ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԱՎԱՐՏԱԿԱՆ
ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐ
ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ
ՏԵՂԵԿԱՏՈՒ

Հայոց բանակ՝ անունդ հաղթանակ

Փետրվարի 17, 2017
Դպրոցական միջոցառումներ

Օրեր առաջ Մեծ Մասրիկի միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ Հայոց բանակի կազմավորման 25 ամյակին նվիրված միջոցառում:                       

Միջոցառումը սկսեցին Ապրիլյան քառօրյա պատերազմից՝ իհարկե վերհիշելով մեր անցած ճանապարհը: Բացման խոսքով հանդես եկավ զինղեկ Ռ.Բարսեղյանը: Նա իր խոսքում նշեց, որ պետք է ուխտենք սուրբ պահել նրանց հիշատակը, շարունակենք նրանց սկսածը, միշտ բարձր պահենք հայ ազգի պատիվը, կռվենք` միշտ հաղթելու հավատով: Ողջ միջոցառման ընթացքը ուղեկցվում էր տեսանյութերով: Միջոցառման սկզբում մասնակիցները Ապրիլյան քառօրյա պատերազմի ընթացքում զոհված  տղաների նկարների ուղեկցությամբ երգեցին «Մերօրյա հերոս» երգը՝ ընթացքում ծնկի գալով: Երգի ավարտից հետո մեկ-մեկ բարձրացան, իրենց խոնարհումի խոսքը ասացին, կանգնեցին իրենց տեղերում:Այնուհետև Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Մետաքսյա Սաղաթելյանը ներկայացրեց տնօրեն   Ա. Հակոբյանի «Հայաստանին» բանաստեղծությունը, որը  նվիրված էր կապիտան Ուրֆանյանին և բոլոր նրանց հիշատակին, ովքեր զոհվեցին 2016թ. Ապրիլյան քառօրյա պատերազմում: Մասնակիցները տեսանյութին զուգահեռ ներկայացրին մեր անցած ճանապարհը՝ Եղեռնից մինչև մեր օրերը: Մեծ Մասրիկի  միջնակարգ դպրոցի պարի խումբը հանդես եկավ իր ազգագրական պարերով:Միջոցառման մասնակիցները  երգեցին բանակի հիմնը,այնուհետև երդման արարողությունը կատարեցին: Շնորհավորեցին բոլորիս ՀՀ Զինված ուժերի կազմավորման հոբելյանական 25-րդ տարեդարձի կապակցությամբ՝ մաղթելով, որ մեր երկրում տիրի հարատև խաղաղություն:

Ընթացքում անդրադարձան Արցախյան հերոսամարտին, գլուխ խոնարհեցին հայրենիքի պաշտպանության գործում  մատուցած բացառիկ ծառայությունների համար այն հերոսներին, ովքեր զոհվեցին արցախյան հերոսամարտում: Բեմականացրեցին Դուշման Վարդանի իրական կյանքից վերցված մի դրվագ:   Միջոցառման ընթացքում կատարված երգերն ու պարերը այնքան ոգեշնչող էին,որ դահլիճում նստածները ևս մասնակից դարձան դրանց:                                                  

Միջոցառման վերջում մասնակիցները խոստացան,որ չեն դադարելու խոսել ու պահանջել այն, ինչն իրենցն է:  Այնուհետև Իրինան «Հավատում եմ քեզ, իմ հայ ժողովուրդ» բանաստեղծությամբ փակեց միջոցառումը, և այդ ընթացքում բանակից վերադարձավ Հովհաննեսը, որին սկզբում ճանապարհել էին բանակ:Նրա վերադարձը  անակնկալ էր բոլորի համար. մայրը գրկեց որդուն, պարեցին միասին: Միջոցառման ավարտը ևս հույս, հավատ ներշնչեց ներկաներին:

  • ԱՌԱԿԸ ԽՐԱՏԻ ՄԻՋՈՑ…ՆԱԽ՝ԵՐԵԽԱՅԻՆ ՍԻՐԵԼ,ՀԵՏՈ՝ԽՐԱՏԵԼ ,ՈՒՍՈՒՑԱՆԵԼ

    Թեմայի հեղինակ՝ AsyaY

    ԱՌԱԿԸ ԽՐԱՏԻ ՄԻՋՈՑ…ՆԱԽ՝ԵՐԵԽԱՅԻՆ ՍԻՐԵԼ,ՀԵՏՈ՝ԽՐԱՏԵԼ ,ՈՒՍՈՒՑԱՆԵԼ .Երեխային ընդունել այնպիսին ինչպիսին ինքը կա: .Ընդունել երեխայի սխալվելու իրավունքը: .Օգնել երեխային՝ գործել ինքնուրույն: .Այնպես խրատել՝չվիրավորելով նրա անձը: .Խրատել առակների լեզվով: .Խրատել բարոյական բնույթի առակներով,ճանաչել…

