ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԱՎԱՐՏԱԿԱՆ
ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐ
ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ
ՏԵՂԵԿԱՏՈՒ

Երեխաները կարևորում են հիմնախնդիրների լուծումը սոցիոլոգիական հետազոտությամբ

Դեկտեմբերի 7, 2016
Դպրոցական անցուդարձ Լուրեր կազմակերպություններից

Տավուշի մարզի Բաղանիս և Ոսկեվան համայքների երեխաների շահերի պաշտպանության խումբը, որը ձևավորվել է 2016 թ. հոկտեմբերին, անցավ իր հերթական վերապատրաստումը «Կարիքների գնահատում և տվյալների հավաքագրում, մշակում, վերլուծություն» թեմայով:  Դասընթացը  ներառում էր ծրագրի կառուցվածքի ու իրագործման մասին համապարփակ ծանոթացում, թե ինչ է ծրագիրը և ինչպես  է դա իրականանում: Թիմային աշխատանքի միջոցով երեխաները ներկայացրեցին ծրագրի գաղափարը և փուլերը: Գործնական առումով հասկանալու համար, թե ինչ է ծրագիրը, մասնակիցները այն ուսումնասիրեցին  և ներկայացրեցին դպրոցական ու համայքային հիմնախնդիրների տեսքով: Սովորեցին նաև ծրագրի պլանավորման և հիմնախնդրի խորքային վերլուծության մեթոդոլոգիան՝ «Հիմնախնդրի ծառ» ուսումնական գործիքի օգնությամբ, որն օգնեց  հասկանալ հիմնահարցի ծագման արմատները և հետևանքները: Տարբեր ոլորտներում խնդիրների լուծման համար կարևոր է նաև տվյալների հետազոտության նախաձեռնումը, նպատակի ու խնդրի ճիշտ ձևակերպումը և  տեղեկատվության հավաքագրման մեթոդների կիրառումը և դրանց  ճիշտ ներկայացնելու ձևերը: Ավելի ընկալելի մոտեցում ցուցաբերելու համար համար երեխաները կազմակերպեցին անհատական հարցազրույցներ, փորձագիտական ներկայացումներ տարբեր տեսանկյուններից դերախաղերի միջոցով, որից  հետո նաև ֆոկուս խմբային քննարկում կատարվեց երեխաների կողմից, որպեսզի հարցումներ իրականացնելիս տիրապետեն որոշակի հմտությունների: Դասընթացավարը ուսուցանեց նաև  հարցաթերթիկով հարցումներ, անկետավորում կատարելու ձևերը, հարցաթերթիկի մշակման և հարցաթերթիկի հետ աշխատելու կանոնները, տեղեկատվության քանակական ու որակական մեթոդների առանձնահատկությունները: Նախորդ դասընթացին խումբը վեր էր հանել համայնքային խնդիրներ, որոնց աստիճանական լուծման մեկնարկը պետք է տրվի հարցումներ իրականացնելով, հետևաբար մշակվեցին հարցումների համար անհրաժեշտ հարցաթերթիկներ: Դասընթացի ավարտին տեղի ունեցավ ամփոփում և երեխաների նշում էին, որ ստացան գիտելիքի մեծ պաշար, կարողություններ և , որ ստացած գիտելիքը կկիրառվի նաև գործնականում՝ համայնքային խնդիրների լուծման համար: Խմբի անդամ, 13 ամյա Ռիման դասընթացի կարևորության մասին հայտնեց  հետևյալը. «Կարևոր գիտելիք ստացա ծրագրի կառուցվածքի մասին, նաև հետաքրքիր էր հարցաթերթիկների մշակման մասին ներկայացումը: Հասկացա, որ ամեն խնդիր կարող է լուծվել լավ գիտելիք ունենալու և միասին աշխատելու դեպքում»:

Շահերի պաշտպանության խումբը, որը ներառում է նշյալ համայնքների 23 մասնակից, կվերապատրաստվեն  տվյալների հավաքագրման ու մշակման, գործողությունների պլանավորման ոլորտներում՝ գիտելիքներ ու հմտություններ ձեռք բերելու նպատակով, կմշակեն  կմշակեն համայնքային նախագծեր և  քաղաքացիական նախաձեռնությունների, քարոզարշավների ու այլ  միջոցառումների իրականացման ժամանակ կներգրավվեն  նաև որոշում կայացնողներին ու հանրությանը:

Ծրագիրն իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային կազմակերպության կողմից:

Սերյոժա Առաքելյան, խմբի անդամ, 17 տարեկան
Տավուշի մարզ գ. Բաղանիս

  • Բերման բանաձևեր

    Թեմայի հեղինակ՝ Արփինե Մ

    Յուրաքանչյուր աշակերտ ունի տարբեր ընդունակություններ և սովորելու անհատական ոճ: Բերման բանաձևերը շատ են և հաճախ դրանցից օգտվելը հարմար չէ: Դրանք հիշելը դժվար է: Սակայն ամբողջ աղյուսակն անգիր անել պարտադիր չէ՝…

  • Աշակերտին գրողի և նրա ստեղծած աշխարհը տանելու ուղիները

    Թեմայի հեղինակ՝ Արսենյան

    Գրականությունը խոսքի արվեստ է, գրողի և իրականության հանդիպումի գեղարվեստական արտացոլքւ, մի ուրույն աշխարհ, որտեղ հյուսված են սեր ու ցավ, լույս ու ստվեր, անձնականն ու հասարակականը, ազգայինն ու համամարդկայինը: Գրողը կա…

  • Օրվա դասի պլան 6-րդ դասարանի «Հայոց պատմություն» առարկայից

    Թեմայի հեղինակ՝ Սիրանուշ Մուրադյան

    Հարգելի՛ կոլեգաներ,Ձեր ուշադրությանն եմ ներկայացնում օրվա դասի պլանի նմուշ առարկայից: Առարկա ՝Հայոց պատմություն Դասարան՝VI Թեմա՝ Հայաստանը պարթևա-հռոմեկան հակամարտության ոլորտում: Դաս՝ Հայաստանի պայքարն ընդդեմ Հռոմի ծավալապաշտական քաղաքականության:Արտավազդ Բ Դասի նպատակները ա/ակադեմիական…

  • Շնորհակալություն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    «Հայկական կրթական միջավայրի» հետադարձ կապով և էլ. փոստի հասցեներով ստանում ենք նամակներ, որոնց հեղինակները խնդրում են հրապարակել իրենց շնորհակալությունն ու երախտագիտությունը:

  • 5-րդ դասարանում «Բաժանում» թեմայի ամրապնդում՝ խմբային աշխատանքով

    Թեմայի հեղինակ՝ Հասմիկ Հակոբյան

    2-րդ խումբ. [ATTACH]3542[/ATTACH]

  • 5-րդ դասարանում «Բաժանում» թեմայի ամրապնդում՝ խմբային աշխատանքով

    Թեմայի հեղինակ՝ Հասմիկ Հակոբյան

    1-ին խումբ՝ [ATTACH]3541[/ATTACH] 2-րդ խումբ՝ [ATTACH]3544[/ATTACH]

  • Հետազոտական աշխատանքները կրտսեր դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Օշական

    Այսօր դպրոցի խնդիրը ոչ միայն կրթության բարձր մակարդակի ապահովումն է,այլև աշակերտների մտածողության բազմակողմանի զարգացումը՝նրանց գիտելիքներն ինքնուրույն լրացնելու ,ժամանակակից ՏՀՏ-ից օգտվելու,կյանքում դրանք տեղին ու ճիշտ օգտագործելու կարողությունների և հմտությունների ձևավորումը:Իմ կարծիքով…

  • Բաց դասեր, հետազոտական աշխատանքներ քիմիայից

    Թեմայի հեղինակ՝ Balasan

    Հարգելի գործընկերներ, ելնելով քիմիայի դասերին հետազոտական և նախագծային աշխատանքների կազմակերպման, բաց դասերի անցկացման կարևորությունից և անհրաժեշտությունից, առաջարկում եմ թեմայում տեղադրել հետազոտական աշխատանքներ, բաց դասեր, ինչպես նաև նրանց ներկայացվող պահանջները, մեթոդական…

  • ՏՀՏ-ի կիրառումը քիմիայի դասընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Naira1990

    ՏՀՏ-ի օգտագործումը քիմիայի դասերին զգալիորեն բարձրացնում է ուսուցման արդյունավետությունը, օգնում է դասի ժամանակ ստեղծել համագործակցման մթնոլորտ: Հետաքրքիր կլինի յուրաքանչյուրիդ կողմից տեղադրվող նյութերի ուսումնասիրումն ու օգտագործումը դասապրոցեսում:

  • Հավանականությունների տեսության տարրերի ուսուցումը դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ silva54

    Հարգելի՛ կոլեգաներ, կարծում եմ հավանականությունների տեսության տարրերի կիրառումը նպաստում է մաթ.տրամաբանության զարգացմանը և հարակից առարկաների խնդիրների լուծմանը: Կից տեղադրում եմ իմ աշխատանքը, որտեղ կան հավանականությունների տեսության տարրերի կիրառմամբ նաև կենսաբանության…

Ազգային վարկանշավորման համակարգ