ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԱՎԱՐՏԱԿԱՆ
ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐ
ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ
ՏԵՂԵԿԱՏՈՒ

Հեռավար ուսուցում Սիսիանի ավագ դպրոցից

Փետրվարի 21, 2017
Դպրոցական անցուդարձ ՏՀՏ նորություններ

Կրթական գործընթացի շարունակականության ու արդյունավետության բարձրացման համար ԿԳ նախարարության կողմից ստեղծվել է մենթոր /փոխանցող/ դպրոցների ցանց և հեռավար ուսուցման համակարգերի գործածմամբ ՀՀ դպրոցներում կազմակերպվում է ուսուցում, որը նպատակ ունի ակտիվացնել միջդպրոցական համագործակցությունը, լրացնել մանկավարժական կադրերի բացը սահմանամերձ կամ փոքր դպրոցներում, աջակցել ուսուցիչների մասնագիտական կարողությունների բարձրացմանը և ապահովել հավասարապես որակյալ  կրթություն ՀՀ մարզերի բոլոր սովորողների համար:

Փետրվարի 16-ին Սիսիանի ավագ դպրոցը որպես մենթոր դպրոց «ֆիզիկա» առարկայից հեռավար ուսուցում կազմակերպեց Աճանան և Հարթաշեն գյուղերի միջնակարգ դպրոցների 10-րդ դասարաններում և փետրվարի 17-ին՝ «ինֆորմատիկա» առարկայից Մեղրու հ.2 դպրոցի 10-րդ դասարանում:

Ֆիզիկայի դասի թեման էր «Մարմինների հավասարակշռության տեսակները», իսկ դասի նպատակներն էին՝

  • ծանոթանալ մարմնի հավասարակշռության տեսակներին,
  • ձևավորել կարողություններ մարմնի հավասարակշռության պայմանները ուսումնասիրելու
  • ներկայացնել, բացահայտել ստատիկայի կիրառական նշանակությունը

Կարևորելով սովորողների տեսական գիտելիքների իմացությունը՝ ուսուցչուհին տարբեր հարցերի միջոցով օգնեց սովորողներին կիրառել հավասարակշռության պայմանները ծանոթ իրավիճակներում: Դասի ընթացքում կատարվեցին բազմաթիվ փորձեր, որոնք խթանեցին սովորողների հմտությունների զարգացումը և մեծ հետաքրքրություն առաջացրին «ֆիզիկա» առարկայի նկատմամբ:

Ինֆորմատիկա առարկայի թեման էր «Համակարգչի հիմնական սարքերի տեխնիկական բնութագրերը»:

Ուսուցչուհին նախ ծանոթացավ սովորողների հետ: Այնուհետև սկզբում նախ հարցուպատասխանի մեթոդի միջոցով կրկնեցին 10-րդ դասարանի տվյալ թեմայի հետ առնչվող հարցերը, ապա խորացրեց սովորողներիի գիտելիքներն այդ թեմայից: Վերջում պայմանավորվածություն ձեռք բերվեց հաջորդ դասի համար, ընտրվեց թեման, օրը և ժամը:

Երկու դասերի ընթացքում էլ եղան որոշ տեխնիկական թերություններ՝ կապված համացանցի կապի հետ, սակայն դասը չընդհատվեց:

 

Սիսիանի ավագ դպրոցի ուսուցչուհիներ՝  ֆիզիկա - Բելա Ջիվանշիրյան և ինֆորմատիկա - Աիդա Համբարձումյան
Աճանանի միջն. դպրոցի ֆիզիկայի ուսուցչուհի Սվետլանա  Գրիգորյան
Հարթաշենի միջն. դպրոցի ֆիզիկայի ուսուցիչ Նվեր Պողոսյան
Մեղրու հ.2 միջն. դպրոցի դպրոցի ինֆորմատիկայի ուսուցչուհի Արուսյակ Սարգսյան

  • Բերման բանաձևեր

    Թեմայի հեղինակ՝ Արփինե Մ

    Յուրաքանչյուր աշակերտ ունի տարբեր ընդունակություններ և սովորելու անհատական ոճ: Բերման բանաձևերը շատ են և հաճախ դրանցից օգտվելը հարմար չէ: Դրանք հիշելը դժվար է: Սակայն ամբողջ աղյուսակն անգիր անել պարտադիր չէ՝…