  • ԱՌԱԿԸ ԽՐԱՏԻ ՄԻՋՈՑ

    Թեմայի հեղինակ՝ AsyaY

    ԱՌԱԿԸ ԽՐԱՏԻ ՄԻՋՈՑ…ՆԱԽ՝ԵՐԵԽԱՅԻՆ ՍԻՐԵԼ,ՀԵՏՈ՝ԽՐԱՏԵԼ ,ՈՒՍՈՒՑԱՆԵԼ .Երեխային ընդունել այնպիսին ինչպիսին ինքը կա: .Ընդունել երեխայի սխալվելու իրավունքը: .Օգնել երեխային՝ գործել ինքնուրույն: .Այնպես խրատել՝չվիրավորելով նրա անձը: .Խրատել առակների լեզվով: .Խրատել բարոյական բնույթի առակներով,ճանաչել…

  • Презентация к открытому уроку по теме "Басни И. Крылова"

    Թեմայի հեղինակ՝ arbaka

  • Չափորոշչահեն դասի արդյունավետության չափանիշները

    Թեմայի հեղինակ՝ Flora Hovhannisyan

    1. Ուսուցիչը սովորողներին սովորեցնում է անդրադարձ կատարելու կարողություններ. գնահատել իրենց պատրաստվածությունը, բացահայտել իրենց բացթողումները, որոնել թերացումների պատճառները: 2. Ուսուցիչը տիրապետում է երկխոսության տեխնոլոգիային. ոչ միայն հարցեր է տալիս, այլև սովորեցնում…

  • Ինչպիսին պետք է լինի չափորոշչահեն դասը

    Թեմայի հեղինակ՝ Flora Hovhannisyan

    Դասի նպատակները ձևակերպվում են ՝ ելնելով սովորողին ներկայացվող պահանջներից, նրա գործառույթներից: Ուսուցիչը նպատակը ձևակերպելիս պետք է ինքն իրեն տա հետևյալ հարցերը.  ինչ կարևոր գիտելիք պետք է ձեռքբերի աշակերտը, …

  • «Թվական անուն» թեմայի ուսուցումը յոթերորդ դասարանում

    Թեմայի հեղինակ՝ marine8

    Այս թեմայի միջոցով կներկայացնեմ հայերենի խոսքի մասերից թվականի ուսուցումը յոթերորդ դասարանում: Թեման հետաքրքիր է, հուսանք, որ լայն արձագանք կստանա:

  • Օժանդակություն ռուսաց լեզվի ուսուցիչներին

    Թեմայի հեղինակ՝ arbaka

  • ԽՐԱՏԵԼ ԱՌԱԿՆԵՐԻ ԼԵԶՎՈՎ...

    Թեմայի հեղինակ՝ AsyaY

    Հարգելի գործընկերներ,հրավիրում եմ Ձեզ բուռն քննարկման,Ձեր կարծիքը շատ կարևոր և հետաքրքիր է:Ինչ եք կարծում, կարող ենք հաջողությունների հասնել,եթե երեխաներին խրատենք,դաստիարակենք առակների լեզվով:

  • Dasaran.am

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարինե Հ.

    Dasaran.am կայքում ոչ միայն ծնողը պետք է տեսնի իր երեխայի գնահատականն ու դասի թեման,այլ նաև դասղեկը:Դասղեկը պետք է տեսնի նաև իր դասարանի աշակերտների բացակայությունները,խրախուսի իր դասարանում սովորող աշակերտներին ոչ միայն…

  • Դիդակտիկ նյութերի օգտագործումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Ruzan.G

    Ժամանակակից դպրոցը, ինչպես երբևէ, ապրում է լուրջ հեղաշրջում: Հնրակրթական դպրոցի բարեփոխումները կոչված են պատանիներին ու աղջիկներին զինել սովորելու, աշխատելու, մտածելու կարողություններով և հմտություններով: Իսկ այդ բոլորի հիմքը դրվում է տարրական…

Ազգային վարկանշավորման համակարգ