ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԱՎԱՐՏԱԿԱՆ
ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐ
ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ
ՏԵՂԵԿԱՏՈՒ

Հայաստանում է Վրաստանի փոխվարչապետ, կրթության և գիտության նախարար Ալեքսանդրե Ջեջելավայի գլխավորած պատվիրակությունը

Մայիսի 17, 2017
Պաշտոնական լրատու

Պաշտոնական այցով Հայաստանում է գտնվում Վրաստանի փոխվարչապետ, կրթության և գիտության նախարար Ալեքսանդրե Ջեջելավայի գլխավորած պատվիրակությունը: Այցի ընթացքում պատվիրակությունը հանդիպում է ունեցել  ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանի և նախարարի տեղակալների հետ, որի ընթացքում քննարկվել են կրթության և գիտության ոլորտներում երկու երկրների միջև համագործակցության զարգացման ուղիները: Նախարարներն ընդգծել են, որ երկու երկրների գիտակրթական համակարգերում առկա են միևնույն մարտահրավերները, որոնց պետք է լուծումներ գտնել համատեղ ջանքերով և տարածաշրջանային ծրագրերով:

Այնուհետև ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության և Վրաստանի կրթության և գիտության նախարարության միջև ստորագրվել է հուշագիր` ի դեմս ՀՀ ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանի և Վրաստանի փոխվարչապետ, ԿԳ նախարար Ալեքսանդրե Ջեջելավայի: ՀՀ ԿԳ նախարարը շնորհակալություն է հայտնել իր վրացի գործընկերոջը՝ Հայաստանում հյուրընկալվելու համար: «Ալեքսանդրե Ջեջելավայի` նախարար նշանակվելուց հետո կտրուկ և լուրջ փոփոխություններ են եղել մեր երկկողմ հարաբերություններում՝ հանրակրթության, միջին և բարձրագույն կրթության ոլորտներում, ինչպես նաև գիտության բնագավառում այն իմաստով, որ փորձելու ենք անցնել գործնական ծրագրերի՝ մեր երկու երկրների կրթական հիմնախնդիրները քննարկելու և համապատասխան լուծումներ գտնելու համար: Մեր երկու երկրներն էլ նույն կրթական բարեփոխումների փուլում են՝ միաժամանակյա և միաձև հիմնախնդիրներով, և իսկապես համագործակցության մեծ հնարավորություն կա ոչ միայն երկկողմ, այլ նաև Հայաստան-Վրաստան դեպի Եվրոպա ուղղությամբ: Թե բարձրագույն կրթության, և թե գիտության մեջ մենք ունենք լուրջ համատեղ ծրագրեր, որոնք կարող ենք ներկայացնել մեր եվրոպացի գործընկերներին, քանի որ նաև նույն ակումբների անդամ ենք թե Հորիզոն-2020-ի, և թե Բոլոնիայի գործընթացի մասով, և այս ուղղությամբ կա լուրջ հնարավորություն: Այսինքն՝ պետք է փորձենք մեր երկրները դիտարկել իբրև մեկ միասնական կրթական տարածք՝ նույն խնդիրներով և նույն արժեհամակարգով»,-նշել է նախարարը՝ ընդգծելով, որ ստորագրված փաստաթուղթը շատ կարևոր է այն իմաստով, որ այն ոչ միայն մտադրությունների հուշագիր է, այլ նաև ունի հստակ առաջադրանք աշխատանքային խմբեր ձևավորելու վերաբերյալ, որի արդյունքում ընդամենը մի քանի ամսից անցում կարվի գործնական աշխատանքի:

Վրաստանի ԿԳ նախարարն իր հերթին շնորհակալություն է հայտնել Լևոն Մկրտչյանին հյուրընկալության համար՝ կարևորելով երկկողմ հարաբերությունների զարգացումը: «Իմ աշխատանքային առաջին այցերից մեկը հենց եղել է  Ախալքալաքում հայ մանկավարժների հետ հանդիպումը: Սա ևս մեկ անգամ ընդգծում է այն փաստը, որ մեր երկու երկրների համագործակցությունը լավագույն մակարդակում է վերջին տասնամյակում, իսկ այս պահին, կարծում եմ, այն ամենաբարձրն է: Մենք ունենք ընդանուր խնդիրներ, նպատակներ և մոտեցումներ, որի արդյունքում մի շարք հստակ քայլեր են ձեռնարկվելու տարբեր ուղղություններով մոտակա մի քանի ամսում: Առաջին ուղղությունը լինելու է հայկական դպրոցների որակի բարելավումը և հայոց լեզվի դասավանդման ծրագիրը: Հետևաբար մեր առաջին երկկողմանի համագործակցությունը հենց այս ուղղությամբ է լինելու: Այստեղ շատ կարևոր է երիտասարդ ուսուցիչների վերապատրաստումը, որպեսզի վերջիններս պատրաստ լինեն նորովի մտնել դպրոցներ և կատարել մեծ փոփոխություններ: Մենք նախատեսում ենք որոշակի համատեղ գործընթացներ նաև բարձրագույն կրթության ոլորտում և հավատում ենք, որ կկարողանանք այդ ամենն իրականացնել միջազգային մակարդակով»,-նշել է վրացի նախարարը՝ ընդգծելով, որ ձևավորվող աշխատանքային խմբերի գործունեության առաջին արդյունքը մինչև տարեվերջ տեսանելի կլինի: «Երկու հարևան երկրները դարեր շարունակ թե պատմական զարգացումների առումով, թե կրթության և գիտության ոլորտներում ունեցել են համընդհանուր նպատակներ, որը պետք է շարունակական լինի և լավագույնս ներկայացվի միջազգային ատյաններին»,-նշել է Վրաստանի ԿԳ նախարարը:

Նշենք, որ համաձայն հուշագրի` կողմերը պարտավորվում են զարգացնել անմիջական համագործակցություն երկու երկրների բարձրագույն կրթական, գիտական և հետազոտական հստատությունների միջև, խթանել կրթական համակարգերի կառուցվածքի, բովանադակության և կազմակերպման վերաբերյալ անհրաժեշտ տեղեկատվության փոխանակումը՝ համագործակցությունը բարելավելու նպատակով:

Ըստ համաձայնագրի` կողմերը հանրակրթության, միջին մասնագիտական և բարձրագույն կրթության, գիտության և հետազոտության ոլորտներում կստեղծեն աշխատանքային խմբեր: Նախատեսվում է փոխադարձ հիմունքներով տրամադրել բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում մագիստրոսական աստիճանի առավելագույնը 10 կրթաթոշակ:

կողմը պարտավորվում է Հայաստանի քաղաքացիներին ազատել Վրաստանի պետական բարձրագույն կրթական հաստատություններում ուսման վճարից, եթե այն չի գերազանցում 2250 վրացական դրամական միավոր: Հայկական կողմը պարտավորվում է Վրաստանի քաղաքացիներին ազատել Հայաստանի պետական բարձրագույն կրթական հաստատություններում  ուսման վճարից, եթե վերջինս չի գերազանցում 1.000.000 դրամը:

Երկու կողմերից առաջադրված ուսանողները պարտավորվում են հավաստել դասավանդման լեզուների որոշակի մասնագիտացման մակարդակ (անգլերեն և ռուսերեն), հակառակ դեպքում` ուսանողները պարտավորվում են հանձնել որոշ ներքին քննություններ՝ կազմակերպված տվյալ բարձրագույն կրթական հաստատության կողմից:

Վրաստանի ԿԳ նախարարի գլխավորած պատվիրակությունն այցելել է Մ. Մաշտոցի անվան հին ձեռագրերի գիտահետազոտական ինստիտուտ Մատենադարան, ծանոթացել հին ձեռագրերին, եղել Մ. Սեբաստացի կրթահամալիրում և Թումո ստեղծարար տեխնոլոգիաների կենտրոնում:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

