ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԱՎԱՐՏԱԿԱՆ
ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐ
ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ
ՏԵՂԵԿԱՏՈՒ

Տրվել է «Արարատյան բակալավրիատ» ծրագրի մեկնարկը

Դեկտեմբերի 21, 2016
Պաշտոնական լրատու

Տեղի է ունեցել «Արարատյան բակալավրիատ» ծրագրին ՀՀ մարզային դպրոցների անդամակցության վերաբերյալ մամուլի ասուլիս, որի ընթացքում ներկայացվել են Արարատյան բակալավրիատի նպատակները, տեսլականը, ծրագրին անդամակցելու  քայլերն ու պահանջները։ Հանդիպմանը մասնակցել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը, «Արարատյան բակալավրիատին» անդամակցելու թեկնածու դպրոցների ընտրության հանձնաժողովի անդամները՝ Կրթության գերազանցության ազգային ծրագրի տնօրեն Տ․ Մեսրոպ քհն. Արամյանը և «Այբ»-ի համահիմնադիր և Հայկական բարեգործական ընդհանուր միության Կենտրոնական վարչության անդամ, ՀԲԸՄ հայաստանյան մասնաճյուղի նախագահ Վազգեն Յակուբյանը։

ԿԳԱԾ-ի տնօրեն Տ․ Մեսրոպ քհն. Արամյանը, ներկայացնելով «Արարատյան բակալավրիատ» ծրագիրը, նշել է, որ այսօրվանից ազդարարվում է ծրագրի ներդրումը ՀՀ մարզային դպրոցներում և Արցախում: «Այս ծրագրի նպատակն է՝ լավագույն կրթական բովանդակությունը և տեխնոլոգիաները հասանելի դարձնել Հայաստանի բոլոր երեխաներին: «Արարատյան բակալավրիատ» ծրագիրը, որը մշակվել է «Այբ» կրթական հիմնադրամի կողմից և լրամշակվել Կրթության գերազանցության ազգային ծրագրի շրջանակում, կներդրվի ՀՀ մարզային՝ ավագ բաղադրիչ ունեցող դպրոցներում՝ մեկական դասարանով։ Մեր նպատակն է կառուցել նոր գերազանցության ցանց և այն հասանելի դարձնել բոլորին»,- նշել է բանախոսը՝  ընդգծելով, որ ծրագիրն իրականացվում  է ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության հետ համատեղ՝ Քեմբրիջի համալսարանի «Քեմբրիջի միջազգային քննություններ» կենտրոնի  և Լոնդոնի համալսարանական քոլեջի (UCL) Կրթության ինստիտուտի (IOE) հետ համագործակցությամբ, որն արդեն  համապատասխանության է բերվել միջազգային բոլոր չափանիշներին: «ՀՀ կառավարության որոշմամբ ծրագիրը թույլատրվել է նաև կիրառել ՀՀ դպրոցներում: Այն կգործի պետական կրթական ծրագրին զուգահեռ՝ տալով աշակերտներին ավագ դպրոցի կրթական ծրագրի ընտրության ավելի լայն հնարավորություն և ապահովելով կրթության որակի և ավարտական գնահատականների ու դիպլոմի և՛ տեղական, և՛ միջազգային ճանաչում: Ծրագրի երկրորդ բաղադրիչը նոր սերնդի ուսուցիչների վերապատրաստումն է, որը բավականին պահանջկոտ է: Ծրագրի արդյունքում բոլոր վերապատրաստված ուսուցիչները կստանան միջազգային որակավորում: Ծրագիրն այնպես է մշակվել, որ մոտ ապագայում այն ներդրվի ՀՀ  մեկ կամ ավելի բուհերում՝ որպես կրթության մագիստրոսի աստիճան: Հետագայում այս ծրագրի շրջանակում աշխատող բոլոր ուսուցիչները պետք է ստանան այդ մագիստրոսի աստիճանը: Եվ երրորդ՝ ամենաբարդ բաղադրիչն է հասնել նրան, որ Հայաստանն ունենա հայալեզու միջազգայնորեն ճանաչված քննություններ: Այս տարի առաջին անգամ հաջողությամբ անցկացրել ենք միջազգային քննություն, որի արդյունքները ճանաչված են ամբողջ աշխարհում: Այդ քննությունների հիման վրա դիմորդները կարող են ընդունվել աշխարհի որևէ բուհ՝ առանց հավելյալ քննությունների կամ կրեդիտավորել քննության արդունքները, ինչպես նաև ընդունվել ՀՀ բուհեր: Ունենալով այս երեք կարևորագույն գործիքները՝ լիովին պատրաստ ենք ծրագրի ներդրմանը»,-նշել է Տ․ Մեսրոպ քհն. Արամյանը:

