ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԱՎԱՐՏԱԿԱՆ
ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐ
ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ
ՏԵՂԵԿԱՏՈՒ

Նորություններ

Հաղթանակ

Մարտի 22, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Սյունիքի մարզի Սիսիանի Մանկապատանեկան մարզադպրոցը կազմակերպել էր մարզադպրոցի հիմնադիր Մուշեղ Ամիրխանյանի հիշատակին նվիրված մինի ֆուտբոլի դպրոցականների առաջնություն, որին մասնակցում էին տարածաշրջանի տարբեր դպրոցների 7-9-րդ դասարանների աշակերտներ:

Սիսիանի հ. 5 հիմն. դպրոցը ևս մասնակցում էր այդ առաջնությանը ու գրավեց I պատվավոր տեղը:

 

ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն կաջակցի կրթության զարգացմանն ուղղված ՀՀ նախագծերին

Մարտի 21, 2017
Պաշտոնական լրատու

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանի գլխավորած պատվիրակությունը մարտի 19-20-ը պաշտոնական այցով գտնվել է Փարիզում: Նախարար Լևոն Մկրտչյանը Փարիզում հանդիպել է ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի գլխավոր տնօրենի կրթության գծով տեղակալ Քիան Տանգի հետ, որին մասնակցել են Ֆրանսիայում ՀՀ արտակարգ և լիազոր դեսպան Վիգեն Չիտեչյանը, դեսպանության առաջին քարտուղար Օլգա Դավթյանը և ԿԳ նախարարի…

«Ֆունկցիայի գրաֆիկի շոշափողը» բաց դաս

Մարտի 21, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.2 ավագ դպրոցում ցուցադրական դաս էր կազմակերպել մաթեմատիկայի տարակարգված ուսուցիչ Աշոտ Մելիք-Փարսադանյանը: Դասը 11բ (ֆիզմաթ հոսք) դասարանում էր` հանրահաշիվ և մաթեմատիկական անալիզի տարրեր առարկայից: Դասի թեման` «Ֆունկցիայի գրաֆիկի շոշափողը», իսկ դասի տիպը` թեմայի ամփոփում` գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների ամրապնդմամբ:
Մտագրոհից հետո դասը ընթացավ խմբային աշխատանքի ձևով: Սովորողները առաջադրանքները…

Գարունն իմ աչքերով

Մարտի 21, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի դահլիճում մարտի 17-ին գարնանային տրամադրություն էր` իր հմայքներով` ծիլ, ծաղիկ, արև…, և  որոտացող Ամպ ու Կայծակով:

    Դերակատարները 2-րդ «գ» դասարանի աշակերտներն էին, որոնց ոգեշնչել ու ոգևորել էր երիտասարդ դասվար Հերմինե Հակոբյանը:

    Տնօրինության կողմից միջոցառումն արժանացավ  գովասանքի և գարնանային բարեմաղթանքների:

   Տարրական կրթության մեթոդ միավորում

Մաթեմատիկայի աշխարհում

Մարտի 21, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

 2017թ. մարտի 17-ին Մասիս քաղաքի Վ.Բաբայանի անվան հ.2 հիմնական դպրոցի   Iգ դասարանի աշակերտները ներկայացան «Մաթեմատիկայի աշխարհում» խորագրով միջոցառման շրջանակներում:

      Միջոցառումների  հետաքրքրությունը, գեղեցկությունը,յուրօրինակությունը դասվար Լ.Խաչատրյանի աշխատանքում վարպետության գիծ է:

«Մաթեմատիկայի աշխարհը» նպաստեց աշակերտների գիտելիքների և գործնական հմտությունների խորացմանը և ընդլայնմանը,զարգացրեց հետաքրքրությունը մաթեմատիկայի նկատմամբ:Ցերեկույթի միջոցով նաև ամրապնդվեց մաթեմատիկական հիմնական հասկացությունների ընկալումն ու յուրացումը,գեղագիտական…

