Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցում հոկտեմբերի 3֊ին ուսուցիչ Լ. Մուրադյանը քիմիա առարկայից անցկացրեց բաց դաս՝ VIIբ դասարանում։
Դասի թեման էր «Ֆիզիկական և քիմիական երևույթներ»։
«Մտածիր֊զուգորդիր֊մտքեր փոխանակիր» վարժության օգնությամբ վեր հանեցին բոլոր այն փոփոխությունները, որոնք կատարվում են շրջապատող աշխարհում։ Եվ այդ ամենը Լ. Մուրադյանը ամրապնդեց գեցեցիկ ու տեսարժան փորձերով։
Հոկտեմբերի 4-ին նորից լեցուն էր Երևանի թ.201 դպրոցի դահլիճը: Այս անգամ «Դպրոցի ճամփան» խորագրով ուսումնադաստիարակչական միջոցառում էր կազմակերպել աշխարհագրության ուսուցչուհի Գայանե Գրիգորյանը: Միջոցառումը հագեցած էր բազմաթիվ երկրների դպրոցների, կրթօջախ հասնելու դժվարագույն ճանապարհների և խոչընդոտների, բնակչության կրթամակարդակի և կրթությունը հասանլի դարձնելու ուղիների մասին պատմող վավերագրական տեսանյութերով: Երեխաները նաև երախտիքի և մեծարանքի…
Աշունն իր տոնական գույներն է շաղ տվել Հայոց աշխարհում: Բոլորը շտապում են բնություն` հագնելու աշխարհի բոլոր գույներով զարդարված սաղավարտ, մարմնի վրա զգալու բնության հրաշագործությունը, սքանչելիքը:
Հոկտեմբերի 12-ին` Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի միջին դասարանների համակազմը տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանի գլխավորությամբ եղան Վահանավանքում` «Ոսկե աշուն» էքսկուրսիայի ծրագրով.
Սյունյաց բազմազան ու առեղծվածային բնության…
Շախմատի առաջնության ներդպրոցական փուլին, ինչպես ավելի վաղ տեղեկացրել էինք, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում մասնակցում էին 3-8-րդ դասարանների 39 աշակերտներ:
Փնջային պայքարն ընթացավ երեք փուլով, որի արդյունքում առավել բարձր միավորներ են վաստակել`
Պետրոսյան Գևորգ - 3-րդ դասարան
Փարսյան Մհեր - 4-րդ դասարան
Պողոսյան Ալեքս - 5-րդ դասարան
Օհանջանյան Արմինե -…
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի «Տիկնիկային թատրոն» արտադասարանական խմբակի սաները (խմբակավար՝ Հ.Առաքելյան ) կազմակերպել էին «Սեպտեմբերյան հրաշագործ1 աշուն» խորագիրը կրող արշավ դեպի հայրենի գյուղի հրաշք բնության գողտրիկ վայրերը:
Կազմակերպված խաղերր, գեղեցիկ երգն ու պարը ,ինչպես նաև փոքրիկ դերերի փորձերը, մեծ բավականություն պատճառեցին:
Ն.Դավթյան
Տնօրենի՝ մասնագիտացված կրթական աջակցությունների գծով…
Կապանի N5 հիմնական դպրոցը 2019թ. հունիսից համագործակցում է մի ծրագրի հետ, որի գործառույթները հարազատ են դպրոցի պատմությանը:
Ծրագիրն իրենից ներկայցնում է էկո դաստիարակություն, իսկ դպրոցը լինելով «սանատոր գիշերօթիկի» իրավահաջորդը, սերնդեսերունդ արտադասարանական գործընթացի հիմքերը լցրել է տարածքի բարեկարգման և բնապահպանական խնդիրների լուծումներով, էկո և էսթետիկ գործողություններով:
Ահա և թարմացվել են հիշողությունները,…
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում հոկտեմբերի 4-ին անցկացվեց աշակերտական խորհրդի նախագահի ընտրություն: Թեկնածու էր առաջադրվել.
11-րդ ա դասարանի աշակերտուհի Նարե Խանդանյանը, ով նախապես ներկայացրել էր նախընտրական ծրագիր՝ հագեցած հետաքրքիր մտահղացումներով:
Ընտրությունն ընթացավ ըստ կանոնակարգի, և Նարե Խանդանյանն ընտրվեց դպրոցի 2019-2020 ուսումնական տարվա աշակերտական խորհրդի նախագահ:
Սովորողները ծանոթացան ընտրական իրավունքի սկզբունքներին և սիրով կմասնակցեն աշակերտական խորհրդի աշխատանքներին:
Սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ծ. Կարապետյան
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի վեցերորդ դասարանում տոնական տրամադրություն էր. «Դարերի անմար լուսատուները» խորագիրը կրող գրական-երաժշտական բաց դասը նվիրված էր Կոմիտասի և Հ. Թումանյանի ծննդյան 150-ամյակին:
Դասարանը լցված էր կոմիտասյան հոգեպարար երաժշտությամբ և Թումանյանի դյութիչ բանաստեղծական ոգով:
Դասն աշակերտակենտրոն էր. ամենայն մանրամասնությամբ աշակերտներն ստեղծել էին և՛ Կոմիտասին և՛ Թումանյանին…
Ի՞նչ են շատ սիրում երեխաները, ինչի՞ց նրանք երբեք չեն հրաժարվի: Իհա՛րկե, շոկոլադ:
Եթե շոկոլադ խոստանաս, նույնիսկ փոքրիկ չարություն չեն անի:
Եվ ահա Վանաձորի թիվ 23 հիմանական դպրոցի 4-րդ «ա» դասարանի դասղեկ Եկատերինա Միրզոյանի և ծնողների մտաhղացումն էր՝ ցույց տալ, թե ինչպես է պատրաստվում շոկոլադը և, իհարկե, համտեսել այն հենց այնտեղ,…
Օրերս հյուրընկալ էր Ստեփանավան քաղաքը:
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի 9-րդ «ա» դասարանի աշակերտները, ծնողների և ուսուցիչների, ինչպես նաև տնօրեն Տ. Հովսեփյանի ուղեկցությամբ մասնակցեցին Լոռի բերդում կազմակերպված «Բագրատունյաց Ժառանգություն» խորագրով պատմական նշանակություն ունեցող գեղեցիկ միջոցառմանը:
9-րդ «ա» դասարանի տաղանդավոր աշակերտները հանպատրաստից իրենց անմիջական մասնակցությունն ունեցան ժողովրդական երգ-երաժշտության…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