ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԱՎԱՐՏԱԿԱՆ
ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐ
ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ
ՏԵՂԵԿԱՏՈՒ

Լրագրության և մեդիագրագիտության դասընթաց դպրոցականների համար

Փետրվարի 14, 2017

«Հույսի կամուրջ» կազմակերպությունը հրավիրում է 13-18 տարեկան դպրոցականներին մասնակցելու լրագրության և մեդիագրագիտության դասընթացի:

Եթե հետաքրքրասեր եք, ուզում եք նոր բացահայտումներ անել, բարձրաձայնել ձեր և ձեր հասակակիցներին հուզող խնդիրներ, ավելին սովորել ու կարդալ, նոր ընկերներ ձեռք բերել, փոխանակվել մտքերով ու գաղափարներով, իրականություն դարձնել մեդիա և ստեղծագործական նախաձեռնություններ, ապա այս դասընթացը հենց ձեզ համար է։

Դասընթացի մասնակիցները հնարավորություն կունենան շաբաթական երկու անգամ մասնակցելու լրագրության տեսական և գործնական պարապմունքների, կծանոթանան լրագրության ժանրերի հետ, կսովորեն գրել հոդվածներ, ակնարկներ, հարցազրույցներ, որոնցից առավել հաջողվածները կհրապարակվեն «Արևածաղիկ» մանկապատանեկան ամսաթերթում և sunflower.am կայքում։

Ընտրված դպրոցականները կմասնակցեն նաև տարբեր թեմատիկ քննարկումների, ֆիլմերի դիտումների ու արշավների: Մրցութային փուլն անցնելուց հետո ընտրված անդամները ձեռք կբերեն բանավիճելու, շահերի պաշտպանության և առաջնորդության, սոցիալական մեդիաների օգտագործման, ինչպես նաև խոսքի ազատության և այլ իրավունքների մասին գիտելիքներ:

Խրախուսվում է հաշմանդամություն ունեցող երեխաների մասնակցությունը դասընթացին: Դասընթացը հաջողությամբ ավարտած մասնակիցները կստանան ավարտական վկայականներ:

Դասընթացը անվճար է, տևողությունը` 4 ամիս, անցկացման վայրը` «Հույսի կամուրջ» ՀԿ գրասենյակ (Երևան, Կորյունի 19ա, 2-րդ հարկ):

Դասընթացին մասնակցելու համար անհրաժեշտ է լրացնել էլեկտրոնային հայտը մինչև 01.03.2017 թ.: Խումբը կընտրվի մրցութային կարգով` դիմումների հիման վրա: Հարցերի դեպքում կարող եք զանգահարել (098 88 57 66)  հեռախոսահամարով` Մարիամ Սարիբեկյանին:

Էլեկտրոնային հայտը լրացնելու համար սեղմեք այստեղ:

Նախաձեռնությունն իրականացվում է «Իմ մասին. հնարավորությունների ընձեռում և կապերի հաստատում ավելի լայն ներառման համար» ցանցային ծրագրի շրջանակում, որն իրականացվում է Ավստրիայի միջազգային զարգացման գործակալության և «Բաց հասարակության հիմնադրամների» կրթության աջակցության ծրագրի (Բուդապեշտ) ֆինանսավորմամբ:

Ծրագիրն Ավստրիայում համակարգում է «Միջմշակութային կենտրոն» (Interkulturelles Zentrum) ՀԿ-ն:

Հայաստանում ծրագրի համակարգող` «Հույսի կամուրջ» ՀԿ, գործընկեր` «Օրրան» ՀԿ:

Վրաստանում ծրագրի համակարգող` «Յունիոն Բերիլլուս» ՀԿ, գործընկերներ` «Լիբերտա» և «Բիլիկի» ՀԿ-ներ:

  • Տեսադաս

    Թեմայի հեղինակ՝ Նարինե Ադամյան

    Դպրոցում անցկացվող համակարգչային բոլոր դասերը շատ կարևոր են և նպաստում են մատաղ սերնդի, մեր վաղվա քաղաքացու դաստիրակությանն ու գիտելիքների ձեռք բերմանը: Բայց տեսադասերը, իմ կարծիքով, ավելի արժեքավոր են և նպաստում…