Գիտելիքը ուժ է

Մարտի 21, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.2 ավագ դպրոցում ամփոփվեց դպրոցականների առարկայական օլիմպիադայի մարզային փուլի արդյունքները: Այդ նպատակով հրավիրված ԱԽ-ի նիստում դպրոցի ՄԿԱ-ի գծով տնօրենի տեղակալ Շ.Բադալյանը կարևորելով մրցույթների, օլիմպիադաների դերն ու նշանակությունը, ներկայացրեց մեր աշակերտների նվաճումները: Դպրոցի 31 աշակերտներ մարզային փուլում արժանացան դիպլոմների, ընդ որում I կարգի` 17 աշակերտ, II կարգի` 8 աշակերտ, III…

Ամփոփիչ դաս-միջոցառում «Հայրենի բնաշխարհ»

Մարտի 20, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

    Մարտի 14-ին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի դահլիճը վերածվել էր դասասենյակի, որտեղ անցկացվեց 6-րդ «գ» դասարանի «Մայրենի» առարկայից «Հայրենի բնաշխարհ» թեմայով ամփոփիչ դաս- միջոցառումը:

    Աշակերտները բաժանվել էին խմբերի` Հայաստանի 4 թանկ սրբությունների` Արաքս, Մասիս, Սևան, Արագած: Խմբերը խոսքով ներկայացրին, որ պահանջատեր են Մասիսը ամբողջովին մերն ունենալու նպատակասլացությամբ, դեռ ծովը…

Առաջին անգամ ընտրող

Մարտի 20, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հրազդանի Հ. Օրբելուանվան հ.13 ավագ դպրոցում 15.03.2017թ.-ին   արտասովոր եռուզեռ էր, համադպրոցական ընտրություններ էին: Աշակերտներն ընտրում էին «Դպրոցի զարգացման ծրագիր» ներկայացրած լավագույն թեկնածուին: Բոլորը մտահոգված էին. ներկայացված հինգ թեկնածուներից ո՞վ կընտրվի և ու՞մ ծրագիրը կհաղթի: Անհանգստությունը համատարած էր: Առաջին անգամ են ընտրում,և իրենց ձայնից է կախված ծրագրի ճիշտ ընտրությունը: Դպրոցն ընդգրկված…

Ժողովուրդն  իմաստուն  է

Մարտի 20, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Աշխուժություն էր Չարենցավանի  Ամենայն  Հայոց  Կաթողիկոս  Վազգեն  Ա-ի  անվան  հ.3 հիմնական  դպրոցի IIԳ  դասարանում: Դասվար Ա.  Երիցյանի  նախաձեռնությամբ կազմակերպվել էր հրաշալի դաս-միջոցառում «Ժողովուրդն  իմաստուն  է» խորագրով: Բեմադրվեցին  Մխիթար  Գոշի, Եզոպոսի, Վարդան  Այգեկցու, Աթաբեկ  Խնկոյանի  առակները: Միջոցառումը դահլիճում  էր: Այն վերածվել էր մի յուրօրինակ թատերաբեմի: Դահլիճը  ձևավորված  էր աշակերտների ձեռքով` շատ…

Միջոցառում Կապանի հ.11 միջնակարգ դպրոցում

Մարտի 20, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.11 միջնակարգ դպրոցում  2017 թ. մարտի  16-ին  տեղի ունեցավ  միջոցառում «Մեր մեծերը» խորագրով, որը  նվիրված էր հայտնի ռեժիսոր  Ռուբեն Մամուլյանին և մեծ բարերար Ալեքսանդր  Մանթաշյանցին: Միջոցառման ընթացքում  դասղեկներ Մ. Գայամյանը  և Վ. Դանիելյանը  ներկայացրին  նրանց կենսագրությունը, հայտնի գործերն  ու կատարած  աշխատանքները, դիտեցին տեսաֆիլմ: Միջոցառման նպատակն էր՝ աշակերտներին իրազեկել  մեր մեծերի …

  • Մուրացանի «Հասարակաց որդեգիրը»

    Թեմայի հեղինակ՝ Նվարդ Հովհաննիսյան

    Մուրացանի «Հասարակաց որդեգիրը»

