ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մայրենիի առարկայական շաբաթը Վանաձորի հ.27 դպրոցում

Նոյեմբերի 1, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Վանաձորի Ղ. Ալիշանի անվան հ․27 հիմնական դպրոցում հոկտեմբեր ամսին ամփոփվեց մայրենիի առարկայական շաբաթը: Հոկտեմբերի 13-ին Iա դասարանում դասվար Ա. Մարտիրոսյանը բացեց հրաշք հայոց այբուբենի առաջին էջը՝ ուսուցանելով «Ա հնչյուն- տառը»:

«Ա հնչյուն տառի» ուսուցման երթը շարունակեց դասվար Ա. Մարաբյանը Iբ դասարանում: Խմբային աշխատանքը փոքրիկները կատարեցին քաղցրալուր երաժշտության ելևէջների ներքո, որից հետո աշխատանքը ներկայացրին տնօրինությանը: Առաջին դասարանցիները մեծ ոգևորությամբ սովորեցին «Ա» տառը: Մեթոդական շաբաթը շարունակեցին դասվարներ Ա. Արամյանը (IIա դաս.) և Ա. Վարդումյանը (IIբ դաս.): Նրանք կազմակերպել էին փորձարարական դասեր «Ոսկեծամիկ աշուն» թեմայով:

 Դասվար Ա. Արամյանը և IIա դասարանի աշակերտները ներայացրին ինտեգրված դաս, որտեղ երևում էր միջառարկայական կապը մայրենի, երաժշտություն, կերպարվեստ, տեխնոլոգիա առարկաներից: Աշակերտները ներկայացրին աշունն իբրև մեղեդի, երբեմն պայծառ, երբեմն թախծոտ, երբեմն օրորոցային, բայց միշտ լուսավոր, լավատեսությամբ լի: Դասարանում զգացվեց աշնան գեղեցկությունը, անուշահամ մրգերի համը, երեխաների ուրախ ու պայծառ տրամադրությունը:

 Դասվար Ա.Վարդումյանը և IIբ  դասարանի աշակերտները ճանապարհորդեցին աշնանային գունագեղ և կախարդական աշխարհում և յուրովի ներկայացրին «Ոսկեծամիկ աշուն» թեման: Մեթոդական շաբաթվա ընթացքում տնօրինության կողմից կատարվեցին դասալսումներ,որի ընթացքում IIIա դասարանի աշակերտները և դասվար Շ.Մայիլյանը ներկայացրին «Անտառի բնակիչները» թեման:Երեխաները դարձան փոքրիկ դերասաններ,բեմադրեցին կենդանիների կերպարները:Դասն ամփոփեցին խմբային աշխատանքի միջոցով՝ ներկայացնելով յուրաքանչյուր կենդանու՝ ձմռանը նախապատրաստվածությունը:

IIIբ դասարանում «Արջի և վարազի կռիվը» դասանյութն էր: Դասվար Ա.Հարությունյանը վարեց նոր մեթոդներով հագեցած դաս:

IVա դասարանի աշակերտները դասվար Մ.Պետրոսյանի գլխավորությամբ ամփոփեցին «Հայաստանի յոթ և բյուր հրաշքները» թեման՝ ներկայացնելով նշանավոր մարդկանց կատարած գործերի կարևոր դերն ու նշանակությունը:

Ivբ դասարանում Լ.Մելքոնյանը վարեց հետաքրքիր դաս «Սասունցի Դավիթը կռվում է դևերի դեմ» թեմայով: Դասի ընթացքում թևածում էր հայրենասիրական ոգին ու շունչը:

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…