ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԱՎԱՐՏԱԿԱՆ
ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐ
ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ
ՏԵՂԵԿԱՏՈՒ

«Էթնոս» մանկապատանեկան կենտրոնը կազմակերպել էր «Հայկական մշակույթի գանձերը» խորագրով մրցույթ

Մայիսի 17, 2017
Սփյուռքի լրատու

Տյումենի  Մ. Մաշտոցի անվան  հայկական մշակույթի կենտրոնը  ստեղծագործական զարգացման և հումանիտար կրթության «Էթնոս» մանկապատանեկան կենտրոնի հետ համատեղ մայիսի 14- ին կազմակերպել էր  «Հայկական մշակույթի գանձերը » խորագրով ամենամյա քաղաքային  մրցույթը, նվիրված  հայազգի   մեծանուն ծովանկարիչ  Հովհաննես Այվազովսկու  200-ամյա հոբելյանին:  Միջոցառմանը ներկա էին «Էթնոս» մանկապատանեկան կենտրոնի տնօրեն Ալեքսանդր Գրադուսովը, «Հայկական մշակույթի կենտրոն» նախագծի հեղինակ և ղեկավար Սերգո Ստեփանյանը, « Հայաստան» հասարակական կազմակերպության  խորհրդի անդամ Արմենակ Խաչատրյանը, երիտասարդական կազմակերպության անդամ Էդգար ՈՒղուրյանը, տարբեր ազգությունների ներկայացուցիչներ, մանկավարժներ, ծնողներ: Մրցույթն իր մեջ ընդգրկում էր  երկու անվանակարգ՝  «Կերպարվեստ» և «Հայ մշակույթի գիտակ»: Ներկայացված էր մրցույթին մասնակցելու 45 հայտ: Առաջին անվանակարգում 7-10 տարեկան  երեխաները ներկայացրեցին նկարներ՝ «Հայկական հեքիաթներ» թեմայով:  Երկրորդ  անվանակարգում մրցույթն անցավ  երկու  փուլով՝  առաջին փուլի մասնակիցները՝  11-15  տարեկան աղջիկներ   և պատանիներ     ներկայացրեցին գրավոր աշխատանքներ՝ ռեֆերատներ   «Հայկական մշակույթի գանձերը» խորագրով: Երկրորդ փուլում  լավագույն գնահատականի արժանացած աշխատանքների 11  հեղինակները  ներկայացան  հանդիսատեսի և ժյուրիի գնահատանքին: Մրցույթի երկրորդ  փուլի  պայմաններն էին՝ ռեֆերատի պաշտպանություն ( ռուսերեն լեզվով), այցեքարտ, ասմունք, ներկայացնել հայկական կամ ընտանեկան որևէ ավանդույթ:  Ժյուրիի կազմում էին Ս.Ստեփանյանը, Արմենակ  Խաչատրյանը, հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհիներ Սիլվա Սիմոնյանը և Ռուզաննա Դանիելյանը, Էդգար Ուղուրյանը:

Մասնակիցները լարված էին և հուզված, նրանցից  շատերը առաջին անգամ էին  հանդիսատեսին ներկայանալու  մայրենի լեզվով: Նրանք խոսում էին  մեր ոսկեղենիկ մայրենիով,  ասմունքում  ոգևորված   և կարոտով  պատմում  իրենց Հայրենիքի մասին, որտեղ  երբևիցե չեն եղել: Մայրիկների օգնությամբ ներկայացրեցին մեր հայկական ավանդույթներ ու սովորույթներ:  Մինչ ժյուրին ամփոփում էր մրցույթի արդյունքները,հանդիսատեսի ուշադրությանը ներկայացվեց մշակույթի կենտրոնի սաների ուժերով պատրաստված փոքրիկ  համերգային ծրագիր:  Անցկացվեց   նաև վիկտորինա «Այվազովսկու կյանքն ու գործունեությունը»  թեմայով: 