  • Պատմական թելադրությունները որպես դասի արդյունավետության բարձրացման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Marine6

    Պատմական թելադրությունները որպես դասի արդյունավետության բարձրացման միջոց Հարգելի գործընկերներ երկար տարիներ է արդեն, որ ես դասապրոցեսում օգտագործում եմ պատմական թելադրություններ: Դրանք սիրով են ընդունվում աշակերտների կողմից, միաժամանակ հնարավորություն են տալիս…

  • ԵՐԵԽԱՆ ԵՎ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻՉԸ...

    Թեմայի հեղինակ՝ AsyaY

    Հարգելի գործընկերներ քաջ գիտակցում եմ համակարգչի կարևորությունը այսօր մեր կյանքում:Բայց իրականությունից փախչելն անհնար է:Շարունակ մեծանում է երեխաների կախվածությունը հանակարգչի նկատմամբ:Երեխաները ժամերով նստում են համակարգչի առջև խաղեր խաղում՝,բայց այդ ամենը վատ…

  • Տեքստային խնդիրներ- շարժում-թեմատիկ միավոր

    Թեմայի հեղինակ՝ Բելլա Թամրազովա

    Քանի որ այս թեմայի խնդիրներն ընդգրկված են կրկնության բաժիններում, նպատակահարմար եմ գտել լրացուցիչ դասաժամերին կազմակերպել այսպիսի ուսուցում՝ թեմայի յուրացման մակարդակն ապահովելու նպատակով: Առաջնային առարկայախումբ ՝ • Հանրահաշիվ • Ֆիզիկա Երկրորդային…

  • Բաց դաս

    Թեմայի հեղինակ՝ Flora Hovhannisyan

    Հարգելի գործընկերներ, առաջարկում եմ խոսել բաց դասերի մասին. որոնք են դրանց կազմակերպման նպատակները, ինչպես պետք է կազմակերպել դրանք, ովքեր կարող են կազմակերպել այդպիսի դասեր, ովքեր կարող են ներկա լինել այս…

  • Մատչելի դասի պլանները որպես դասի արդյունավետության կարևոր պայման

    Թեմայի հեղինակ՝ Larisa0504

    Հարգելի գործընկերներ հրավիրում եմ ձեզ նոր քննարկման: Իմաստունի խոսք է. Խելացին նա է, ով բարդ բաները ներկայացնում է պարզ ու մատչելի: Կարծում եմ, որ դասի արդյունավետության համար կարևոր են պարզ…

  • ԹԵՄԱՏԻԿ ԱՇԽԱՏԱՆՔ ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱՅԻՑ/2/

    Թեմայի հեղինակ՝ AsyaY

    2016-2017 ուսումնական տարի II կիսամյակ Թեմատիկ աշխատանք N 2 Առարկա - Մաթեմատիկա Թեմա –Բազմապատկում բաժանում Դասարան - ΙΙ Ամիս, ամսաթիվ __________________ Ազգանուն, անուն_________________________ I տարբերակ 1. Տրված թվերից ընդգծի՛ր միայն…

  • «Գնդի ծավալը» թեմայի ուսուցման իմ փորձից

    Թեմայի հեղինակ՝ Բելլա Թամրազովա

    Այս թեման ընդգրկված է 12-րդ դասարանի խորացված ուսուցմամբ երկրաչափության դասընթացում: Որպես դասի նպատակներ սահմանել եմ հետևյալները. • սովորեն գնդի ծավալի հաշվման բանաձևը, • հանրահաշվի և մաթ.անալիզի գիտելիքներն օգտագործելու միջոցով ստանան…

  • Հարցադրման մեթոդ

    Թեմայի հեղինակ՝ Flora Hovhannisyan

    Եկենք խոսենք հարցադրման մեթոդի մասին. ինչ գիտենք դրա մասին, ինչպես ենք կիրառում, որն է դրա նպատակը, մեթոդի կիրառումը ինչին է նպաստում:

  • Միջառարկայական կապը ֆիզիկայի դասին

    Թեմայի հեղինակ՝ Hasmik.Vardanyan

    Բնագիտական հոսքում թեման կարելի է անցկացնել համագործակցային,հետազոտական մեթոդներով՝օգտագործելով միջառարկայական կապեր/կենսաբանություն-ֆիզիկա-առողջ ապրելակերպ/: Դասի կահավորումը՝անհրաժեշտ սարքեր, զննական նյութեր, տեսասահիկներ, գծապատկերներ: Խմբերին նախօրոք տրվել էին հետևյալ ենթաթեմաները. առաջին խումբ՝ • Աչքը որպես օպտիկական…

Ազգային վարկանշավորման համակարգ
  • RISK MANAGEMENT

    Course Overview This course provides students in the field of Risk Management with -          theoretical and practical knowledge in the use of modern risk management technologies, to manage not only electrical projects but also the risks of organizations from various industries; -          theoretical knowledge about risk management features in electrical engineering processes -          risk assessment and management skills of practical use and principles of risk tracking, mitigation and assessment, -          guideline and ability to use an appropriate open software to assess and solve risk management problems. After completing this course, the student will know the methodology of risk management not only in electrical engineering but also in general business projects and be able to formulate the risk assessment factors, make the risk management plan and assess in software in a concrete case and situation. By the end of the course, students should have gained the following skills and/or knowledge: ‑ elaboration of risk management plan with all necessary activities; ‑ identification of current and potential risk factors for the concrete project; -  preparation of risk reporting matrix and risk mitigation plan, ‑ evaluation of potential risk factors for the concrete project; -    tracking plan for the future risk management. Over the course of the semester, students will have one projects, related to the evaluation of risks for the concrete project.

  • Ռիսկի կառավարում

    Ամփոփագիր Այս դասընթացը նպատակն է ապահովել ուսանողներին ռիսկերի կառավարման ոլորտում՝ - ժամանակակից ռիսկի կառավարման տեխնոլոգիաների օգտագործման տեսական և գործնական գիտելիքներով; - Տեսական գիտելիքներով էլեկտրատեխնիկայի ոլորտում ինժեներական գործունեությունում ռիսկերի կառավարման հատկանիշների վերաբերյալ; - գործնական հմտություններով ռիսկերի գնահատման և կառավարման համար, ներառյալ ռիսկի վերահսկողության, մեղմելու եւ գնահատման սկզբունքներին; - կարողությամբ օգտագործելու համապատասխան բաց ծրագրային միջոցները ռիսկի կառավարման խնդիրների գնահատման և լուծման համար: Դասընթացը ավարտելուց, ուսանողները պետք է ձեռք բերեն հետեւյալ հմտությունները եւ/կամ գիտելիքները՝ ռիսկերի կառավարման պլանի մշակումը, հաշվի առնելով բոլոր անհրաժեշտ գործողությունները; կոնկրետ ծրագրի համար ընթացիկ և պոտենցիալ ռիսկի գործոնների բացահայտում; ռիսկի հաշվետվության մատրիցի և ռիսկերի նվազեցման պլանը նախապատրաստումը, կոնկրետ ծրագրի համար պոտենցիալ ռիսկի գործոնների գնահատում:

  • ԼՂՀ ՏՀՏ վերապատրաստման դասընթաց, դասվար 3

  • ԼՂՀ ՏՀՏ վերապատրաստման դասընթաց, դասվար 2

  • ԼՂՀ ՏՀՏ վերապատրաստման դասընթաց, ՆԶՊ

  • Մեխանիկա բաժնից խնդիրների վերլուծություն

  • ԼՂՀ ՏՀՏ վերապատրաստման դասընթաց, դասվար 1

  • ԼՂՀ ՏՀՏ վերապատրաստման դասընթաց մաթեմատիկա2

  • ԼՂՀ ՏՀՏ վերապատրաստման դասընթաց մաթեմատիկա1

  • ԼՂՀ ՏՀՏ վերապատրաստման դասընթաց քիմիա