Ազգային վարկանշավորման համակարգ
  • Հայկական հարցը Փարիզի խաղաղության խորհրդաժողովում: Սևրի պայմանագիրը:

    Դասընթացը նախատեսված է հանրակրթական դպրոցի  9-րդ դասարանի աշակերտների համար, Հայոց պատմությունից

  • Էլեկտրոնային աղյուսակների կիրառումը մաթեմատիկայի դասաժամին

  • Կյանքի գետ մեթոդի կիրառությունը

  • Գործնական աշխատանքի դերը քիմիայի դասապրոցեսում

    -Հալոգենների ,քալկոգենների ազոտի ենթախմբի տարրերի քիմիական և ֆիզիկական  հատկությունները: -Քիմիա առարկայի առանձնահատկությունների բացահայտում,հետաքրքրություն քիմիայի նկատմամբ փորձերի միջոցով 1,Նյութերի հատկությունները /ֆիզիկական, քիմիական /ռեակցիանների գրառում 2,Քիմիա գիտության զարգացումը Հաաստանում /ֆիլմի դիտում, քննարկում / 3,Քիմիայի դերը մեր կյանքում 4,Անվտանգության կանոնները գործնական աշխատանքի ժամանակ ,քիմիական ամանեղենի ճիշտ օգտագործումը 5,Փորձ 1 Անհրաժեշտ նյութը (NH4)2Cr2O7 (Ամոնիումի երկքրոմատ): Հախճապակե սալիկի վրա , բլրակի ձևով լցել,մակերեսին պատրաստել խառնարան, վառվող լուցկին մոտեցնել խառնարանին ,արդյունքում ,,հրաբուխը կարթնանա,,:Խառնարանից դուրս է ժայթքում կարմիր կայծեր .որոնք փոխարկվում են կանաչ լավայի:

  • Դասի պլան

    ԴԱՍԻ  ՊԼԱՆ ԱՄԻՍ, ԱՄՍԱԹԻՎ`   ___   _____________ 20__թ.                             ԴԱՍԱՐԱՆ`12-րդ ԱՌԱՐԿԱՆ`   ԳՐԱԿԱՆՈԻԹՅՈՒՆ ԴԱՍԻ  ԹԵՄԱՆ` ՇԱՀԱՆ  ՇԱՀՆՈՒՐ <<ՆԱՀԱՆՋ  ԱՌԱՆՑ  ԵՐԳԻ>> ՆՊԱՏԱԿԸ`   ՍՈՎՈՐՈՂԸ Ա.ԿԻՄԱՆԱ`    <<Նահանջ>>-ի   դրդապատճառները, ստեղծման շարժառիթը, սյուժեն ● Վեպի  հեղինակին և ստեղծագործության վերնագիրը (ԿԱՊԿՈՒ սովորող) Բ.ԿԿԱՐՈՂԱՆԱ  `Վերլուծել  ստեղծագործությունը, վերարտադրել    բովանդակությունը, բնութագրել հերոսներին ●  Փոքրիկ հատվածներ կարդալ և վերաշարադրել սեփական     բառերով (ԿԱՊԿՈՒ սովորող) Գ.ԿԱՐԺԵՎՈՐԻ`       Ստեղծագործության արդիական հնչեղությունը ●  Կարժևորի ստեղծագործությունը (ԿԱՊԿՈՒ սովորող) ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ`      ա.բնագրի  ընթերցումը (հատվածներ) բ.կերպարների վերլուծություն և համադրում գ. աղյուսակների և  գծապատկերների կիրառում ԿԻՐԱՌՎՈՂ ՄԵԹՈԴՆԵՐ` Ա.ապագայի  անիվ Բ.կրկնակ գրառումների օրագիր Գ.միջառարկայական կապ (պատմություն, կերպարվեստ, երաժշտություն) ՕԳՏԱԳՈՐԾՎՈՂ ՄԻՋՈՑՆԵՐ` 1.ցուցապաստառներ 2.ՏՀՏ-ի կիրառում (ֆիլմի դիտում) ԴԱՍԻ ՏԻՊԸ `    ՀԱՄԱԿՑՎԱԾ ԴԱՍԻ ԸՆԹԱՑՔԸ` 1.ԽԹԱՆՄԱՆ  ՓՈՒԼ Քայլ 1 ֆիլմի ցուցադրում`<<Ցեղասպանություն>>վերնագրով Կպատմեն,թե ինչ է  ցեղասպանությունը (նկարներ, ցուցապաստառներ)   Քայլ 2 պատմական     ակնարկ <<Ցեղասպանություն>> վերնագրով Քայլ 3 ի՞նչ է   նահանջը (գրել հոմանիշներ, փոքրիկ զրույց, թե մարդ երբ կարող է նահանջել) ● Կսովորեն ուղղագրական բառեր (ԿԱՊԿՈՒ սովորող) ԻՄԱՍՏԻ ԸՆԿԱԼՈՒՄ 1.Համառոտ դասախոսություն <<Նահաջ>>-ի ստեղծման պատմության դրդապատճառների վերաբերյալ 2. Փոքրիկ հատվածի ընթերցում (Կ’նահանջեի լեզուն, ծնող, բարոյական և այլն) 3.Հանձնարարել ընտրովի հատվածների ընթերցում ●Կընթերցի փոքրիկ հատված, կվերապատմի իր իսկ բառերով (ԿԱՊԿՈՒ սովորող) 4.Վերլուծել  կարդացած հատվածները, բնութագրել հերոսների կատարած գործողությունների դրդապատճառները ՀԵՌ.ԱԶԴ. ԲԱՐՔԵՐԻՑ ԼԵԶՎԻՑ ԿՇՌԱԴԱՏՄԱՆ ՓՈՒԼ 1.ԿԻՐԱՌԵԼ <<Ապագայի  անիվ>> ՆԱՀԱՆՋ   ԲԱՐՁՐ ՍԿԶԲՈՒՆՔՆԵՐ     ՁՈՒԼՈՒՄ ՀԵՏԵՎԱՆՔ   ՖԻԶԻԿ. ԲՆԱՋՆՋՈՒՄ               ՊԱՏՃԱՌ     2ԿԻՐԱՌԵԼ ԿՐԿՆԱԿԻ ԳՐԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ՕՐԱԳԻՐ (Համեմատել որևէ հերոսի իրենց շրջապատում ապրող անհատների հետ ) (●արտագրություն))- (ԿԱՊԿՈՒ սովորող) ԳՆԱՀԱՏՈՒՄ`ըստ  սանդղակի ԱՆԴՐԱԴԱՐՁ`ՀԵՏԱԴԱՐՁ ԿԱՊ (ԻՆՔՆԱՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ) ՏՆԱՅԻՆ  ԱՇԽԱՏԱՆՔ-բնագրից դուրս գրել հերոսներին բնութագրող հատվածներ ●կարողանա նկարել գլխավոր հերոսներից որևէ մեկին    

  • ՊԱՐԶ ՆԱԽԱԴԱՍՈԻԹՅԱՆ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐՆԵՐԻ ՈԻՍՈԻՑՈԻՄԸ

  • Կոտայքի մարզի Նաիրիի և Աբովյանի տարածաշրջանների պատմության ուսուցիչների ՏՀՏ-ի վերապատրաստման դասընթաց

  • Մայրենի 1

  • Հայոց լեզու, Բաղադրյալ հատուկ գոյականների ուղղագրությունը

  • Fishbone diagram

    Some techniques that develop problem-solving skills