝ ԽՐԱՏԵԼ, ՈՒՍՈՒՑԱՆԵԼ .Երեխային ընդունել այնպիսին ինչպիսին ինքը կա: .Ընդունել երեխայի սխալվելու իրավունքը: .Օգնել երեխային՝ գործել ինքնուրույն: .Այնպես խրատել՝չվիրավորելով նրա անձը: .Խրատել առակների լեզվով:…

  • ԱՌԱԿԸ ԽՐԱՏԻ ՄԻՋՈՑ

    Թեմայի հեղինակ՝ AsyaY

    ԱՌԱԿԸ ԽՐԱՏԻ ՄԻՋՈՑ…ՆԱԽ՝ԵՐԵԽԱՅԻՆ ՍԻՐԵԼ,ՀԵՏՈ՝ԽՐԱՏԵԼ ,ՈՒՍՈՒՑԱՆԵԼ .Երեխային ընդունել այնպիսին ինչպիսին ինքը կա: .Ընդունել երեխայի սխալվելու իրավունքը: .Օգնել երեխային՝ գործել ինքնուրույն: .Այնպես խրատել՝չվիրավորելով նրա անձը: .Խրատել առակների լեզվով: .Խրատել բարոյական բնույթի առակներով,ճանաչել…

  • Презентация к открытому уроку по теме "Басни И. Крылова"

    Թեմայի հեղինակ՝ arbaka

  • Չափորոշչահեն դասի արդյունավետության չափանիշները

    Թեմայի հեղինակ՝ Flora Hovhannisyan

    1. Ուսուցիչը սովորողներին սովորեցնում է անդրադարձ կատարելու կարողություններ. գնահատել իրենց պատրաստվածությունը, բացահայտել իրենց բացթողումները, որոնել թերացումների պատճառները: 2. Ուսուցիչը տիրապետում է երկխոսության տեխնոլոգիային. ոչ միայն հարցեր է տալիս, այլև սովորեցնում…

  • Ինչպիսին պետք է լինի չափորոշչահեն դասը

    Թեմայի հեղինակ՝ Flora Hovhannisyan

    Դասի նպատակները ձևակերպվում են ՝ ելնելով սովորողին ներկայացվող պահանջներից, նրա գործառույթներից: Ուսուցիչը նպատակը ձևակերպելիս պետք է ինքն իրեն տա հետևյալ հարցերը.  ինչ կարևոր գիտելիք պետք է ձեռքբերի աշակերտը, …

  • «Թվական անուն» թեմայի ուսուցումը յոթերորդ դասարանում

    Թեմայի հեղինակ՝ marine8

    Այս թեմայի միջոցով կներկայացնեմ հայերենի խոսքի մասերից թվականի ուսուցումը յոթերորդ դասարանում: Թեման հետաքրքիր է, հուսանք, որ լայն արձագանք կստանա:

  • Օժանդակություն ռուսաց լեզվի ուսուցիչներին

    Թեմայի հեղինակ՝ arbaka

  • ԽՐԱՏԵԼ ԱՌԱԿՆԵՐԻ ԼԵԶՎՈՎ...

    Թեմայի հեղինակ՝ AsyaY

    Հարգելի գործընկերներ,հրավիրում եմ Ձեզ բուռն քննարկման,Ձեր կարծիքը շատ կարևոր և հետաքրքիր է:Ինչ եք կարծում, կարող ենք հաջողությունների հասնել,եթե երեխաներին խրատենք,դաստիարակենք առակների լեզվով:

  • Dasaran.am

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարինե Հ.

    Dasaran.am կայքում ոչ միայն ծնողը պետք է տեսնի իր երեխայի գնահատականն ու դասի թեման,այլ նաև դասղեկը:Դասղեկը պետք է տեսնի նաև իր դասարանի աշակերտների բացակայությունները,խրախուսի իր դասարանում սովորող աշակերտներին ոչ միայն…

  • Դիդակտիկ նյութերի օգտագործումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Ruzan.G

    Ժամանակակից դպրոցը, ինչպես երբևէ, ապրում է լուրջ հեղաշրջում: Հնրակրթական դպրոցի բարեփոխումները կոչված են պատանիներին ու աղջիկներին զինել սովորելու, աշխատելու, մտածելու կարողություններով և հմտություններով: Իսկ այդ բոլորի հիմքը դրվում է տարրական…

Ազգային վարկանշավորման համակարգ