ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԱՎԱՐՏԱԿԱՆ
ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐ
ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ
ՏԵՂԵԿԱՏՈՒ

Լուսանկարչական  ցուցահանդէս՝  Նոր Ջուղայի Հայոց ազգային «Քանանեան» իգական աւագ դպրոցում

Մարտի 28, 2017
Սփյուռքի լրատու

       Նոր Ջուղայի Հայոց ազգային «Քանանեան» իգական աւագ դպրոցի  պատասխանատուների, Ծնողական խորհրդի եւ աշակերտուհիների համատեղ ջանքերով, մարտի 11-ից 15-ը  Հայոց ազգ. կրթահամալիրի կենտրոնական դահլիճում կազմակերպւել էր  «Իմ գեղեցիկ քաղաք՝ Սպահանը» խորագրով լուսանկարչական  ցուցահանդէս ՝որտեղ   ներկայացւել էին   Իրանի Սպահան քաղաքի  պատմական վայրերը,ինչպէս՝  եկեղեցիններ, մզկիթներ,դպրոցներ, հին բնակարաններ, կամուրջներ ....   

     Ցուցահանդէսը անց կացնելու  նպատակով, դպրոցի պատասխանատուների նախձեռնութեամբ  Կրթահամալիրի «Ալենուշ Տէրեան» սրահում  կայացաւ  «Ինչպէս նկարել» թեմայով  դասախոօսական երեկոյ՝: Նիւթը ներկայացնելու համար հրաւիրւած էր ճարտարապետական անւանի լուսանկարիչ եւ Սպահանի արւեստի համալսարանի  լուսանկարչական բաժնի դասախօս՝Եասէր Արաբը, որին յաջորդեց  Սպահանի «Նաղշէ ջահան»  հրապարակում եւ նրան կից պատմական կոթողներում կայացած աշխատանոցը՝ լուսանկարիչ-դասախօսի ներկայութեամբ ու խորհրդատւութեամբ , որից յետոյ  նրանք շրջելով  քաղաքը  պատկերցին տեսարժան վայրերը ,ինչի արդիւնքում իրականացւեց  լուսանկարչական հետաքրքիր  ցուցահանդէս,որի բացումը տեղի ունեցաւ շաբաթ՝ մարտի 11-ի ժամը 11:00-ին,ներկայութեամբ՝ Սպահանի Հայոց թեմի  առաջնորդական տեղապահ՝ Տ.Սիփան ծ. վրդ  Քէչէճեանի  , Շահինշահր քաղաքի հոգեւոր տեսուչ՝ Տ. Անանիա ծ.վրդ. Գուճանեանի,  թեմի Կրթական խորհրդի,Սպահանի կրթադաստիարակութեան հիմնարկի երրորդ շրջանի  ներկայացուցիչների,  լուսանկարիչ Եասէր Արաբի եւ այլ հրաւիրեալների :

    Խորհրդանշական ժապաւէնի հատումից յետոյ , ներկաներին ողջունեց   դպրոցի գրադարանավարուհի  Կարին Տէր-Մարտիրոսեանը,ով տեղեկութիւններ փոխանցեց  ցուցահանդէսի կազմակերպման նպատակների մասին այն է՝ առաւել հետաքրքրւել քաղաքի գեղեցկութեամբ եւ լուսանկարչութեան միջոցով վեր հանել այն  թագնւած գեղեցկութիւնը ,որ յաճախ վրիպւպւում է մեր տեսողութիւնից, ինչպէս նաեւ աշակերտութեան մօտ զարգացնել   լուսանկարելու արւեստը: Յաջորդիւ աշակերտուհիները  ելոյթ ունեցան   Հայաստանը եւ Իրանը   Փառաբանող խմբական երգերով ուՍպահան քաղաքին ուղղւած խօսքերով ու բանաստեղծութիւններով :Ապա դպրոցի  տնօրէն տկն. Սալարիֆարը, հանդէս եկաւ  Սպահանի մասին հետաքրքիր բնութագրականով  եւ կենտրոնացաւ   Իրանում ապրող հայութեան  ի մասնաւորի Նոր Ջուղայի հայութեան մասին գովեստի խօսքերով,որպէս՝   Իրանի արւեստի ու արհեստի  զարգացման գործընթացում   նշանակալի աւանդ ունեցող  ժողովուրդ եւ շնորհակալական խօսք ասաց ցուցահանդէսի մասնակիցներին, դպրոցի փոխտեսուչ՝ Ռիմա Սիմոնեանին, գրադարանավարուհուն, ծնողներին եւ բոլոր նրանց ,որոնց համագործակցութեամբ իրականացաւ այս հրաշալի միջոցոռումը:

  Եզրափակիչ խօսքը տրւեց  Հայր Սիփան ծ.վրդ. Քէչէճեանին ,ով բարձր գնահատելով  ցուցահանդէսի կազմակերպումը   Սպահանում կենցաղ վարելը համարեց   բարեբախտութիւն  եւ խաղաքը բնութագրեց բացառիկ գեղեցկութիւն ունեցող մի քաղաք, «Որի   կիզակէտը անշուշտ Ջուղան է »,- դիտել տւեց  Հայր Սուրբը :  

  Պաշտօնական բաժնի աւարտին դպրոցի պատասխանատուների եւ անձնակազմի անունից յուշանւէր յանձնւեց ցուցահադէսի կազմակերպչական աշխատանքներին  համագործակցութիւն բերած լուսանկարիչ՝ Եասէր Արաբին,ծնողական խորհրդի նախկին անդամ Ժանետ Սիմոնեանին եւ  Թովմա Գալստանեանին ,ով ցուցահանդէսին կից մասնակցութիւն էր բերել  Նոր Ջուղայի եկեղեցիները թեմայով լուսանկարների ցուցադրութեամբ :

 Վերջում խօսք առնելով Եասէր Արաբը,   շնորհակալութիւն յայտնեց  դպրոցի պատասխանատուներին իր հանդէպ ցուցաբերաց  ուշադրութեան  կապակցութեամբ եւ  հետաքրքիր ու զարմանալի երեւոյթ համարեց՝  հայ աշակերտութեան հետաքրքրւածութիւնը՝ հանդէպ   Սպահան քաղաքին  նաեւ  բարձր գնահատեց   նրանց  աշխատանքը:  

   Միջոցառման շարունակութիւնը  հանդիսացաւ այն ,որ ներկաները շրջեցին ցուցասրահով քննարկեցին աշակերտուհիների աշխատանքը եւ ոմանք էլ օգտւելով մասնագէտ լուսանկարչի ներկայութիւնից , ստացան նրա տեսակէտները եւ  լուսանկարելու մասին մի շարք  տեղեկութիւններ,ով ամենայն սիրով եւ համբերատարութեամբ պատասխանեց նրանց  հարցերին:

 Նշելի է ,որ  դահլիճը զարդարւած էր   Արեգակնային  Նոր Տարւայ եւ իրանական  Նորոզի  խորհրդանիշ «Սոֆրէյէ հաֆթսին»-ով  (7- հատ Ս- տառով սկսւող  խորհրդանիշներով պատրաստւած սփրոց կամ սեղան) եւ վաճառքի դրւած արհեստի նմուշներով  :

    Վերջում ներկաները վայելեցին  Ծնողական խորհրդի կողմից  կազմակերպւած   բացոթեայ ընդունելութիւնը:

 

Երանուշ Թահմազեան
Իրան- Նոր Ջուղա

Աշխատանոցի լուսանկարները տրամադրել է Արաքս Մինասեանը եւ դպրոցի փոխտեսուչ՝ Ռիմա Սիմոնեանը

  • Տեսադաս

    Թեմայի հեղինակ՝ Նարինե Ադամյան

    Դպրոցում անցկացվող համակարգչային բոլոր դասերը շատ կարևոր են և նպաստում են մատաղ սերնդի, մեր վաղվա քաղաքացու դաստիրակությանն ու գիտելիքների ձեռք բերմանը: Բայց տեսադասերը, իմ կարծիքով, ավելի արժեքավոր են և նպաստում…

