Տավուշի մարզի Սարիգյուղ համայնքի ԻՄՓԱՔԹ երիտասարդական ակումբը բացվեց 2017 թ. ապրիլին (առաջնորդներ՝ Սեդա Ոսկանյան, Գոհար Մաթադյան): Ակումբում, որն ունի 18 անդամ, ուսուցումը հիմնված է ոչ ֆորմալ մոդելի վրա ՝ խաղային-կրթական համատեղմամբ, որոնց օգնությամբ հզորացվում են մասնակիցների կարողություններն ու գիտելիքները՝ ակտիվ քաղաքացիության, առաջնորդության, աշխատունակության եւ սոցիալական ձեռներեցության ոլորտներում: «Ակտիվ քաղաքացիություն» մոդուլն ուսումնասիրելուց հետո ակումբը ձեռնարկեց իրենց առաջին համայնքային ծառայության ուսումնական ծրագիրը՝ «Հին արժեքների պահպանումն ու նորովի փոխանցումը բոլորիս պարտքն է» անվամբ: Ծրագրի շրջանակում նաև համագործակցություն է հաստատվել տեղական ինքնակառավարման մարմինների հետ և համայնքի ղեկավար Կոմիտաս Էլլարյանը ողջունելով ակումբի գաղափարը, աջակցեց նաև ծրագրի իրականացմանը: Ծրագրի նպատակն էր համայնքում մի դարավոր սոսի ծառի գտնվելու վայրի վերաբերյալ համայնքի սահմաններից դուրս հանրային իրազեկության բարձրացումն էր և այդ վայրին նոր շունչ հաղորդելը: Այստեղ աճող սոսի /չինարի/ ծառի պատմությունը շատ հին է, որի մասին տեղեկատվություն հավաքվեց տարբեր աղբյուրներից , այդ թվում համայնքի ղեկավարությունից: Այս նախագիծը նաև նպաստելու է տարբեր երկրներից այցելուների համար ամբողջական տեղեկատվության ապահովմանը տարածքում գտնվող ծառի պատմության մասին, որը մինչ այդ գրավոր առկա չէր այդ տարածքում: Հավաքված տեղեկատվությունը մշակվեց, թարգմանվեց ռուսերեն ու անգլերեն: Ծրագրի արդյունքում բարեկարգվեց տարածքը, տեղադրվեց Չինարիի մասին եռալեզու տեղեկատվական վահանակ, նստարաններ, աղբարկղ: Այսպիսով, հասանելի դարձավ դեռևս 9-րդ դարի պատմական իրադարձության մասին թե, օրինակ ինչպես է Աշոտ Երկաթ թագավորը մարտնչել թշնամու դեմ այս տարածքում և տնկում սոսի (Չինարի),որը մոտ 1000 տարեկան է: Ինչպես նաև այդ վայրը դարձավ պատշաճ հանգստի գոտի: Ծրագրի իրականացման ընթացքում արդեն շատ այցելուներ սկսեցին ծանոթանալ տեղեկատվությանը, ողջունեցին երեխաների աշխատանքը:
Ակումբի անդամ, 17 ամյա Մարիամի համար, որպես նաև համայնքի բնակիչ, շատ կարևոր էր ծրագիրը. «Նախագիծը առաջնահերթ էր մեր համայնքի համար, քանի որ բացակայում էր ամբողջական տեղեկատվություն այս դարավոր ծառի մասին: Իսկ հիմա ծրագրի արդյունքում այս խնդիրը լուծեցինք՝ երեք լեզուներով տեղեկատվական վահանակ տեղադրելով, բարեկարգեցինք նաև տարածքը»:
ԻՄՓԱՔԹ ծրագիրը մշակվել է Ռումինիայում «Նոր Հորիզոններ» հիմնադրամի կողմից և Հայաստանում իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստանի կողմից և գործում են 6 մարզերում: Նպատակն է համախմբել երիտասարդությանը ԻՄՓԱՔԹ խմբերում, աջակցել նրանց ձեռք բերել քաղաքացիական հասարակության և աշխատանքային շուկայում մրցունակ լինելու համար անհրաժեշտ կարողություններ:
ՎՎՀ Իջեւանի գրասենյակ
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