ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԱՎԱՐՏԱԿԱՆ
ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐ
ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ
ՏԵՂԵԿԱՏՈՒ

Հանդիպում-քննարկում` մարզային 27 դպրոցների տնօրենների մասնակցությամբ

Փետրվարի 14, 2017
Պաշտոնական լրատու

«Հայաստանի մանուկներ» հիմնադրամը (COAF) Երևանում կազմակերպել է հանդիպում-քննարկում, որին մասնակցել են ՀՀ Արմավիրի, Արագածոտնի, Լոռու, Շիրակի և Տավուշի մարզերի 27 դպրոցների տնօրեններ: Հանդիպում-քննարկումը վերաբերել է հիմնադրամի և համայնքային դպրոցների միջև համագործակցությունը խթանելուն ուղղված գործողություններին, համատեղ ծրագրերի շարունակականության ապահովմանը և դրամաշնորհային ծրագրերին։ Քննարկմանը մասնակցել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը և «Հայաստանի մանուկներ» հիմնադրամի խորհրդի ատենապետ Գարո Արմենը։

Կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանն իր խոսքում կարևորել է Հայաստանի գյուղական համայնքներում կրթական կազմակերպությունների, այդ թվում՝ «Հայաստանի մանուկներ» հիմնադրամի գործունեությունը։ «Կրթությունը սոսկ գիտելիքի փոխանցում չէ, այլ համալիր դաստիարակություն՝ մարդու ձևավորում։ Պատասխանատու ոլորտ է, քանի որ կրթության սխալները միանգամից չեն երևում. դրանք ի հայտ են գալիս տասնամյակներ հետո։ Այն ուսուցիչը, ով իր աշխատանքն ընկալում է որպես առաքելություն, ազգային արժեք է»,-նշել է Դ. Սահակյանը։  Ներկայացնելով, որ Հայաստանում 3000 թափուր աշխատատեղ կա տեղեկատվական տեխնոլոգիաների բնագավառում, նախարարի տեղակալը բարձր է գնահատել Հիմնադրամի՝ մասնագիտական կողմնորոշման լայնածավալ ծրագիրը:

«Հայաստանի մանուկներ» հիմնադրամի խորհրդի ատենապետ Գարո Արմենն անդրադարձել է դպրոցաշինության ուղղությամբ հիմնադրամի քաղաքականության փոփոխություններին և «ՍՄԱՐԹ» կենտրոնի նշանակությանը։ Նա ընդգծել է դպրոցների հետ ակտիվ համագործակցության և հիմնադրամի ծրագրերի կենսունակության հարցերը, այդ թվում՝ ԿԳ նախարարության հետ համագործակցության հուշագրի միջոցով։ «Ավանդաբար լինելով առաջադեմ ազգ՝ այսօր մենք պետք է ոչ թե ձգտենք հավասարվել աշխարհի լավագույն կրթական համակարգին, այլ առաջ անցնել նրանցից ու դառնալ չափանիշ»,- նշել է Գարո Արմենը։

Երկօրյա հավաքի ընթացքում դպրոցների տնօրենները ծանոթանացել են նաև «Դասավանդի՛ր, Հայաստան» ծրագրի աշխատանքին, ուսուցիչների հաջողության պատմություններին և համագործակցության հնարավորություններին։

Հավելենք, որ «Հայաստանի մանուկներ» հիմնադրամը (COAF) բարեգործական կազմակերպություն է, որի նպատակն է բարձրացնել Հայաստանի գյուղաբնակների կյանքի որակը համայնքային զարգացման երեխայակենտրոն ծրագրերի միջոցով:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • ԱՌԱԿԸ ԽՐԱՏԻ ՄԻՋՈՑ…ՆԱԽ՝ԵՐԵԽԱՅԻՆ ՍԻՐԵԼ,ՀԵՏՈ՝ԽՐԱՏԵԼ ,ՈՒՍՈՒՑԱՆԵԼ

    Թեմայի հեղինակ՝ AsyaY

    ԱՌԱԿԸ ԽՐԱՏԻ ՄԻՋՈՑ…ՆԱԽ՝ԵՐԵԽԱՅԻՆ ՍԻՐԵԼ,ՀԵՏՈ՝ԽՐԱՏԵԼ ,ՈՒՍՈՒՑԱՆԵԼ .Երեխային ընդունել այնպիսին ինչպիսին ինքը կա: .Ընդունել երեխայի սխալվելու իրավունքը: .Օգնել երեխային՝ գործել ինքնուրույն: .Այնպես խրատել՝չվիրավորելով նրա անձը: .Խրատել առակների լեզվով: .Խրատել բարոյական բնույթի առակներով,ճանաչել…

