ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դու այն ես, ինչ արարքդ կցուցանե

Մայիսի 12, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

    Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի  համակարգչային կաբինետում  մայիսի 5-ին 6-րդ  « ա »  դասարանում դասղեկի ժամի  բաց դաս էր  «Դու այն ես, ինչ արարքդ կցուցանե»  թեմայով:

     Դասղեկ` Ե. Մարությանը իր առջև նպատակ էր դրել.

ա) զարգացնել ապրումակցելու, ուրիշի իրավիճակի մեջ մտնելու ունակություն, ավելի լավ հասկանալ նրանց զգացմունքները, վարքագծի շարժառիթները,

բ) սովորել կանխատեսել և հարմարեցնել աշակերտների վարքը (գործողությունները) կյանքի տարբեր իրավիճակներում,

գ) հնարավորություն ստեղծել սովորողների համար իրավիճակային օրինակների միջոցով իրենց կողքից նայելու,

դ) բացահայտել աշակերտների վարքագծի դրական և բացասական հատկանիշները,

ե) ամրապնդել սովորողների բնավորության առանձնահատկությունները վերլուծելու ունակությունը:

   Բացման խոսքով հանդես եկավ դասղեկը: Նա հարցեր առաջադրեց, թե ինչպե՞ս են արդյոք երեխաները իրենց դրսևորում տարբեր իրավիճակներում, տարբեր մարդկանց ներկայությամբ

   Ստուգեցին, թե ճանաչու՞մ են արդյոք իրենք իրենց, ներկայացրեցին իրենց բնավորության դրական և բացասական կողմերը, վարքագիծը, շրջապատի արձագանքը և վերջում պարզեցին, թե ինչպես են հասկանում իրենց կարիքն ունեցողների հոգեվիճակը: Տարբեր խաղերի, թևավոր խոսքերի և առաջադրանքների միջոցով աշակերտները վերհանեցին կյանքի արժեքները: Եկան այն եզրակացության, որ ինքնադաստիարակումը սկսվում է գնահատելու, վերահսկելու, ուղղվելու և պատասխանատվություն վերցնելու կարողությամբ:

ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ա. Մաթևոսյան

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…