  • Բերման բանաձևեր

    Թեմայի հեղինակ՝ Արփինե Մ

    Յուրաքանչյուր աշակերտ ունի տարբեր ընդունակություններ և սովորելու անհատական ոճ: Բերման բանաձևերը շատ են և հաճախ դրանցից օգտվելը հարմար չէ: Դրանք հիշելը դժվար է: Սակայն ամբողջ աղյուսակն անգիր անել պարտադիր չէ՝…

  • Աշակերտին գրողի և նրա ստեղծած աշխարհը տանելու ուղիները

    Թեմայի հեղինակ՝ Արսենյան

    Գրականությունը խոսքի արվեստ է, գրողի և իրականության հանդիպումի գեղարվեստական արտացոլքւ, մի ուրույն աշխարհ, որտեղ հյուսված են սեր ու ցավ, լույս ու ստվեր, անձնականն ու հասարակականը, ազգայինն ու համամարդկայինը: Գրողը կա…

  • Օրվա դասի պլան 6-րդ դասարանի «Հայոց պատմություն» առարկայից

    Թեմայի հեղինակ՝ Սիրանուշ Մուրադյան

    Հարգելի՛ կոլեգաներ,Ձեր ուշադրությանն եմ ներկայացնում օրվա դասի պլանի նմուշ առարկայից: Առարկա ՝Հայոց պատմություն Դասարան՝VI Թեմա՝ Հայաստանը պարթևա-հռոմեկան հակամարտության ոլորտում: Դաս՝ Հայաստանի պայքարն ընդդեմ Հռոմի ծավալապաշտական քաղաքականության:Արտավազդ Բ Դասի նպատակները ա/ակադեմիական…

  • Շնորհակալություն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    «Հայկական կրթական միջավայրի» հետադարձ կապով և էլ. փոստի հասցեներով ստանում ենք նամակներ, որոնց հեղինակները խնդրում են հրապարակել իրենց շնորհակալությունն ու երախտագիտությունը:

  • 5-րդ դասարանում «Բաժանում» թեմայի ամրապնդում՝ խմբային աշխատանքով

    Թեմայի հեղինակ՝ Հասմիկ Հակոբյան

    2-րդ խումբ. [ATTACH]3542[/ATTACH]

  • 5-րդ դասարանում «Բաժանում» թեմայի ամրապնդում՝ խմբային աշխատանքով

    Թեմայի հեղինակ՝ Հասմիկ Հակոբյան

    1-ին խումբ՝ [ATTACH]3541[/ATTACH] 2-րդ խումբ՝ [ATTACH]3544[/ATTACH]

  • Հետազոտական աշխատանքները կրտսեր դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Օշական

    Այսօր դպրոցի խնդիրը ոչ միայն կրթության բարձր մակարդակի ապահովումն է,այլև աշակերտների մտածողության բազմակողմանի զարգացումը՝նրանց գիտելիքներն ինքնուրույն լրացնելու ,ժամանակակից ՏՀՏ-ից օգտվելու,կյանքում դրանք տեղին ու ճիշտ օգտագործելու կարողությունների և հմտությունների ձևավորումը:Իմ կարծիքով…

  • Բաց դասեր, հետազոտական աշխատանքներ քիմիայից

    Թեմայի հեղինակ՝ Balasan

    Հարգելի գործընկերներ, ելնելով քիմիայի դասերին հետազոտական և նախագծային աշխատանքների կազմակերպման, բաց դասերի անցկացման կարևորությունից և անհրաժեշտությունից, առաջարկում եմ թեմայում տեղադրել հետազոտական աշխատանքներ, բաց դասեր, ինչպես նաև նրանց ներկայացվող պահանջները, մեթոդական…

  • ՏՀՏ-ի կիրառումը քիմիայի դասընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Naira1990

    ՏՀՏ-ի օգտագործումը քիմիայի դասերին զգալիորեն բարձրացնում է ուսուցման արդյունավետությունը, օգնում է դասի ժամանակ ստեղծել համագործակցման մթնոլորտ: Հետաքրքիր կլինի յուրաքանչյուրիդ կողմից տեղադրվող նյութերի ուսումնասիրումն ու օգտագործումը դասապրոցեսում:

Ազգային վարկանշավորման համակարգ