Երևանի Կարեն Դեմիրճյանի անվան հ.139 ավագ դպրոցում ուսուցումը նպատակաուղղված է յուրաքանչյուր աշակերտի ապահովելու որակյալ, ժամանակի պահանջներին համահունչ, միջազգային ուղենիշներին միտված կրթությամբ, և արդյունքը երկար սպասել չտևեց:
Ուսումնական 2-րդ կիսամյակը նշանավորվեց հաճելի նորությամբ. 12-4 դասարանի աշակերտուհի Սոնա Վահրամի Գևորգյանը մասնակցեց Կլայպեդա քաղաքի LCC համալսարանի կոզմից կազմակերպված հրապարակախոսական մրցույթին՝ զբաղեցնելով 2-րդ տեղը:
Աշակերտների կրթության նկատմամբ հետաքրքրությունը բարձրացնելու, նրանց…
Մարտի 15-ին ՀՀ ոստիկանության Կապանի բաժնի ԱԳ և ԸԲԿ բաժանմունքի պետ, ոստիկանության փոխգնդապետ Զառա Վարդանյանը Կապանի N13 հիմնական դպրոցի աշակերտների, ծնողների, մանկավարժական կոլեկտիվի անդամների հետ անցկացրեց զրույց-հանդիպում՝ սուր կտրող-ծակող գործիքների, կռփազենքերի, մահակների և նմանատիպ այլ իրերի կրման կամ դրանց գործադրմամբ մարմնական վնասվածքներ հասցնելու, առողջությանը վնաս պատճառելու դեպքերը բացառելու, ինչպես նաև…
«Միասնությունը ուժ է» կարգախոսը ապացուցեց իր ազդեցությունը, երբ 2019 թվականի մարտի 14-ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի «Բնագիտամաթեմատիկական» մեթոդմիավորումը կազմակերպել էր առարկայական մրցույթ` նվիրված «Պի» թվի օրվան։
եր դպրոցում արդեն ավանդույթ դարձած այս միջոցառումը իր ճանաչողական և դաստիարակչական հետքն է թողնում յուրաքանչյուր տարի։ Փայլուն խաղ ցուցաբերեցին X-4…
Արդեն 26-րդ անգամ անընդմեջ Լոռու մարզի Վանաձոր համայնքում անց է կացվում Հայ պոեզիայի և ասմունքի համաքաղաքային մանկապատանեկան փառատոնը, որին մասնակցում էին նաև Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի սաները:
Դպրոցի յոթ սաներ վերադարձան պատվոգրերով, իսկ 8-րդ «բ» դասարանի ինը աշակերտ և ղեկավար հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ Հ.…
2019թ. մարտի 2-ին Վանաձորում տեղի ունեցավ ասմունքի ամենամյա ազգային մրցույթը: Մրցույթին մասնակցում էին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի 8-րդ «ա» դասարանի շնորհալի աշակերտներ Շուշանիկ Քարհանյանը և Աստղիկ Ադամյանը /անգլերենի ուսուցիչ Լ. Նալղրանյան/: Նրանք արժանացան հավաստագրերի FLEX ծրագրի կողմից: Մաղթենք նրանց նորանոր հաջողություններ և բազում հաղթանակներ:
FLEX-ը դպրոցականների…
«Դու միակ սուրբ, դու միակ բարի, մայրական դու գիրկ...» այս խորագիրն էր կրում Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIբ դասարանի միջոցառումը՝ նվիրված մայրերին /Դասղեկ Նաիրա Գրիգորյան/:
Միջոցառման նպատակն էր ներկայացնել հայ կնոջ հավաքական կերպարը, կարևորել նրանց դերակատարությունը հասարակական ու ընտանեկան կյանքում և գնահատել հերոս մայրերի ոգ ու արիությունը: Սաները հանդես եկան…
Եղիշե Չարենցի ծննդյան օրը` մարտի 13-ին, Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIIIա դասարանում տեղի ունեցավ մեծ գրողի ծննդյան 122-ամյակին նվիրված դաս-միջոցառում
/Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ Անահիտ Արզումանյան/:
Բանաստեղծի կյանքին ծանոթանալուց հետո սահիկահանդես դիտեցին Չարենցի ծննդավայրի` Կարսի մասին պատմող ուսումնական նյութը, որը պատրաստել էին VIIIա դասարանի աշակերտները : Նյութը նպաստեց,…
«Ինձ ժողովուրդը չի ճանաչում, ինձ ճանաչում են իմ նեղ շրջապատի մարդիկ: Մնացյալը գիտեն ինձ մորուքով, գիտեն քրտնած, այսօրվա եղած կերպարը դա է», ինքն իր մասին ասել է սպարապետը:
Մարտի 5-ին Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր –Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում տեցի ունեցավ Վազգեն Սարգսյանին նվիրված դաս-միջոցառում 10-րդա դասարանի դասղեկ Հ. Կարապետյանի և դաստիարակչական աշխատանանքների…
Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում անց են կացվում «Թվային գրականութուն» համակարգչային դասընթացներ, որին մասնակցում են համայնքի քառասուն անդամներ, ծնողներ…
Իհարկե, դասընթացը նպատակ ունի զարգացնելու թվային տեխնոլոգիաների կիրառումը այսօրվա իրականության ալգորիթմում, համակարգչային գիտելիքներով զինել ունկնդիրներին, ծանոթացնել ժամանակակից համակարգիչների տեխնիկական միջոցներին, դրանց գործառության հնարավորություններին, տեղեկատվական տեխնոլոգիաների հիմունքներին, բայց և հարկ է նշել,…
Մարտի 12-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի կենսաբանության ուսուցչուհի Անուշ Արզումանյանը և քիմիայի ուսուցչուհի Մարիա Պետրոսյանը 9-րդ «ա» դասարանում անց կացրին ինտեգրված դաս, որի նպատակն էր հետաքրքրություն առաջացնել ուսուցանվող առարկաներիի և շրջակա միջավայրի խնդիրների նկատմամբ:
Դասի թեման արդիական էր` «Էկոլոգիական խնդիրնեըը մեր շրջապատում», «Օդի, ջրի, հողի աղտոտում», «Պոչամբարների…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Կրթական ֆորումի հարգելի մասնակիցներ Այս թեմայի շրջանակներում կազմակերպվում է քննարկում դասերի պլանավորման առցանց գործիքների վերաբերյալ․․․
Ճապոնիայի դպրոցական կրթությունը Կրթության ոլորտում Ճապոնիայի կատարած ծախսերի տեսակարար կշիռը պետական բյուջեի ընդհանուր ծախսերում զգալիորեն զիջում է արևելյան որոշ երկրների նույն ցուցանիշին: Եթե Չինաստանում այն 16.7% է, իսկ Կորեայում՝ 18.2%,…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