Տավուշի մարզի Բաղանիս, Ոսկևան, Բերդավան և Հաղթանակ համայնքների երիտասարդների շահերի պաշտպանության խմբերի համար անցկացվեց վերապատրաստման առաջին դասընթացը՝ «Մարդու իրավունքներ և երիտասարդության բարեկեցության վրա ազդեցություն ունեցող քաղաքացիական չափորոշիչներ» թեմայով: Նպատակն էր երեխաներին հաղորդել համապարփակ գիտելիքներ և տալ կարողություններ մարդու իրավունքների ու հասարակական նախաձեռնություններ իրականացնելու համար անհրաժեշտ կարողություններ, ուժեղացնել թիմային համագործակցության հմտությունները: Դասընթացի թեմատիկան բազմազան էր. մարդու իրավունքներ և պաշտպանություն, , քաղաքացիական հասարակություն, երիտասարդների բարեկեցության վրա ազդեցություն ունեցող քաղաքացիական չափորոշիչներ, քաղաքացիական ակտիվություն, մարդու իրավունքների ազգային ու միջազգային փաստաթղթերի ներկայացում, ՏԻՄ մակարդակում որոշումների կայացման գործընթացի մասնակցություն, թեմատիկ տեսաֆիլների ցուցադրություն և քննարկումներ: Ոչ ֆորմալ կրթական մեթոդների օգտագործմամբ և թիմային վարժանքների օգնությամբ ուսուցանումը խթանեց մասնակիցների ներգրավվածությունը ուսուցման գործընթացում: Դասընթացից երեխաները սովորեցին մարդու հիմնական իրավունքների ու ազատությունների դասակարգման, հատկանիշների(անկողմնակալություն, համընդհանրություն, անօտարելիություն, անկապտելիություն և այլն) և դրանց պաշտպանության, խախտումների կանխարգելման ուղիների, ժողովրդավարության, պետություն-քաղաքացի իրավական հարաբերությունների, պետության կողմից իրավունքների իրացման նպատակով անհրաժեշտ քայլերի ու իրավական մեխանիզմների, ինչպես նաև անհատի ու քաղաքացիների խմբերի տեղական մակարդակներում կառավարմանը ակտիվ մասնակցության եղանակների ու տարբերակների վերաբերյալ: Ծրագրի մասնակից 14 ամյա Ժաննան դասընթացի կարևորության մասին հետևյալն է նշում.«Իմ համար դասընթացի մասնակցությունը կարևոր է, քանի որ տեղեկացա մարդու իրավունքների մասին, որոնք մինչ այս մակերեսորեն գիտեի: Հետաքրքիր էր նաև այդ իրավունքների մասին օրենքների մասին ուսուցումը, թիմային աշխատանքը և համոզված եմ, որ գիտենալով դրանց մասին, կարող եմ պաշտպանել իմ իրավունքները»:
Կարողությունների հզորացման նպատակով խմբերը կվերապատրաստվեն նաև շահերի պաշտպանության, տվյալների հավաքագրման ու մշակման, գործողությունների պլանավորման ոլորտներում՝ գիտելիքներ ու հմտություններ ձեռք բերելու նպատակով: Խմբերը, որոնք ներառում են ավելի քան 55 անդամ, կմշակեն համայնքային նախագծեր և քաղաքացիական նախաձեռնությունների, քարոզարշավների ու այլ միջոցառումների իրականացման ժամանակ կներգրավվեն նաև որոշում կայացնողների ու հանրության շրջանակներին:
ՎՎՀ Իջևանի գրասենյակ
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Կրթական ֆորումի հարգելի մասնակիցներ Այս թեմայի շրջանակներում կազմակերպվում է քննարկում դասերի պլանավորման առցանց գործիքների վերաբերյալ․․․
Ճապոնիայի դպրոցական կրթությունը Կրթության ոլորտում Ճապոնիայի կատարած ծախսերի տեսակարար կշիռը պետական բյուջեի ընդհանուր ծախսերում զգալիորեն զիջում է արևելյան որոշ երկրների նույն ցուցանիշին: Եթե Չինաստանում այն 16.7% է, իսկ Կորեայում՝ 18.2%,…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