ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԱՎԱՐՏԱԿԱՆ
ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐ
ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ
ՏԵՂԵԿԱՏՈՒ

ԿԳ նախարարը ներկա է գտնվել ՃՇՀԱՀ-ի հոբելյանական հանդիսությանը

Հոկտեմբերի 28, 2016
Մշակութային լուրեր Պաշտոնական լրատու

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը ներկա է գտնվել Ճարտարապետության և շինարարության ազգային համալսարանի 95 ամյակին նվիրված հոբելյանական հանդիսությանը։ 
Շնորհավորելով ներկաներին` նախարար Լևոն Մկրտչյանը նշել է,-«Ինձ համար մեծ պատիվ է հանդես գալ այս հանդիսությանը, քանի որ ի դեմս Ճարտարապետության և շինարարության  համալսարանի` մենք Հայաստանում ունենք իր առաքելությունը գիտակցող և այդ առաքելության շուրջ համախմբված կոլեկտիվ. դահլիճի պատկերը դրա վառ վկայությունն է: Ուսումնական հաստատությունը, որը թիկունքում տասնամյակների պատմություն ունի` ի վերջո  իր գործունեության արդյունքները արժևորում է սերունդների կապով: Դահլիճում նստած մարդիկ սերնդե-սերունդ ժամանակին մուտք են գործել համալսարան և արդեն գիտելիքներով հարստացած դուրս եկել այնտեղից: Այս գեղեցիկ պատկերին նայելիս` կզգաք, թե կոլեկտիվի մոտ որքան խորն է առաքելության գիտակցումը: Նախկին, ներկա և ապագա ճարտարապետները, շինարարները իսկապես հասարակության այն հատվածն են, որոնք շատ ամուր զգում են իրենց առաքելությունը, պարտականությունը, ունեն մասնագիտական հպարտություն, և երևի այդ զգացողության դաստիարակության մեջ ամենամեծ ավանդը համալսարանինն է: Շնորհավորում եմ համալսարանին հոբելյանի կապակցությամբ, մաղթում` խաղաղ ստեղծագործ աշխատանք»: 
Նախարար Լևոն Մկրտչյանը հոբելյանի առթիվ համալսարանի անվանի և վաստակաշատ դասախոսներին հանձնել է ՀՀ նախագահի, ՀՀ վարչապետի և ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության պարգևները:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • ԱՌԱԿԸ ԽՐԱՏԻ ՄԻՋՈՑ…ՆԱԽ՝ԵՐԵԽԱՅԻՆ ՍԻՐԵԼ,ՀԵՏՈ՝ԽՐԱՏԵԼ ,ՈՒՍՈՒՑԱՆԵԼ

    Թեմայի հեղինակ՝ AsyaY

    ԱՌԱԿԸ ԽՐԱՏԻ ՄԻՋՈՑ…ՆԱԽ՝ԵՐԵԽԱՅԻՆ ՍԻՐԵԼ,ՀԵՏՈ՝ԽՐԱՏԵԼ ,ՈՒՍՈՒՑԱՆԵԼ .Երեխային ընդունել այնպիսին ինչպիսին ինքը կա: .Ընդունել երեխայի սխալվելու իրավունքը: .Օգնել երեխային՝ գործել ինքնուրույն: .Այնպես խրատել՝չվիրավորելով նրա անձը: .Խրատել առակների լեզվով: .Խրատել բարոյական բնույթի առակներով,ճանաչել…

  • ԱՌԱԿԸ ԽՐԱՏԻ ՄԻՋՈՑ

    Թեմայի հեղինակ՝ AsyaY

    ԱՌԱԿԸ ԽՐԱՏԻ ՄԻՋՈՑ…ՆԱԽ՝ԵՐԵԽԱՅԻՆ ՍԻՐԵԼ,ՀԵՏՈ՝ԽՐԱՏԵԼ ,ՈՒՍՈՒՑԱՆԵԼ .Երեխային ընդունել այնպիսին ինչպիսին ինքը կա: .Ընդունել երեխայի սխալվելու իրավունքը: .Օգնել երեխային՝ գործել ինքնուրույն: .Այնպես խրատել՝չվիրավորելով նրա անձը: .Խրատել առակների լեզվով: .Խրատել բարոյական բնույթի առակներով,ճանաչել…

  • Презентация к открытому уроку по теме "Басни И. Крылова"

    Թեմայի հեղինակ՝ arbaka

  • Չափորոշչահեն դասի արդյունավետության չափանիշները

    Թեմայի հեղինակ՝ Flora Hovhannisyan

    1. Ուսուցիչը սովորողներին սովորեցնում է անդրադարձ կատարելու կարողություններ. գնահատել իրենց պատրաստվածությունը, բացահայտել իրենց բացթողումները, որոնել թերացումների պատճառները: 2. Ուսուցիչը տիրապետում է երկխոսության տեխնոլոգիային. ոչ միայն հարցեր է տալիս, այլև սովորեցնում…

  • Ինչպիսին պետք է լինի չափորոշչահեն դասը

    Թեմայի հեղինակ՝ Flora Hovhannisyan

    Դասի նպատակները ձևակերպվում են ՝ ելնելով սովորողին ներկայացվող պահանջներից, նրա գործառույթներից: Ուսուցիչը նպատակը ձևակերպելիս պետք է ինքն իրեն տա հետևյալ հարցերը.  ինչ կարևոր գիտելիք պետք է ձեռքբերի աշակերտը, …

  • «Թվական անուն» թեմայի ուսուցումը յոթերորդ դասարանում

    Թեմայի հեղինակ՝ marine8

    Այս թեմայի միջոցով կներկայացնեմ հայերենի խոսքի մասերից թվականի ուսուցումը յոթերորդ դասարանում: Թեման հետաքրքիր է, հուսանք, որ լայն արձագանք կստանա:

  • Օժանդակություն ռուսաց լեզվի ուսուցիչներին

    Թեմայի հեղինակ՝ arbaka

  • ԽՐԱՏԵԼ ԱՌԱԿՆԵՐԻ ԼԵԶՎՈՎ...

    Թեմայի հեղինակ՝ AsyaY

    Հարգելի գործընկերներ,հրավիրում եմ Ձեզ բուռն քննարկման,Ձեր կարծիքը շատ կարևոր և հետաքրքիր է:Ինչ եք կարծում, կարող ենք հաջողությունների հասնել,եթե երեխաներին խրատենք,դաստիարակենք առակների լեզվով:

  • Dasaran.am

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարինե Հ.

    Dasaran.am կայքում ոչ միայն ծնողը պետք է տեսնի իր երեխայի գնահատականն ու դասի թեման,այլ նաև դասղեկը:Դասղեկը պետք է տեսնի նաև իր դասարանի աշակերտների բացակայությունները,խրախուսի իր դասարանում սովորող աշակերտներին ոչ միայն…

  • Դիդակտիկ նյութերի օգտագործումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Ruzan.G

    Ժամանակակից դպրոցը, ինչպես երբևէ, ապրում է լուրջ հեղաշրջում: Հնրակրթական դպրոցի բարեփոխումները կոչված են պատանիներին ու աղջիկներին զինել սովորելու, աշխատելու, մտածելու կարողություններով և հմտություններով: Իսկ այդ բոլորի հիմքը դրվում է տարրական…

Ազգային վարկանշավորման համակարգ