ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԱՎԱՐՏԱԿԱՆ
ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐ
ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ
ՏԵՂԵԿԱՏՈՒ

««Ընտանիք»-ն անիվների վրա» կրթական ծրագրի եզրափակումը

Նոյեմբերի 22, 2016
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնում նոյեմբերի 16-ին ամփոփվեց հունիս ամսից մեկնարկած ««Ընտանիք»-ն անիվների վրա» կրթական ծրագիրը:

Ծրագրի նպատակն էր` կարևորել արտադպրոցական կրթության դերը, նպաստել համայնքներում դրա զարգացմանը, դեռահասների մասնագիտական կողմնորոշմանը, կարողությունների բացահայտմանը, ազգային արհեստի և արվեստի բնագավառներում ստեղծվող մշակութային արժեքների տարածմանն ու պահպանմանը, ամրապնդել ՀՀ համայնքների և Ջավախքի արտադպրոցական կենտրոնների և միջնակարգ դպրոցների միջև կապը:                                                                                                                  

Ծրագրի առաջին փուլում /հունիսի 27-ից հուլիսի 1-ը/ Շիրակի և Արմավիրի մարզերի գյուղական համայնքների թվով 19 մանկավարժների համար իրականացվեց վերապատրաստման դասընթացներ: Տեսական և գործնական պարապմունքների արդյունքում մանկավարժները ծանոթացան արտադպրոցական կրթության կարևորությանն ու հիմնախնդիրներին, անհատական և շերտավոր դասավանդման ձևերին, ուսումնասիրեցին համայնքային հետազոտության իրականացման և դեռահասների կրթադաստիարակչական կարիքների հայտնաբերման մեթոդները, դաստիարակչական աշխատանքների ծրագրերի և թեմատիկ պլանների կազմման եղանակները:

Ծրագրի երկրորդ փուլում /հոկտեմբերի 4-ից 31-ը/ Շիրակի մարզի  Բենիամին, Կամո, Հոռոմ, Նոր Կյանք, Շիրակ, Սառնաղբյուր ու Սարատակ, Արմավիրի մարզի Քարակերտ, Մուսալեռ համայնքների միջնակարգ դպրոցներում, Վրաստանի Սամցխե–Ջավախք  երկրամասի Ախլքալաքի հայ երիտասարդական և Նինոծմինդայի կրթամշակութային կենտրոններում տեղի դպրոցականների համար անցկացվեցին մասնագիտական կողմնորոշման դասեր` կենտրոնի մանկավարժների և շնորհաշատ սաների կողմից: Դասընթացները կազմակերպվեցին դեռահասների նախասիրություններին և հետաքրքրություններին համապատասխան տարբեր մասնագիտություններով` խեցեգործություն, ուլունքագործություն, արծաթագործություն, գեղանկարչություն, կարպետագործություն, ասեղնագործություն, պարարվեստ, փայտարվեստ, ռադիոէլեկտրոնիկա: Մեծ էր համայնքաբնակ դպրոցականների խանդավառությունը, արհեստի ու արվեստի ոլորտում նոր գիտելիքներ ձեռք բերելու, սեփական կարողություններն ու ներուժը բացահայտելու, համայնքներում մշտական գործող խմբակներ ունենալու ցանկությունը: Դեռահասների արտահայտած տպավորությունները փաստեցին, որ ծրագիրը որոշակիորեն ուղղորդել է նրանց մասնագիտական կողմնորոշման հարցում` առաջացնելով հետաքրքրություն կոնկրետ մասնագիտությունների նկատմամբ:

«Ընտանիք» կենտրոնի մանկավարժներին ու սաներին առանձնակի ջերմությամբ ու ոգևորությամբ դիմավորեցին Ջավախքի կրթամշակութային կենտրոններում: Վրաստանի Հայ Օգնության Միության վարչության ատենապետուհի Կարինե Թադևոսյանը կարևորեց արտադպրոցական կենտրոնների միջև համագործակցության ստեղծումը, որի արդյունքում երիտասարդների շփումը, գիտելիքների ու փորձի փոխանակումը, փոխայցելությունների հաճախակի կազմակերպումը   կարևոր խթան կհանդիսանան հայապահպանման և ազգային ինքնության հաստատման գործում:

Կենտրոնում կայացած եզրափակիչ ցուցահանդես-միջոցառմանը ներկա էին ծրագրին մասնակից համայնքների ներկայացուցիչներ, մանկավարժներ, ծնողներ և սաներ: Ներկաները դիտեցին մասնագիտական կողմնորոշման դասերի արդյունքում կենտրոնի սաների և համայնքների դեռահասների համատեղ պատրաստած աշխատանքների ցուցահանդես, ծրագրի 1-ին և 2-րդ փուլերի վերաբերյալ ամփոփ տեսանյութ:

Կենտրոնի տնօրեն Արթուր Մինասյանն ամփոփելով ծրագիրը` նշեց, որ համայնքներից ստացված գրավոր արձագանքները խիստ պարտավորեցնող են, ընդգծեց նախորդ տարիներին ծրագրի իրականացման արդյունքում Շիրակի մարզի գյուղական համայնքներում ստեղծված մասնագիտական խմբակների գործունեության դրական ազդեցությունը, որոնց օգնությամբ բացահայտվել են շատ տաղանդավոր դեռահասներ, ովքեր տարբեր միջազգային մրցույթներում ցուցաբերել են լավագույն արդյունք:

Ծրագրի շրջանակում Ա. Մինասյանը պատվոգրեր և մրցանակներ հանձնեց կենտրոնի հետ համագործակցած համայնքների կրթական հաստատություններին:

Միջոցառումը եզրափակվեց «Ընտանիք» կենտրոնի սաների և համայնքների դեռահասների  գեղարվեստական ելույթներով:

Հ. Սարգսյան

  • Բերման բանաձևեր

    Թեմայի հեղինակ՝ Արփինե Մ

    Յուրաքանչյուր աշակերտ ունի տարբեր ընդունակություններ և սովորելու անհատական ոճ: Բերման բանաձևերը շատ են և հաճախ դրանցից օգտվելը հարմար չէ: Դրանք հիշելը դժվար է: Սակայն ամբողջ աղյուսակն անգիր անել պարտադիր չէ՝…

  • Աշակերտին գրողի և նրա ստեղծած աշխարհը տանելու ուղիները

    Թեմայի հեղինակ՝ Արսենյան

    Գրականությունը խոսքի արվեստ է, գրողի և իրականության հանդիպումի գեղարվեստական արտացոլքւ, մի ուրույն աշխարհ, որտեղ հյուսված են սեր ու ցավ, լույս ու ստվեր, անձնականն ու հասարակականը, ազգայինն ու համամարդկայինը: Գրողը կա…

  • Օրվա դասի պլան 6-րդ դասարանի «Հայոց պատմություն» առարկայից

    Թեմայի հեղինակ՝ Սիրանուշ Մուրադյան

    Հարգելի՛ կոլեգաներ,Ձեր ուշադրությանն եմ ներկայացնում օրվա դասի պլանի նմուշ առարկայից: Առարկա ՝Հայոց պատմություն Դասարան՝VI Թեմա՝ Հայաստանը պարթևա-հռոմեկան հակամարտության ոլորտում: Դաս՝ Հայաստանի պայքարն ընդդեմ Հռոմի ծավալապաշտական քաղաքականության:Արտավազդ Բ Դասի նպատակները ա/ակադեմիական…

  • Շնորհակալություն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    «Հայկական կրթական միջավայրի» հետադարձ կապով և էլ. փոստի հասցեներով ստանում ենք նամակներ, որոնց հեղինակները խնդրում են հրապարակել իրենց շնորհակալությունն ու երախտագիտությունը:

  • 5-րդ դասարանում «Բաժանում» թեմայի ամրապնդում՝ խմբային աշխատանքով

    Թեմայի հեղինակ՝ Հասմիկ Հակոբյան

    2-րդ խումբ. [ATTACH]3542[/ATTACH]

  • 5-րդ դասարանում «Բաժանում» թեմայի ամրապնդում՝ խմբային աշխատանքով

    Թեմայի հեղինակ՝ Հասմիկ Հակոբյան

    1-ին խումբ՝ [ATTACH]3541[/ATTACH] 2-րդ խումբ՝ [ATTACH]3544[/ATTACH]

  • Հետազոտական աշխատանքները կրտսեր դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Օշական

    Այսօր դպրոցի խնդիրը ոչ միայն կրթության բարձր մակարդակի ապահովումն է,այլև աշակերտների մտածողության բազմակողմանի զարգացումը՝նրանց գիտելիքներն ինքնուրույն լրացնելու ,ժամանակակից ՏՀՏ-ից օգտվելու,կյանքում դրանք տեղին ու ճիշտ օգտագործելու կարողությունների և հմտությունների ձևավորումը:Իմ կարծիքով…

  • Բաց դասեր, հետազոտական աշխատանքներ քիմիայից

    Թեմայի հեղինակ՝ Balasan

    Հարգելի գործընկերներ, ելնելով քիմիայի դասերին հետազոտական և նախագծային աշխատանքների կազմակերպման, բաց դասերի անցկացման կարևորությունից և անհրաժեշտությունից, առաջարկում եմ թեմայում տեղադրել հետազոտական աշխատանքներ, բաց դասեր, ինչպես նաև նրանց ներկայացվող պահանջները, մեթոդական…

  • ՏՀՏ-ի կիրառումը քիմիայի դասընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Naira1990

    ՏՀՏ-ի օգտագործումը քիմիայի դասերին զգալիորեն բարձրացնում է ուսուցման արդյունավետությունը, օգնում է դասի ժամանակ ստեղծել համագործակցման մթնոլորտ: Հետաքրքիր կլինի յուրաքանչյուրիդ կողմից տեղադրվող նյութերի ուսումնասիրումն ու օգտագործումը դասապրոցեսում:

  • Հավանականությունների տեսության տարրերի ուսուցումը դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ silva54

    Հարգելի՛ կոլեգաներ, կարծում եմ հավանականությունների տեսության տարրերի կիրառումը նպաստում է մաթ.տրամաբանության զարգացմանը և հարակից առարկաների խնդիրների լուծմանը: Կից տեղադրում եմ իմ աշխատանքը, որտեղ կան հավանականությունների տեսության տարրերի կիրառմամբ նաև կենսաբանության…

Ազգային վարկանշավորման համակարգ