«Կերպարվեստ» անվանակարգում առաջին, երկրորդ և երրորդ աստիճանի դիպլոմներ և մրցանակներ հանձնեցին համապատասխանաբար Արթուր Հովեյանին, Արթուր Վարդանյանին և Դավիթ Պողոսյանին, իսկ մնացած բոլոր մասնակիցներին՝ պատվոգրեր մասնակցության համար և փոքրիկ մրցանակներ: «Հայ մշակույթի գիտակ» անվանակարգում  մրցանակային  առաջին կարգի դիպլոմ ստացավ Գոհար Վարդանյանը, երկրորդ մրցանակային տեղը բաժանեցին Արթուր Պողոսյանն ու  Հասմիկ Վարդանյանը, և երրորդ  կարգի դիպլոմ ստացավ Դիանա Ասատրյանը: Շնորհակալագրեր  հանձնեցին այն ծնողներին, ովքեր մշտապես համագործակցում են մշակույթի կենտրոնի մանկավարժական կոլեկտիվի հետ, աջակցում հայ երիտասարդ սերնդին հայեցի դաստիարակելու դժվարին,  պատասխանատու  հայապահպան  գործին: Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Ալվան Պողոսյանը ջանք ու եռանդ չէր խնայել մրցույթը բարձր մակարդակով կազմակերպելու, մասնակիցներին օգնելու անկեղծ և հուզիչ  ելույթներ պատրաստելու համար: «Ամենամյա այս մրցույթը ամբողջ տարվա ընթացքում  ձեռք բերած գիտելիքներն ամփոփելու լավագույն առիթն է: Մեր սաները մեծ ոգևորությամբ են սպասում ավանդույթ դարձած  տարեվերջյան այս միջոցառմանը», -  նշեց Ա. Պողոսյանը: Վերջում շնորհակալական խոսքով հանդես եկան ծնողնըրը, նշեցին, որ ուրախ ու հպարտ են իրենց երեխաներին տեսնելու որպես իսկական հայեր՝ ազգային ավանդույթներով,  մտածելակերպով  և հոգեկերտվածքով:

Մեր ազգի հոգևոր հարստությունն  անսահման է, և այն մեզ պետք է ներշնչի անսպառ ուժ, էներգիա մեր նպատակների իրականացման ճանապարհին, իսկ ամենակարևոր նպատակն է դաստիարակել հայրենասեր և աշխատասեր  երիտասարդ սերունդ: Միջոցառումը լուսաբանվեց  տեղական « Тюменское время» հեռուստաալիքով: 

Ազգային վարկանշավորման համակարգ
  • Հայկական հարցը Փարիզի խաղաղության խորհրդաժողովում: Սևրի պայմանագիրը:

    Դասընթացը նախատեսված է հանրակրթական դպրոցի  9-րդ դասարանի աշակերտների համար, Հայոց պատմությունից

  • Էլեկտրոնային աղյուսակների կիրառումը մաթեմատիկայի դասաժամին

  • Կյանքի գետ մեթոդի կիրառությունը

  • Գործնական աշխատանքի դերը քիմիայի դասապրոցեսում

    -Հալոգենների ,քալկոգենների ազոտի ենթախմբի տարրերի քիմիական և ֆիզիկական  հատկությունները: -Քիմիա առարկայի առանձնահատկությունների բացահայտում,հետաքրքրություն քիմիայի նկատմամբ փորձերի միջոցով 1,Նյութերի հատկությունները /ֆիզիկական, քիմիական /ռեակցիանների գրառում 2,Քիմիա գիտության զարգացումը Հաաստանում /ֆիլմի դիտում, քննարկում / 3,Քիմիայի դերը մեր կյանքում 4,Անվտանգության կանոնները գործնական աշխատանքի ժամանակ ,քիմիական ամանեղենի ճիշտ օգտագործումը 5,Փորձ 1 Անհրաժեշտ նյութը (NH4)2Cr2O7 (Ամոնիումի երկքրոմատ): Հախճապակե սալիկի վրա , բլրակի ձևով լցել,մակերեսին պատրաստել խառնարան, վառվող լուցկին մոտեցնել խառնարանին ,արդյունքում ,,հրաբուխը կարթնանա,,:Խառնարանից դուրս է ժայթքում կարմիր կայծեր .որոնք փոխարկվում են կանաչ լավայի:

  • Դասի պլան

    ԴԱՍԻ  ՊԼԱՆ ԱՄԻՍ, ԱՄՍԱԹԻՎ`   ___   _____________ 20__թ.                             ԴԱՍԱՐԱՆ`12-րդ ԱՌԱՐԿԱՆ`   ԳՐԱԿԱՆՈԻԹՅՈՒՆ ԴԱՍԻ  ԹԵՄԱՆ` ՇԱՀԱՆ  ՇԱՀՆՈՒՐ <<ՆԱՀԱՆՋ  ԱՌԱՆՑ  ԵՐԳԻ>> ՆՊԱՏԱԿԸ`   ՍՈՎՈՐՈՂԸ Ա.ԿԻՄԱՆԱ`    <<Նահանջ>>-ի   դրդապատճառները, ստեղծման շարժառիթը, սյուժեն ● Վեպի  հեղինակին և ստեղծագործության վերնագիրը (ԿԱՊԿՈՒ սովորող) Բ.ԿԿԱՐՈՂԱՆԱ  `Վերլուծել  ստեղծագործությունը, վերարտադրել    բովանդակությունը, բնութագրել հերոսներին ●  Փոքրիկ հատվածներ կարդալ և վերաշարադրել սեփական     բառերով (ԿԱՊԿՈՒ սովորող) Գ.ԿԱՐԺԵՎՈՐԻ`       Ստեղծագործության արդիական հնչեղությունը ●  Կարժևորի ստեղծագործությունը (ԿԱՊԿՈՒ սովորող) ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ`      ա.բնագրի  ընթերցումը (հատվածներ) բ.կերպարների վերլուծություն և համադրում գ. աղյուսակների և  գծապատկերների կիրառում ԿԻՐԱՌՎՈՂ ՄԵԹՈԴՆԵՐ` Ա.ապագայի  անիվ Բ.կրկնակ գրառումների օրագիր Գ.միջառարկայական կապ (պատմություն, կերպարվեստ, երաժշտություն) ՕԳՏԱԳՈՐԾՎՈՂ ՄԻՋՈՑՆԵՐ` 1.ցուցապաստառներ 2.ՏՀՏ-ի կիրառում (ֆիլմի դիտում) ԴԱՍԻ ՏԻՊԸ `    ՀԱՄԱԿՑՎԱԾ ԴԱՍԻ ԸՆԹԱՑՔԸ` 1.ԽԹԱՆՄԱՆ  ՓՈՒԼ Քայլ 1 ֆիլմի ցուցադրում`<<Ցեղասպանություն>>վերնագրով Կպատմեն,թե ինչ է  ցեղասպանությունը (նկարներ, ցուցապաստառներ)   Քայլ 2 պատմական     ակնարկ <<Ցեղասպանություն>> վերնագրով Քայլ 3 ի՞նչ է   նահանջը (գրել հոմանիշներ, փոքրիկ զրույց, թե մարդ երբ կարող է նահանջել) ● Կսովորեն ուղղագրական բառեր (ԿԱՊԿՈՒ սովորող) ԻՄԱՍՏԻ ԸՆԿԱԼՈՒՄ 1.Համառոտ դասախոսություն <<Նահաջ>>-ի ստեղծման պատմության դրդապատճառների վերաբերյալ 2. Փոքրիկ հատվածի ընթերցում (Կ’նահանջեի լեզուն, ծնող, բարոյական և այլն) 3.Հանձնարարել ընտրովի հատվածների ընթերցում ●Կընթերցի փոքրիկ հատված, կվերապատմի իր իսկ բառերով (ԿԱՊԿՈՒ սովորող) 4.Վերլուծել  կարդացած հատվածները, բնութագրել հերոսների կատարած գործողությունների դրդապատճառները ՀԵՌ.ԱԶԴ. ԲԱՐՔԵՐԻՑ ԼԵԶՎԻՑ ԿՇՌԱԴԱՏՄԱՆ ՓՈՒԼ 1.ԿԻՐԱՌԵԼ <<Ապագայի  անիվ>> ՆԱՀԱՆՋ   ԲԱՐՁՐ ՍԿԶԲՈՒՆՔՆԵՐ     ՁՈՒԼՈՒՄ ՀԵՏԵՎԱՆՔ   ՖԻԶԻԿ. ԲՆԱՋՆՋՈՒՄ               ՊԱՏՃԱՌ     2ԿԻՐԱՌԵԼ ԿՐԿՆԱԿԻ ԳՐԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ՕՐԱԳԻՐ (Համեմատել որևէ հերոսի իրենց շրջապատում ապրող անհատների հետ ) (●արտագրություն))- (ԿԱՊԿՈՒ սովորող) ԳՆԱՀԱՏՈՒՄ`ըստ  սանդղակի ԱՆԴՐԱԴԱՐՁ`ՀԵՏԱԴԱՐՁ ԿԱՊ (ԻՆՔՆԱՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ) ՏՆԱՅԻՆ  ԱՇԽԱՏԱՆՔ-բնագրից դուրս գրել հերոսներին բնութագրող հատվածներ ●կարողանա նկարել գլխավոր հերոսներից որևէ մեկին    

  • ՊԱՐԶ ՆԱԽԱԴԱՍՈԻԹՅԱՆ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐՆԵՐԻ ՈԻՍՈԻՑՈԻՄԸ

  • Կոտայքի մարզի Նաիրիի և Աբովյանի տարածաշրջանների պատմության ուսուցիչների ՏՀՏ-ի վերապատրաստման դասընթաց

  • Մայրենի 1

  • Հայոց լեզու, Բաղադրյալ հատուկ գոյականների ուղղագրությունը

  • Fishbone diagram

    Some techniques that develop problem-solving skills