Ամանորյա կախարդանքը թևածում էր Աբովյանի Ն. Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցում՝ համակելով բոլորին տոնական բարձր տրամադրությամբ... Հեքիաթն այցելել էր դպրոց՝ իր հետ բերելով խինդ ու ծիծաղ, երգ ու պար, անկեղծ ու բարի ժպիտներ, երգ ու ծափով լցված տոնական ջերմ տրամադրություն: 8 ա դասարանի աշակերտները դասղեկ Ք. Հայրապետյանի և դպրոցի նախակրթարանի փոքրիկ…
2019թ. դեկտեմբերի 18֊ին Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի պատմության ուսուցչուհի Հ. Ղազարյանի նախաձեռնությամբ 9ա դասարանում անցկացվեց բաց դաս՝ նվիրված Երկրորդ աշխարհամարտի 80-ամյային և Հայրենական մեծ պատերազմի 75-ամյակին։
Դասը սկսվեց 1 րոպե լռությամբ՝ հարգանքի տուրք մատուցելով զոհվածների հիշատակին։ Ուսուցիչը իր ներածական խոսքում անդրադարձավ Երկրորդ աշխարհամարտի պատճառներին ու հետևանքներին, հայ ժողովրդի մասնակցությանն…
2019թ. դեկտեմբերի 19-ին ՀՀ ոստիկանության Կապանի բաժնի ԱԳ և ԸԲԿ բաժանմունքի տեսուչ, ոստիկանության ավագ լեյտենանտ Աննա Ասրյանը Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VII-VIII դասարանների աշակերտների /թվով 132/ և ծնողական խորհրդի անդամների հետ անցկացրեց հանդիպում-զրույց «Թմրամոլություն, «Անչափահասը և ընտանիքում բռնության տեսակները» թեմայով: Զրույցի ընթացքում Ա.Ասրյանի կողմից ներկայացվեց նշված թեմաների արատավոր հետևանքների մասին…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության կողմից ավագ դպրոցի աշակերտների համար մշակվել է կրթական ծրագիր`«Դասարան+դասական», որի նպատակը դպրոց-թատրոն կապի ամրապնդումն է: Այդ ծրագրին մասնակցել են նաև Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի XI դասարանի աշակերտներ Էդիտա Նժդեհյանը և Լիանա Ավետիսյան-Մուշեղյանը, որոնք ԿԳՄՍ նախարար Ա.Հարությունյանի կողմից արժանացան հավաստագրերի: Այդ ծրագրի շրջանակներում ստացած գիտելիքների հիման…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության կողմից կազմակերպված «ԴասA» ծրագրի շրջանակներում այսօր` 2019թ. դեկտեմբերի 19-ին, Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցը հյուրընկալեց Հայաստանի պետական երիտասարդական սիմֆոնիկ նվագախմբի մի խումբ երաժիշտների: Պատվավոր հյուր էր նաև դաշնակահարուհի Լիլիթ Գրիգորյանը, որը իր պրոֆեսիոնալ կատարմամբ հիացրեց հանդիսատեսին: Դաշնակահարուհու նվագակցությամբ ելույթ ունեցան նաև դպրոցի շնորհալի աշակերտները` Աստղիկ…
Ամանորին ընդառաջ` Կապանի N13 հիմնական դպրոցում այս օրերին անցկացվում են Ամանորի և Սուրբ ծննդյան տոնական միջոցառումներ: Տոնը խորհրդանշող հեքիաթների բեմադրություններով հագեցած հանդեսներն ավանդույթի համաձայն ուղեկցվում են հաճելի անակնկալովներով: Միջոցառումները եզրափակվում էր Ձմեռ պապի այցով, որի ընթացքում երեխաներին բաժանվում են քաղցրավենիքի նվեր-փաթեթներ՝ Ձմեռ պապիկի շնորհավորական մաղթանքներով: Հաճելի մթնոլորտ և ուրախ տրամադրություն:
…Դեկտեմբերի 18-ին Երևանի 201 դպրոցի աշակերտներն անգլերենի ուսուցչուհի Ռիտա Մանանդյանի ղեկավարությամբ դպրոցի հեքիաթի սենյակում ներկայացրին «Կիկոսի մահը»՝ անգլերեն: Բեմականացումը նվիրված էր մեծ լոռեցու 150-ամյակին: Երեխաները հոբելյանական պատի թերթ էին լույս ընծայել: Դպրոցում շարունակվում են մեկը մյուսից հաջողված բաց դասերն ու միջոցառումները: Լավագույն դաս-միջոցառումների հրավառություն է դպրոցում:
Երևանի 201 դպրոցում շարունակում է թևածել թումանյանական մաքրամաքուր շունչը: Երկրորդ դասարանը (դասվար՝ Շողիկ Մարտիրոսյան) դեկտեմբերի 10-ին դպրոցի գրադարանում հանդես եկավ բեմականացմամբ` «Հ. Թումանյանի հեքիաթների աշխարհում» խորագրով: Աշակերտները բեմական հագուստներով ներկայացրին հատվածներ Հովհաննես Թումանյանի «Սուտասանը», «Ձախորդ Փանոսը», «Սուտլիկ որսկանը», «Կիկոսի մահը», «Անբան Հուռին» և «Անխելք մարդը» հեքիաթներից: Աշակերտները գեղեցիկ և տպավորիչ…
Հայաստանում մեկնարկել է 1941-1945 թվականների Հայրենական մեծ պատերազմի հաղթանակի 75-ամյակին նվիրված միջոցառումների շարքը: ԿԳՄՍ նախարարությունը դեկտեմբերի 17-ը հայտարարել է հիշատակի միասնական դասի անցկացման օր: Այդ կապակցությամբ Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի «Պատմություն » առարկայի ուսուցչուհի Ս.Ադամյանը X-3 դասարանի աշակերտների հետ անցկացրեց հիշատակի դաս`«Մեծ հայրենականը և հայերի ներդրումը այդ պատերազմում» խորագրով:
…«Մի տեղ ռանչպար, մի տեղ մաքուր ազնվական,
մի տեղ «ծուռ», բայց միշտ անսահման ազնիվ, անկեղծ մարդ»:
Համո Սահյան
Դեկտեմբերի 13-ին, 1960-70-ական թվականների հայ արձակի արժանավոր ներկայացուցիչներից մեկի` Մուշեղ Գալշոյանի ծննդյան տարեդարձն է: Արձակագիր, որ իր առողջ գրականությամբ սերունդներին է փոխանցել պատմական հայրենիքի կարոտն ու հիշողությունը և մի…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Կրթական ֆորումի հարգելի մասնակիցներ Այս թեմայի շրջանակներում կազմակերպվում է քննարկում դասերի պլանավորման առցանց գործիքների վերաբերյալ․․․
Ճապոնիայի դպրոցական կրթությունը Կրթության ոլորտում Ճապոնիայի կատարած ծախսերի տեսակարար կշիռը պետական բյուջեի ընդհանուր ծախսերում զգալիորեն զիջում է արևելյան որոշ երկրների նույն ցուցանիշին: Եթե Չինաստանում այն 16.7% է, իսկ Կորեայում՝ 18.2%,…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