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղեկալ Դավիթ Սահակյանի խոսքով՝ ծրագրի մեկնարկը տրվում է մարզային փուլով, որովհետև, ըստ փոխնախարարի,  մարզային զարգացումն առաջնահերթություն է: «Այսօր ազդարարում ենք  ծրագրի թեկնածու դպրոցների ընտրության մեկնարկը: Ծրագիրը բավականին խստապահանջ է՝  դպրոցը պետք է ունենա վերապատրաստված ուսուցիչներ, անցած լինի որոշակի ինստիտուցիոնալ զարգացում և ունենա համապատասխան պայմաններ: Այն դպրոցները, որոնք ունեն մոտիվացիա և պատրաստակամ են զարգանալ, պետք է հայտեր ներկայացնեն, որոնց հետ աշխատանքի արդյունքում՝ դրանք կմոտեցվեն հավաստագրման գործընթացին»,- նշել է բանախոսը՝ ընդգծելով, որ վերոնշյալ գործընթացից հետո ակնկալվում է, որ ծրագրի շրջանակում առաջին դիմորդներն ավագ դպրոցներ կընդունվեն արդեն 2018 թվականի սեպտեմբերին՝ անվճար կրթություն ստանալով պետական դպրոցներում: «Առհասարակ, այս ծրագիրը բացառիկ երևույթ է կրթության ոլորտում ոչ միայն հայկական, այլ նաև համաշխարհային մակարդակով, քանի որ հայալեզու կրթական ծրագիրն ամբողջությամբ ստեղծվել է Հայաստանում՝ միջազգայնորեն ճանաչելի արդյունքներով և որակներով: Այսպիսով՝ Հայաստանը կրթական հարթակում հայտնվում է նոր դերով, երբ այն արդեն կրթություն արտահանելու հնարավորություն կունենա»,- նշել է Դավիթ Սահակյանը՝ ակնկալիք հայտնելով,  որ ծրագրում ընդգրկված  դպրոցներում կսովորեն ոչ միայն Հայաստանի երեխաները, այլ նաև այն սփյուռքահայերը, ովքեր փնտրում են որակյալ, միջազգայնորեն ճանաչելի կրթություն՝  ապահով միջավայրում, հարազատ լեզվով: «Սա լուրջ ինտեգրման գործընթաց և նվաճում է համաշխարհային իմաստով և պատահական չէ, որ այսօր նույն Քեմբրիջի համալսարանը տարբեր հարթակներում Հայաստանի օրինակը ներկայացնում է  որպես հաջողության պատմություն»,-նշել է նա:

ՀԲԸՄ հայաստանյան մասնաճյուղի նախագահ Վազգեն Յակուբյանը, իր հերթին կարևորելով ծրագիրը, նշել է, որ այն մեր երկրի կարևոր ձեռքբերումներից է: «Այսօր  ունենք հայալելու կրթական ծրագիր, որը ճանաչված է աշխարհում: Ցանկանում եմ շեշտել այդ կարևորությունը նաև այն սփյուռքահայ աշակերտների համար, ովքեր ցանկանում են ոչ միայն որակյալ կրթություն ստանալ, այլ նաև հայեցի դաստիարակություն՝ հետագայում հնարավորություն ունենալով ուսումը շարունակել աշխարհի լավագույն համալսարաններում: Սա մեծ համագործակցություն է Հայաստանի և սփյուռքի միջև»,- նշել է բանախոսը՝ ցանկություն հայտնելով, որ ծրագրում ընդգրված դպրոցներն ապահովված լինեն հանրակացարաններով:

Ասուլիսի ընթացքում բանախոսները պատասխանել են նաև լրագրողների բազմաթիվ հարցերին, որոնք վերաբերել են ծրագրի ֆինանսավորմանը, առանձնահատկություններին, քայլերի հաջորդականությանը և այլն:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Բերման բանաձևեր

    Թեմայի հեղինակ՝ Արփինե Մ

    Յուրաքանչյուր աշակերտ ունի տարբեր ընդունակություններ և սովորելու անհատական ոճ: Բերման բանաձևերը շատ են և հաճախ դրանցից օգտվելը հարմար չէ: Դրանք հիշելը դժվար է: Սակայն ամբողջ աղյուսակն անգիր անել պարտադիր չէ՝…