  • Բերման բանաձևեր

    Թեմայի հեղինակ՝ Արփինե Մ

    Յուրաքանչյուր աշակերտ ունի տարբեր ընդունակություններ և սովորելու անհատական ոճ: Բերման բանաձևերը շատ են և հաճախ դրանցից օգտվելը հարմար չէ: Դրանք հիշելը դժվար է: Սակայն ամբողջ աղյուսակն անգիր անել պարտադիր չէ՝…

  • Աշակերտին գրողի և նրա ստեղծած աշխարհը տանելու ուղիները

    Թեմայի հեղինակ՝ Արսենյան

    Գրականությունը խոսքի արվեստ է, գրողի և իրականության հանդիպումի գեղարվեստական արտացոլքւ, մի ուրույն աշխարհ, որտեղ հյուսված են սեր ու ցավ, լույս ու ստվեր, անձնականն ու հասարակականը, ազգայինն ու համամարդկայինը: Գրողը կա…

  • Օրվա դասի պլան 6-րդ դասարանի «Հայոց պատմություն» առարկայից

    Թեմայի հեղինակ՝ Սիրանուշ Մուրադյան

    Հարգելի՛ կոլեգաներ,Ձեր ուշադրությանն եմ ներկայացնում օրվա դասի պլանի նմուշ առարկայից: Առարկա ՝Հայոց պատմություն Դասարան՝VI Թեմա՝ Հայաստանը պարթևա-հռոմեկան հակամարտության ոլորտում: Դաս՝ Հայաստանի պայքարն ընդդեմ Հռոմի ծավալապաշտական քաղաքականության:Արտավազդ Բ Դասի նպատակները ա/ակադեմիական…

  • Շնորհակալություն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    «Հայկական կրթական միջավայրի» հետադարձ կապով և էլ. փոստի հասցեներով ստանում ենք նամակներ, որոնց հեղինակները խնդրում են հրապարակել իրենց շնորհակալությունն ու երախտագիտությունը:

  • 5-րդ դասարանում «Բաժանում» թեմայի ամրապնդում՝ խմբային աշխատանքով

    Թեմայի հեղինակ՝ Հասմիկ Հակոբյան

    2-րդ խումբ. [ATTACH]3542[/ATTACH]

  • 5-րդ դասարանում «Բաժանում» թեմայի ամրապնդում՝ խմբային աշխատանքով

    Թեմայի հեղինակ՝ Հասմիկ Հակոբյան

    1-ին խումբ՝ [ATTACH]3541[/ATTACH] 2-րդ խումբ՝ [ATTACH]3544[/ATTACH]

  • Հետազոտական աշխատանքները կրտսեր դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Օշական

    Այսօր դպրոցի խնդիրը ոչ միայն կրթության բարձր մակարդակի ապահովումն է,այլև աշակերտների մտածողության բազմակողմանի զարգացումը՝նրանց գիտելիքներն ինքնուրույն լրացնելու ,ժամանակակից ՏՀՏ-ից օգտվելու,կյանքում դրանք տեղին ու ճիշտ օգտագործելու կարողությունների և հմտությունների ձևավորումը:Իմ կարծիքով…

  • Բաց դասեր, հետազոտական աշխատանքներ քիմիայից

    Թեմայի հեղինակ՝ Balasan

    Հարգելի գործընկերներ, ելնելով քիմիայի դասերին հետազոտական և նախագծային աշխատանքների կազմակերպման, բաց դասերի անցկացման կարևորությունից և անհրաժեշտությունից, առաջարկում եմ թեմայում տեղադրել հետազոտական աշխատանքներ, բաց դասեր, ինչպես նաև նրանց ներկայացվող պահանջները, մեթոդական…

  • ՏՀՏ-ի կիրառումը քիմիայի դասընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Naira1990

    ՏՀՏ-ի օգտագործումը քիմիայի դասերին զգալիորեն բարձրացնում է ուսուցման արդյունավետությունը, օգնում է դասի ժամանակ ստեղծել համագործակցման մթնոլորտ: Հետաքրքիր կլինի յուրաքանչյուրիդ կողմից տեղադրվող նյութերի ուսումնասիրումն ու օգտագործումը դասապրոցեսում:

Ազգային վարկանշավորման համակարգ