ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Համագործակցության հուշագիր` «Շիրակացու ճեմարանի» և Քուվեյթի հայ ազգային վարժարանի միջև

Օգոստոսի 21, 2017
Պաշտոնական

«Շիրակացու ճեմարան» միջազգային գիտակրթական համալիրը» և Քուվեյթի հայ ազգային վարժարանն այսօր ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում կնքել են համագործակցության հուշագիր, որը ստորագրել են «Շիրակացու ճեմարանի» տնօրեն Աշոտ Ալիխանյանը և Քուվեյթի հայ ազգային վարժարանի տնօրեն Ներսես Սարկիսյանը: Համագործակցության շրջանակում Շիրակացու ճեմարանը պատրաստակամություն է հայտնել Քուվեյթի հայ ազգային վարժարանին աջակցել ՀՀ կառավարության հաստատած հանրակրթության պետական չափորոշչին և Միջազգային բակալավրիատի կրթական ծրագրի չափորոշիչների պահանջներին համապատասխան այլընտրանքային հանրակրթական ծրագրերի մշակման աշխատանքներում։

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանը, ողջունելով նախաձեռնությունը, նշել է, որ օրինակելի է, երբ հայկական վարժարանը Հայաստանից դուրս փորձում է կիրառել հայկական ուսումնական ծրագրեր: «Մեր շատ ուսումնական հաստատություններ, այդ թվում` «Շիրակացու ճամարանը», ունեն հետաքրքիր գաղափարներ, սակայն մենք միշտ խնդիր ենք ունեցել Հայաստանում արձանագրված նվաճումումները թե’ երկրի ներսում, թե’ դրանից դուրս տարածելու թեկուզ այն դպրոցներում, որտեղ հայկական ծրագրեր են իրականացվում: Հուսով եմ, որ այս նախաձեռնությունը օրինակ կհանդիսանա մեր մյուս լավագույն դպրոցների համար` արտերկրի ուսհաստատությունների հետ համագործակցելու և իրենց փորձը տարածելու տեսանկյունից»,-նշել է նախարարի տեղակալը:

Քուվեյթի հայ ազգային վարժարանի տնօրեն Ներսես Սարկիսյանի խոսքով` վարժարանը, որը հիմնվել է 1960 թվականին, մեծ ներդում է ունեցել սփյուռքում հայ սերունդների դաստիարակության և համալսարանական ուսման պատրաստության գործում: «Սփյուռքի կրթական հաստատություններն այսօր դիմագրավում են բազում դժվարությունների, որոնցից հիմնականն արդիական կրթական չափորոշիչներին համարժեք քայլելու  հրամայականն է: Հետևաբար, մենք պարտավոր էինք այս քայլն անել` հանուն սերունդների հայեցի դաստիարակության: Մեզ շատ հետաքրքիր է Շիրակցու ճեմարանի Միջազգային բակալավրիատի փորձը և կիրառումը մեր դպրոցում, որը բավականին մեծ նախապատրաստական աշխատանք է պահանջում` ուսումնական նյութերի համապատասխանեցում, անձնակազմի վերաատրաստում և այլն»,-նշել է Ներսես Սարկիսյանը` շնորհակալություն հայտնելով ԿԳ նախարարությանը  և Շիրակացու ճեմարանին` աջակցության համար:

«Շիրակացու ճեմարանի» տնօրեն Աշոտ Ալիխանյանն իր հերթին նշել է, որ ճեմարանի հիմնադրման օրվանից ազգային ոգին դրվել է ճեմարանի կրթական ծրագրերի հիմքում: «Մեր առջև երկու կարևոր նպատակ է դրվել՝ հասնել այն մակարդակին, որ ճեմարանը դառնա համամարդակային արժեքներ կրթող հաստատություն և համահայկական կրթական կենտրոն: Առաջին նպատակին արդեն հասել ենք և շարունակում ենք առաջ գնալ, իսկ այսօր դրեցինք երկրորդ գաղափարի հիմքը՝  հույս ունենալով, որ մեր օրինակը վարակիչ կդառնա մյուս դպրոցների համար»,-նշել է Աշոտ Ալիխանյանը` վստահեցնելով, որ շուտով հանրությանը կներկացվեն համագործակցության առաջին արդյունքերը:

Նշենք, որ հուշագրով կողմերը կհամագործակցեն երկկողմանի հետաքրքրություն ներկայացնող ուսումնակրթական և խորհրդատվական բնույթի ծրագրերի, այդ թվում՝ ուսուցիչների և աշակերտների փոխանակման, առցանց օլիմպիադաների, ամառային ճամբարի կազմակերպման, գիտակրթական խորհրդակցությունների կազմակերպման, մասնագիտական գրականության, մեթոդական ձեռնարկների, աշխատությունների, պարբերականների և այլ նյութերի փոխանակման ուղղություններով: Բացի այդ, կողմերը կհամագործակցեն նաև համատեղ աշխատանքային խմբերի ձևավորման և փոխադարձ հետաքրքրություն ներկայացնող խնդիրների քննարկման և լուծման, կողմերի գործունեությանն առնչվող համապատասխան նյութերի հրատարակման, համատեղ իրականացվող աշխատանքների արդյունքների, դրանց խոչընդոտող հանգամանքների մասին տեղեկատվության փոխանակման և այլ ուղղություններով։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…