  • Աշակերտին գրողի և նրա ստեղծած աշխարհը տանելու ուղիները

    Թեմայի հեղինակ՝ Արսենյան

    Գրականությունը խոսքի արվեստ է, գրողի և իրականության հանդիպումի գեղարվեստական արտացոլքւ, մի ուրույն աշխարհ, որտեղ հյուսված են սեր ու ցավ, լույս ու ստվեր, անձնականն ու հասարակականը, ազգայինն ու համամարդկայինը: Գրողը կա…

  • Օրվա դասի պլան 6-րդ դասարանի «Հայոց պատմություն» առարկայից

    Թեմայի հեղինակ՝ Սիրանուշ Մուրադյան

    Հարգելի՛ կոլեգաներ,Ձեր ուշադրությանն եմ ներկայացնում օրվա դասի պլանի նմուշ առարկայից: Առարկա ՝Հայոց պատմություն Դասարան՝VI Թեմա՝ Հայաստանը պարթևա-հռոմեկան հակամարտության ոլորտում: Դաս՝ Հայաստանի պայքարն ընդդեմ Հռոմի ծավալապաշտական քաղաքականության:Արտավազդ Բ Դասի նպատակները ա/ակադեմիական…

  • Շնորհակալություն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    «Հայկական կրթական միջավայրի» հետադարձ կապով և էլ. փոստի հասցեներով ստանում ենք նամակներ, որոնց հեղինակները խնդրում են հրապարակել իրենց շնորհակալությունն ու երախտագիտությունը:

  • 5-րդ դասարանում «Բաժանում» թեմայի ամրապնդում՝ խմբային աշխատանքով

    Թեմայի հեղինակ՝ Հասմիկ Հակոբյան

    2-րդ խումբ. [ATTACH]3542[/ATTACH]

  • 5-րդ դասարանում «Բաժանում» թեմայի ամրապնդում՝ խմբային աշխատանքով

    Թեմայի հեղինակ՝ Հասմիկ Հակոբյան

    1-ին խումբ՝ [ATTACH]3541[/ATTACH] 2-րդ խումբ՝ [ATTACH]3544[/ATTACH]

  • Հետազոտական աշխատանքները կրտսեր դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Օշական

    Այսօր դպրոցի խնդիրը ոչ միայն կրթության բարձր մակարդակի ապահովումն է,այլև աշակերտների մտածողության բազմակողմանի զարգացումը՝նրանց գիտելիքներն ինքնուրույն լրացնելու ,ժամանակակից ՏՀՏ-ից օգտվելու,կյանքում դրանք տեղին ու ճիշտ օգտագործելու կարողությունների և հմտությունների ձևավորումը:Իմ կարծիքով…

  • Բաց դասեր, հետազոտական աշխատանքներ քիմիայից

    Թեմայի հեղինակ՝ Balasan

    Հարգելի գործընկերներ, ելնելով քիմիայի դասերին հետազոտական և նախագծային աշխատանքների կազմակերպման, բաց դասերի անցկացման կարևորությունից և անհրաժեշտությունից, առաջարկում եմ թեմայում տեղադրել հետազոտական աշխատանքներ, բաց դասեր, ինչպես նաև նրանց ներկայացվող պահանջները, մեթոդական…

  • ՏՀՏ-ի կիրառումը քիմիայի դասընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Naira1990

    ՏՀՏ-ի օգտագործումը քիմիայի դասերին զգալիորեն բարձրացնում է ուսուցման արդյունավետությունը, օգնում է դասի ժամանակ ստեղծել համագործակցման մթնոլորտ: Հետաքրքիր կլինի յուրաքանչյուրիդ կողմից տեղադրվող նյութերի ուսումնասիրումն ու օգտագործումը դասապրոցեսում:

  • Հավանականությունների տեսության տարրերի ուսուցումը դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ silva54

    Հարգելի՛ կոլեգաներ, կարծում եմ հավանականությունների տեսության տարրերի կիրառումը նպաստում է մաթ.տրամաբանության զարգացմանը և հարակից առարկաների խնդիրների լուծմանը: Կից տեղադրում եմ իմ աշխատանքը, որտեղ կան հավանականությունների տեսության տարրերի կիրառմամբ նաև կենսաբանության…

Ազգային վարկանշավորման համակարգ