ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԱՎԱՐՏԱԿԱՆ
ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐ
ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ
ՏԵՂԵԿԱՏՈՒ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Ժողովուրդն  իմաստուն  է

Մարտի 20, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Աշխուժություն էր Չարենցավանի  Ամենայն  Հայոց  Կաթողիկոս  Վազգեն  Ա-ի  անվան  հ.3 հիմնական  դպրոցի IIԳ  դասարանում: Դասվար Ա.  Երիցյանի  նախաձեռնությամբ կազմակերպվել էր հրաշալի դաս-միջոցառում «Ժողովուրդն  իմաստուն  է» խորագրով: Բեմադրվեցին  Մխիթար  Գոշի, Եզոպոսի, Վարդան  Այգեկցու, Աթաբեկ  Խնկոյանի  առակները: Միջոցառումը դահլիճում  էր: Այն վերածվել էր մի յուրօրինակ թատերաբեմի: Դահլիճը  ձևավորված  էր աշակերտների ձեռքով` շատ…

Միջոցառում Կապանի հ.11 միջնակարգ դպրոցում

Մարտի 20, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.11 միջնակարգ դպրոցում  2017 թ. մարտի  16-ին  տեղի ունեցավ  միջոցառում «Մեր մեծերը» խորագրով, որը  նվիրված էր հայտնի ռեժիսոր  Ռուբեն Մամուլյանին և մեծ բարերար Ալեքսանդր  Մանթաշյանցին: Միջոցառման ընթացքում  դասղեկներ Մ. Գայամյանը  և Վ. Դանիելյանը  ներկայացրին  նրանց կենսագրությունը, հայտնի գործերն  ու կատարած  աշխատանքները, դիտեցին տեսաֆիլմ: Միջոցառման նպատակն էր՝ աշակերտներին իրազեկել  մեր մեծերի …

Վերլուծության դաս Ուրասարի հիմնական դպրոցում

Մարտի 20, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

17.03.2017թ. Ուրասարի հիմնական դպրոցի ուսուցիչներ Ա. Մխեյանի, Ն. Հակոբյանի և Ա. Պիրոևայի նախաձեռնությամբ անցկացվեց SWOT վերլուծության դաս: Աշակերտները ծանոթացան ռազմավարական պլանների մշակման ժամանակ կիրառվող SWOT վելուծության հիմնական գործիքակազմին, ինչպես նաև դրա կիրառման հնարավորություններին: Դասի ավարտին աշակերտներն իրենք կազմեցին ու ներկայացրին Ուրասար համայնքի զարգացման ծրագրի ուժեղ և թույլ կողմերը, զարգացման հնարավորություններն…

Աշակերտները հայեցողական դասաժամը Քաջարանի քաղաքապետարանում

Մարտի 17, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

        Քաջարանի հ.2 միջնակարգ դպրոցի XІІ դասարանի աշակերտները հայեցողական դասաժամը անցկացրել են Քաջարանի քաղաքապետարանում: Աշակերտները նպատակ ունեին ծանոթանալու համայնքի ղեկավարման կառուցվածքին և սկզբունքներին:

  Աշակերտներին ընդունեց փոխքաղաքապետ Կ. Թադևոսյանը: Նա բացատրեց համայնքի ղեկավարման սկզբունքները, Քաջարանի համայնքապետարանի աշխատակազմի կառուցվածքը և ձևավորման մեխանիզմները, ֆինանսավորման աղբյուրները,  պատասխանեց աշակերտների հարցերին, այնուհետև աշակերտները…

Շնորհավոր մարտի 8

Մարտի 17, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ստեփանավանի Հովհաննես Թումանյանի անվան ավագ դպրոցում մարտի 9-ին տեղի ունեցավ միջոցառում նվիրված կանանց միջազգային օրվան:

Միջոցառումը սկսվեց «Դռները բացեք գարուն է գալիս» բանաստեղծությամբ: Տղաները իրենց գեղեցիկ երգով շնորհավորեցին մայրիկներին, ուսուցիչներին: Հնչեցին գեղեցիկ բանաստեղծություններ նվիրված գեղեցիկ սեռի ներկայացուցիչներին:

Երգերին զուգահեռ տեսահոլովակի կիրառմամբ ցուցադրվեցին ուսուցիչների, ծնողների նկարները: Դպրոցի տնօրեն Ս. Թունյանը շնորհավորեց…

Բաց դաս «ՀՀ տնտեսությունը»

Մարտի 17, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հանձնարարված թեման`«ՀՀ տնտեսությունը» բաժնի կրկնություն:

Նոր թեման` «Արագածոտնի մարզ»:

Ստեփանավանի Հովհաննես Թումանյանի անվան ավագ դպրոցում 16.03.2017թ.-ին 9բ  դասարանում կայացավ բաց դաս՝ աշխարհագրություն առարկայից: Դասարանը բաժանված էր 4 խմբի և յուրաքանչյուր խմբին առաջադրվեցին հարցեր «ՀՀ տնտեսության» բաժնից: Ուսուցչի կողմից բաժանվեց նյութեր, որի օգնությամբ աշակերտները պատրաստեցին ցուցապաստառներ, առանձին մարզերի համար ուրվագծերով ստացան…

Միջոցառում Իջևանի թիվ 5 հիմնական դպրոցում

Մարտի 16, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

2017թ. մարտի 14-ին Իջևանի Մ.Մարտիրոսյանի անվան հ.5 հիմնական դպրոցի հանդիսությունների դահլիճում մաթեմատիկայի ամսվա շրջանակներում կազմակերպվել էր

«Զրոյի դատը» միջոցառումը: 

Տպավորիչ, գեղեցիկ ու ինքնատիպ ելույթով հանդես եկան 8-րդ գ դասարանի աշակերտները՝ ներկայացնելով «Զրոյի դատը» ուշագրավ միջոցառումը, որը կազմակերպել էր 8գ դասարանի դասղեկ և մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Հայկանուշ Ղազարյանը:

Ընթացիք դատավարությանը մասնակցում էին բոլոր մաթեմատիկական…

Մեծանուն բանաստեղծի տարելիցը Աբովյանի հ.6 ավագ դպրոցում

Մարտի 16, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Պատռվեց հողը,կանաչ ծիլը բացեց աչքերը ու նայեց շուրջը…

Բնության զարթոնքն ազդարարող գարունը,նրա ծաղկաբույր ու ծիածանաթույր հուրը նշանավորվում է հայ մեծանուն գրող Եղիշե Չարենցի ծնունդով:Մարտի 13-ը` մեծ գրողի ծննդյան օրը,մեր դպրոցի գրականության խմբակի սաների շնորհիվ դարձավ 120 տարին ազդարարող զրնգուն ու արևածին զանգերի, հեղինակի քերթվածների  ընտրված հատվածների ամփոփման ու հիշատակման տոն:Միջոցառումը…

Հրաժեշտ այբբենարանին

Մարտի 16, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.11 միջնակարգ դպրոցում մարտի 9-ին  տեղի ունեցավ  ցերեկույթ ,  որի  հերոսները առաջին     դասարանցիներն էին : Նրանց համար տոնական, հիշարժան օր էր, որը ամփոփված  էր  2 բառով « Հրաժեշտ այբբենարանին»: Այս  օրը  խորհուրդ ունի ՝ խորհուրդ իմացածի, խորհուրդ  սովորածի: Երեխաները  երգեցին,  պարեցին, արտասանեցին,  պատմեցին  մեր երկաթագիր  տառերի,  նրա մեծ արարողի…

Հովհաննես Թումանյան «Գիքորը»

Մարտի 16, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

      Մարտի 13-ին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի 5-րդ «ա» դասարանի աշակերտները դասղեկ  Ա. Առաքելյանի ղեկավարությամբ բեմադրեցին  Հովհաննես Թումանյանի «Գիքորը» պատմվածքը:

      Արդեն 100 տարի է Գիքորը հուզում է ընթերցողին` հային ու օտարին, մեծին ու փոքրին: Թումանյանը ազգային լեզվամտածողության միջոցով ստեղծել է հասարակության տարբեր դասակարգերի պատկանող երկու տարբեր հոգեբանություն ունեցող մարդկանց կերպարներ:…

