ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարն այցելել է «Գլաձոր» համալսարան

Մայիսի 12, 2017
Պաշտոնական

Երևանի  «Գլաձոր»  համալսարանում մայիսի 12-ին  տեղի է ունեցել բուհի գիտական խորհրդի ընդլայնված նիստ, որին մասնակցել է նաև ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը: Բուհի ռեկտոր Ժորա Ջհանգիրյանը շնորհակալություն է հայտնել նախարարին  նիստին մասնակցելու համար՝ ընդգծելով, որ հանդիպման նպատակը կրթության ոլորտում էական նշանակություն ունեցող բարձրագույն կրթության որակին առնչվող հիմնախնդիրների քննարկումն է:

Նախարար Լևոն Մկրտչյանն իր հերթին շնորհակալություն է հայտնել բուհի ողջ անձնակազմին՝ շեշտելով, որ  «Գլաձոր» համալսարանն առաջին բուհերից  մեկն է, որը, ըստ նախարարի, Հայաստանում փորձեց կայացնել ոչ պետական բուհական համակարգը: «Երկիրն ունի լիարժեք կրթական համակարգ, եթե առկա են նաև որակ ապահովող ոչ պետական բարձրագույն ուսհատատություններ:  «Գլաձոր»  համալսարանն իր պատմության ընթացքում անցել է դժվարությունների միջով, սակայն կարողացել է պահպանել իր որակը: Այս համատեքստում շատ կարևոր է, որ  բուհի հիմնադիրը, դասախոսն ու ուսանողը գիտակցում են համալսարանի առաքելությունը: 25-ամյա անկախության ճանապարհին մենք կարողացել ենք ձևավորել մեր ազգային կրթական համակարգը: Որդեգրելով եվրոպական կրթական համակարգը՝ մենք մոտեցել ենք բարեփոխումների երկրորդ փուլին, երբ արդեն ունենք միջազգային չափանիշներին համապատասխան ձևաչափ, և եկել է ժամանակը՝ այն լցնել համապատասխան բովանդակությամբ»,-նշել է նախարարը՝ ընդգծելով, որ ներկայումս ընթացող բարձրագույն կրթության բարեփոխումների ծրագրում առանձնացվել են մի քանի սկզբունքներ՝ գիտելիք, հմտություններ և դաստիարակություն: «Բարեփոխումների համատեքստում պետք է հստակեցվեն նաև համալսարանական կրթության համակարգը, ֆինանսավորման մեխանիզմները, ուսանողակենտրոն կրթությունը: Վերջինիս կապակցությամբ ցանկանում եմ շեշտել, որ պետք է ապահովել ուսանողների շարժունություն նաև երկրի ներսում, և բուհերը պետք է բացեն իրենց լաբորատորիաները, գրադարանները, առհասարակ, իրենց ռեսուրսները բոլոր ուսանողների համար՝ այսպիսով մոտենալով ցանցային համալսարանների գաղափարին: Սա իր հերթին ենթադրում է եռանկյունի՝ բուհ, գիտական հաստատություն, մասնավոր հատված: Բացի այդ, Հայաստանը բարձրագույն կրթության ոլորտում պետք է որդեգրի սոցիալական պատասխանատվության խնդիր, և կրթությունը պետք է մատչելի լինի սոցիալական բոլոր շերտերի համար»,-նշել է Լևոն Մկրտչյանը՝ հավելելով, որ առկա է նաև ՀՀ վարչապետի հանձնարարական՝ սահմանված ժամկետներում անցկացնել բուհերի  առարկայական հավատարմագրում:

Ելույթից հետո ներկաները նախարարին ուղղել են մի շարք հարցեր: Մասնավորապես, վերջիններս հետաքրքրվել են, թե պետությունն ինչպիսի ուշադրություն է դարձնում հիմնարար գիտությունների զարգացմանը, հասարակագիտական առարկաների կարևորությանը, ուսանողների համար գիտությամբ զբաղվելու մատչելիությանը, պետական աջակցությանը երիտասարդ գիտնականների ծրագրերին և այլն:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…