  • ԱՌԱԿԸ ԽՐԱՏԻ ՄԻՋՈՑ

    Թեմայի հեղինակ՝ AsyaY

    ԱՌԱԿԸ ԽՐԱՏԻ ՄԻՋՈՑ…ՆԱԽ՝ԵՐԵԽԱՅԻՆ ՍԻՐԵԼ,ՀԵՏՈ՝ԽՐԱՏԵԼ ,ՈՒՍՈՒՑԱՆԵԼ .Երեխային ընդունել այնպիսին ինչպիսին ինքը կա: .Ընդունել երեխայի սխալվելու իրավունքը: .Օգնել երեխային՝ գործել ինքնուրույն: .Այնպես խրատել՝չվիրավորելով նրա անձը: .Խրատել առակների լեզվով: .Խրատել բարոյական բնույթի առակներով,ճանաչել…

  • Презентация к открытому уроку по теме "Басни И. Крылова"

    Թեմայի հեղինակ՝ arbaka

  • Չափորոշչահեն դասի արդյունավետության չափանիշները

    Թեմայի հեղինակ՝ Flora Hovhannisyan

    1. Ուսուցիչը սովորողներին սովորեցնում է անդրադարձ կատարելու կարողություններ. գնահատել իրենց պատրաստվածությունը, բացահայտել իրենց բացթողումները, որոնել թերացումների պատճառները: 2. Ուսուցիչը տիրապետում է երկխոսության տեխնոլոգիային. ոչ միայն հարցեր է տալիս, այլև սովորեցնում…

  • Ինչպիսին պետք է լինի չափորոշչահեն դասը

    Թեմայի հեղինակ՝ Flora Hovhannisyan

    Դասի նպատակները ձևակերպվում են ՝ ելնելով սովորողին ներկայացվող պահանջներից, նրա գործառույթներից: Ուսուցիչը նպատակը ձևակերպելիս պետք է ինքն իրեն տա հետևյալ հարցերը.  ինչ կարևոր գիտելիք պետք է ձեռքբերի աշակերտը, …

  • «Թվական անուն» թեմայի ուսուցումը յոթերորդ դասարանում

    Թեմայի հեղինակ՝ marine8

    Այս թեմայի միջոցով կներկայացնեմ հայերենի խոսքի մասերից թվականի ուսուցումը յոթերորդ դասարանում: Թեման հետաքրքիր է, հուսանք, որ լայն արձագանք կստանա:

  • Օժանդակություն ռուսաց լեզվի ուսուցիչներին

    Թեմայի հեղինակ՝ arbaka

  • ԽՐԱՏԵԼ ԱՌԱԿՆԵՐԻ ԼԵԶՎՈՎ...

    Թեմայի հեղինակ՝ AsyaY

    Հարգելի գործընկերներ,հրավիրում եմ Ձեզ բուռն քննարկման,Ձեր կարծիքը շատ կարևոր և հետաքրքիր է:Ինչ եք կարծում, կարող ենք հաջողությունների հասնել,եթե երեխաներին խրատենք,դաստիարակենք առակների լեզվով:

  • Dasaran.am

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարինե Հ.

    Dasaran.am կայքում ոչ միայն ծնողը պետք է տեսնի իր երեխայի գնահատականն ու դասի թեման,այլ նաև դասղեկը:Դասղեկը պետք է տեսնի նաև իր դասարանի աշակերտների բացակայությունները,խրախուսի իր դասարանում սովորող աշակերտներին ոչ միայն…

  • Դիդակտիկ նյութերի օգտագործումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Ruzan.G

    Ժամանակակից դպրոցը, ինչպես երբևէ, ապրում է լուրջ հեղաշրջում: Հնրակրթական դպրոցի բարեփոխումները կոչված են պատանիներին ու աղջիկներին զինել սովորելու, աշխատելու, մտածելու կարողություններով և հմտություններով: Իսկ այդ բոլորի հիմքը դրվում է տարրական…

Ազգային վարկանշավորման համակարգ