  • Մուրացանի «Հասարակաց որդեգիրը»

    Թեմայի հեղինակ՝ Նվարդ Հովհաննիսյան

    Մուրացանի «Հասարակաց որդեգիրը»

  • Պատմական թելադրությունները որպես դասի արդյունավետության բարձրացման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Marine6

    Պատմական թելադրությունները որպես դասի արդյունավետության բարձրացման միջոց Հարգելի գործընկերներ երկար տարիներ է արդեն, որ ես դասապրոցեսում օգտագործում եմ պատմական թելադրություններ: Դրանք սիրով են ընդունվում աշակերտների կողմից, միաժամանակ հնարավորություն են տալիս…

  • ԵՐԵԽԱՆ ԵՎ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻՉԸ...

    Թեմայի հեղինակ՝ AsyaY

    Հարգելի գործընկերներ քաջ գիտակցում եմ համակարգչի կարևորությունը այսօր մեր կյանքում:Բայց իրականությունից փախչելն անհնար է:Շարունակ մեծանում է երեխաների կախվածությունը հանակարգչի նկատմամբ:Երեխաները ժամերով նստում են համակարգչի առջև խաղեր խաղում՝,բայց այդ ամենը վատ…

  • Տեքստային խնդիրներ- շարժում-թեմատիկ միավոր

    Թեմայի հեղինակ՝ Բելլա Թամրազովա

    Քանի որ այս թեմայի խնդիրներն ընդգրկված են կրկնության բաժիններում, նպատակահարմար եմ գտել լրացուցիչ դասաժամերին կազմակերպել այսպիսի ուսուցում՝ թեմայի յուրացման մակարդակն ապահովելու նպատակով: Առաջնային առարկայախումբ ՝ • Հանրահաշիվ • Ֆիզիկա Երկրորդային…

  • Բաց դաս

    Թեմայի հեղինակ՝ Flora Hovhannisyan

    Հարգելի գործընկերներ, առաջարկում եմ խոսել բաց դասերի մասին. որոնք են դրանց կազմակերպման նպատակները, ինչպես պետք է կազմակերպել դրանք, ովքեր կարող են կազմակերպել այդպիսի դասեր, ովքեր կարող են ներկա լինել այս…

  • Մատչելի դասի պլանները որպես դասի արդյունավետության կարևոր պայման

    Թեմայի հեղինակ՝ Larisa0504

    Հարգելի գործընկերներ հրավիրում եմ ձեզ նոր քննարկման: Իմաստունի խոսք է. Խելացին նա է, ով բարդ բաները ներկայացնում է պարզ ու մատչելի: Կարծում եմ, որ դասի արդյունավետության համար կարևոր են պարզ…

  • ԹԵՄԱՏԻԿ ԱՇԽԱՏԱՆՔ ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱՅԻՑ/2/

    Թեմայի հեղինակ՝ AsyaY

    2016-2017 ուսումնական տարի II կիսամյակ Թեմատիկ աշխատանք N 2 Առարկա - Մաթեմատիկա Թեմա –Բազմապատկում բաժանում Դասարան - ΙΙ Ամիս, ամսաթիվ __________________ Ազգանուն, անուն_________________________ I տարբերակ 1. Տրված թվերից ընդգծի՛ր միայն…

  • «Գնդի ծավալը» թեմայի ուսուցման իմ փորձից

    Թեմայի հեղինակ՝ Բելլա Թամրազովա

    Այս թեման ընդգրկված է 12-րդ դասարանի խորացված ուսուցմամբ երկրաչափության դասընթացում: Որպես դասի նպատակներ սահմանել եմ հետևյալները. • սովորեն գնդի ծավալի հաշվման բանաձևը, • հանրահաշվի և մաթ.անալիզի գիտելիքներն օգտագործելու միջոցով ստանան…

  • Հարցադրման մեթոդ

    Թեմայի հեղինակ՝ Flora Hovhannisyan

    Եկենք խոսենք հարցադրման մեթոդի մասին. ինչ գիտենք դրա մասին, ինչպես ենք կիրառում, որն է դրա նպատակը, մեթոդի կիրառումը ինչին է նպաստում:

  • Միջառարկայական կապը ֆիզիկայի դասին

    Թեմայի հեղինակ՝ Hasmik.Vardanyan

    Բնագիտական հոսքում թեման կարելի է անցկացնել համագործակցային,հետազոտական մեթոդներով՝օգտագործելով միջառարկայական կապեր/կենսաբանություն-ֆիզիկա-առողջ ապրելակերպ/: Դասի կահավորումը՝անհրաժեշտ սարքեր, զննական նյութեր, տեսասահիկներ, գծապատկերներ: Խմբերին նախօրոք տրվել էին հետևյալ ենթաթեմաները. առաջին խումբ՝ • Աչքը որպես օպտիկական…

Ազգային վարկանշավորման համակարգ
  • RISK MANAGEMENT

    Course Overview This course provides students in the field of Risk Management with -          theoretical and practical knowledge in the use of modern risk management technologies, to manage not only electrical projects but also the risks of organizations from various industries; -          theoretical knowledge about risk management features in electrical engineering processes -          risk assessment and management skills of practical use and principles of risk tracking, mitigation and assessment, -          guideline and ability to use an appropriate open software to assess and solve risk management problems. After completing this course, the student will know the methodology of risk management not only in electrical engineering but also in general business projects and be able to formulate the risk assessment factors, make the risk management plan and assess in software in a concrete case and situation. By the end of the course, students should have gained the following skills and/or knowledge: ‑ elaboration of risk management plan with all necessary activities; ‑ identification of current and potential risk factors for the concrete project; -  preparation of risk reporting matrix and risk mitigation plan, ‑ evaluation of potential risk factors for the concrete project; -    tracking plan for the future risk management. Over the course of the semester, students will have one projects, related to the evaluation of risks for the concrete project.

  • Ռիսկի կառավարում

    Ամփոփագիր Այս դասընթացը նպատակն է ապահովել ուսանողներին ռիսկերի կառավարման ոլորտում՝ - ժամանակակից ռիսկի կառավարման տեխնոլոգիաների օգտագործման տեսական և գործնական գիտելիքներով; - Տեսական գիտելիքներով էլեկտրատեխնիկայի ոլորտում ինժեներական գործունեությունում ռիսկերի կառավարման հատկանիշների վերաբերյալ; - գործնական հմտություններով ռիսկերի գնահատման և կառավարման համար, ներառյալ ռիսկի վերահսկողության, մեղմելու եւ գնահատման սկզբունքներին; - կարողությամբ օգտագործելու համապատասխան բաց ծրագրային միջոցները ռիսկի կառավարման խնդիրների գնահատման և լուծման համար: Դասընթացը ավարտելուց, ուսանողները պետք է ձեռք բերեն հետեւյալ հմտությունները եւ/կամ գիտելիքները՝ ռիսկերի կառավարման պլանի մշակումը, հաշվի առնելով բոլոր անհրաժեշտ գործողությունները; կոնկրետ ծրագրի համար ընթացիկ և պոտենցիալ ռիսկի գործոնների բացահայտում; ռիսկի հաշվետվության մատրիցի և ռիսկերի նվազեցման պլանը նախապատրաստումը, կոնկրետ ծրագրի համար պոտենցիալ ռիսկի գործոնների գնահատում:

  • ԼՂՀ ՏՀՏ վերապատրաստման դասընթաց, դասվար 3

  • ԼՂՀ ՏՀՏ վերապատրաստման դասընթաց, դասվար 2

  • ԼՂՀ ՏՀՏ վերապատրաստման դասընթաց, ՆԶՊ

  • Մեխանիկա բաժնից խնդիրների վերլուծություն

  • ԼՂՀ ՏՀՏ վերապատրաստման դասընթաց, դասվար 1

  • ԼՂՀ ՏՀՏ վերապատրաստման դասընթաց մաթեմատիկա2

  • ԼՂՀ ՏՀՏ վերապատրաստման դասընթաց մաթեմատիկա1

  • ԼՂՀ ՏՀՏ վերապատրաստման դասընթաց քիմիա