  • Աշակերտին գրողի և նրա ստեղծած աշխարհը տանելու ուղիները

    Թեմայի հեղինակ՝ Արսենյան

    Գրականությունը խոսքի արվեստ է, գրողի և իրականության հանդիպումի գեղարվեստական արտացոլքւ, մի ուրույն աշխարհ, որտեղ հյուսված են սեր ու ցավ, լույս ու ստվեր, անձնականն ու հասարակականը, ազգայինն ու համամարդկայինը: Գրողը կա…

  • Օրվա դասի պլան 6-րդ դասարանի «Հայոց պատմություն» առարկայից

    Թեմայի հեղինակ՝ Սիրանուշ Մուրադյան

    Հարգելի՛ կոլեգաներ,Ձեր ուշադրությանն եմ ներկայացնում օրվա դասի պլանի նմուշ առարկայից: Առարկա ՝Հայոց պատմություն Դասարան՝VI Թեմա՝ Հայաստանը պարթևա-հռոմեկան հակամարտության ոլորտում: Դաս՝ Հայաստանի պայքարն ընդդեմ Հռոմի ծավալապաշտական քաղաքականության:Արտավազդ Բ Դասի նպատակները ա/ակադեմիական…

  • Շնորհակալություն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    «Հայկական կրթական միջավայրի» հետադարձ կապով և էլ. փոստի հասցեներով ստանում ենք նամակներ, որոնց հեղինակները խնդրում են հրապարակել իրենց շնորհակալությունն ու երախտագիտությունը:

  • 5-րդ դասարանում «Բաժանում» թեմայի ամրապնդում՝ խմբային աշխատանքով

    Թեմայի հեղինակ՝ Հասմիկ Հակոբյան

    2-րդ խումբ. [ATTACH]3542[/ATTACH]

  • 5-րդ դասարանում «Բաժանում» թեմայի ամրապնդում՝ խմբային աշխատանքով

    Թեմայի հեղինակ՝ Հասմիկ Հակոբյան

    1-ին խումբ՝ [ATTACH]3541[/ATTACH] 2-րդ խումբ՝ [ATTACH]3544[/ATTACH]

  • Հետազոտական աշխատանքները կրտսեր դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Օշական

    Այսօր դպրոցի խնդիրը ոչ միայն կրթության բարձր մակարդակի ապահովումն է,այլև աշակերտների մտածողության բազմակողմանի զարգացումը՝նրանց գիտելիքներն ինքնուրույն լրացնելու ,ժամանակակից ՏՀՏ-ից օգտվելու,կյանքում դրանք տեղին ու ճիշտ օգտագործելու կարողությունների և հմտությունների ձևավորումը:Իմ կարծիքով…

  • Բաց դասեր, հետազոտական աշխատանքներ քիմիայից

    Թեմայի հեղինակ՝ Balasan

    Հարգելի գործընկերներ, ելնելով քիմիայի դասերին հետազոտական և նախագծային աշխատանքների կազմակերպման, բաց դասերի անցկացման կարևորությունից և անհրաժեշտությունից, առաջարկում եմ թեմայում տեղադրել հետազոտական աշխատանքներ, բաց դասեր, ինչպես նաև նրանց ներկայացվող պահանջները, մեթոդական…

  • ՏՀՏ-ի կիրառումը քիմիայի դասընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Naira1990

    ՏՀՏ-ի օգտագործումը քիմիայի դասերին զգալիորեն բարձրացնում է ուսուցման արդյունավետությունը, օգնում է դասի ժամանակ ստեղծել համագործակցման մթնոլորտ: Հետաքրքիր կլինի յուրաքանչյուրիդ կողմից տեղադրվող նյութերի ուսումնասիրումն ու օգտագործումը դասապրոցեսում:

  • Հավանականությունների տեսության տարրերի ուսուցումը դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ silva54

    Հարգելի՛ կոլեգաներ, կարծում եմ հավանականությունների տեսության տարրերի կիրառումը նպաստում է մաթ.տրամաբանության զարգացմանը և հարակից առարկաների խնդիրների լուծմանը: Կից տեղադրում եմ իմ աշխատանքը, որտեղ կան հավանականությունների տեսության տարրերի կիրառմամբ նաև կենսաբանության…

Ազգային վարկանշավորման համակարգ