Գրքերը լուսավորում են հոգին, ոգեշնչում ու զորացնում են մարդուն,
նրա մեջ առաջացնում են լավագույն ձգտումներ,
սրում են միտքը և մեղմացնում սիրտը:
Ու. Թեքերեյ
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի սաները՝ «Ընթերցանությունը՝ զարգացման աղբյուր» խորագրով ծրագրի շրջանակում, սեպտեմբերի 19-ին այցելեցին Շիրակի մարզային և Մկրտիչ Արմենի անվան կենտրոնական գրադարաններ։
Այցի նպատակն էր սաների մոտ ձևավորել գրադարան հաճախելու և ընթերցասրահներից օգտվելու մշակույթ, նպաստել սան-գրադարան կապերի ստեղծմանն ու ամրապնդմանը:
«Ընտանիք» կենտրոնի Շիրակի մարզի գյուղական համայնքներում և Գյումիրում գործող խմբակների դեռահասները գրադարանում ծանոթացան գրքերի հսկայական պաշարին, գրադարանից օգտվելու կանոններին և գործունեությանը, հետաքրքրաշարժ և ուսանելի տեղեկություններ հավաքեցին գրքերի հավաքագրման վերաբերյալ, ինչպես նաև գրադարաններ հաճախելիության ցուցանիշների մասին։
«Շփվելով» գրապահոցների հետ, սաներն առանձնացրեցին իրենց նախընտրելի գրական ժանրերի ստեղծագործությունները և գրադարանավարների հետ համատեղ նստեցին կլոր սեղան քննարկման։ Սաներից յուրաքանչյուրը ներկայացրեց, թե ինչու է ընտրել տվյալ ստեղծագործությունը: Նրանք իրենց ինքնատիպ և յուրօրինակ մոտեցմամբ, հիմնավոր մեկնաբանություններով կարողացան հետաքրքրություն առաջացնել գրքասեր ընկերների մոտ՝ տվյալ ստեղծագործության վերաբերյալ:
Սաներն ընթերցեցին նաև Խաչատուր Աբովյանի «Պարապ վախտի խաղալիք» ժողովածուից «Էս գրքի ճամփի խրատը» առակը և գրադարանավարների հետ միասին կատարեցին համապատասխան վերլուծություններ:
«Մենք այսօր հուզված ենք և ուրախ, որ այսպիսի գեղեցիկ և անհրաժեշտ նախաձեռնություն եք կազմակերպել և երեխաներին գրադարան եք բերել: Դուք նպաստում եք, որ նրանք մուտք գործեն գրքերի աշխարհ, անմիջապես շփվեն նրանց հետ: Ձեր այս այցով դուք նպաստում եք նաև, որ երեխան «կապվի» գրադարանի հետ, ավելի շատ զբաղվի ինքնակրթությամբ և նրա մոտ զարգանա գրասիրություն: Իսկ դա այսօր մեծ և դրական գործ է: Շնորհակալություն Ձեր այցի համար»,- իր խոսքում նշեց կենտրոնական գրադարանի գիդ-քարտուղար Ասյա Ղարիբյանը:
Կենտրոնի սաները գրադարաններից հեռացան տպավորված, խորը մտորումներով և նորից վերադառնալու պատրաստակամությամբ։
Հ. Սարգսյան
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