ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԱՎԱՐՏԱԿԱՆ
ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐ
ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ
ՏԵՂԵԿԱՏՈՒ

Հերթական դասը ՏՀՏ կիրառմամբ

Ապրիլի 14, 2017
Դպրոցական անցուդարձ ՏՀՏ նորություններ

Նորագույն տեխնոլոգիաներն հսկայական քայլերով ակտիվորեն մուտք են գործում կրթական ոլորտները և թելադրում ժամանակի պահանջներով կազմակերպել ուսման գործընթացը, որում հատկապես դրսևորվում են նորարար և ստեղծագործ ուսուցիչների մտավոր և կառուցողական աշխատանքները։ Այս ուղղորդվածությամբ ընթացավ հերթական դասը Գուգարքի հիմնական դպրոցի 2-րդ դասարանում «Մաթեմատիկա» առարկայից՝ բազմավաստակ ուսուցչուհի Սվետլանա Քոչինյան ի մատուցմամբ։

Դասը նվիրված էր «Բազմապատկում և բաժանում» թեմայի ամփոփմանը։ Երեխաների ճամփորդությունն սկսվեց Թվերի կախարդական աշխարհից տեղափոխվեց սիրելի մուլտհերոսներ՝ մկնիկ Միտի և Լեոպոլդ կատվի հարցերի և առաջադրանքների աշխարհը։ Մեկը մեկին էին հաջորդում հարցերն ու երեխաների սպառիչ պատասխանները, որոնք արժանանում էին հերոսների խրախուսանքին։ Ամփոփվեց 1-10 թվերի բազմապատկման ու բաժանման հետ կապված դեպքերը, խաղերով և դիդակտիկ նյութերով ներկայացվեց առանձին դեպքերը, հատկապես 9-ի բազմապատկումն ու բաժանումը։ Ապա չարաճճի Մաշան խնձորենու ծառի վրա գրված օրինակներով մտքի մարզանք «կատարեց»՝ դրսևորելով մեծագույն աչալրջություն։

Այնուհետ երեխաները լսեցին «Հեքիաթ 0 -մասին», որտեղ բարի ու աշխատասեր թվերը դժվարությունների միջոցով անցան անապատը, որտեղով հոսում էին Գումարում, Հանում, Բազմապատկում և Բաժանում գետերը, և հասան Թագուհի Թվաբանության երկիրը, իսկ Թագուհին 0-ին հաշտեցրեց թվերի հետ և բոլորին աշխատանք տվեց՝ ներկայացնելով 10-ի բազմապատկումը։

Դասը շարունակվեց հաջորդ տեսասահիկի ցուցադրմամբ, որտեղ համակարգված ձևով ներկայացվեց ամբողջ թեման։ Տրվեցին առաջադրանքներ և Զատկական խնդիրներ՝ թեմայի վերաբերյալ։ Դասն ամփոփվեց Քառաբաժան մեթոդով և անդրադարձով։

Գեղեցիկ, դաստիարակող և ուսուցանող տեսադաս, որը լավ տրամադրություն և հաճելի պահեր պարգևեց և երեխաներին, և դասին բոլոր ներկա գտնվողներին։

Շնորհակալություն ընկեր Քոչինյանին՝ նման բազմաբովանդակ ու տպավորիչ դաս ներկայացնելու համար։

Գուգարքի հիմնական դպրոց

  • Տեսադաս

    Թեմայի հեղինակ՝ Նարինե Ադամյան

    Դպրոցում անցկացվող համակարգչային բոլոր դասերը շատ կարևոր են և նպաստում են մատաղ սերնդի, մեր վաղվա քաղաքացու դաստիրակությանն ու գիտելիքների ձեռք բերմանը: Բայց տեսադասերը, իմ կարծիքով, ավելի արժեքավոր են և նպաստում…

  • Բերման բանաձևեր

    Թեմայի հեղինակ՝ Արփինե Մ

    Յուրաքանչյուր աշակերտ ունի տարբեր ընդունակություններ և սովորելու անհատական ոճ: Բերման բանաձևերը շատ են և հաճախ դրանցից օգտվելը հարմար չէ: Դրանք հիշելը դժվար է: Սակայն ամբողջ աղյուսակն անգիր անել պարտադիր չէ՝…

  • Աշակերտին գրողի և նրա ստեղծած աշխարհը տանելու ուղիները

    Թեմայի հեղինակ՝ Արսենյան

    Գրականությունը խոսքի արվեստ է, գրողի և իրականության հանդիպումի գեղարվեստական արտացոլքւ, մի ուրույն աշխարհ, որտեղ հյուսված են սեր ու ցավ, լույս ու ստվեր, անձնականն ու հասարակականը, ազգայինն ու համամարդկայինը: Գրողը կա…

  • Օրվա դասի պլան 6-րդ դասարանի «Հայոց պատմություն» առարկայից

    Թեմայի հեղինակ՝ Սիրանուշ Մուրադյան

    Հարգելի՛ կոլեգաներ,Ձեր ուշադրությանն եմ ներկայացնում օրվա դասի պլանի նմուշ առարկայից: Առարկա ՝Հայոց պատմություն Դասարան՝VI Թեմա՝ Հայաստանը պարթևա-հռոմեկան հակամարտության ոլորտում: Դաս՝ Հայաստանի պայքարն ընդդեմ Հռոմի ծավալապաշտական քաղաքականության:Արտավազդ Բ Դասի նպատակները ա/ակադեմիական…

  • Շնորհակալություն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    «Հայկական կրթական միջավայրի» հետադարձ կապով և էլ. փոստի հասցեներով ստանում ենք նամակներ, որոնց հեղինակները խնդրում են հրապարակել իրենց շնորհակալությունն ու երախտագիտությունը:

  • 5-րդ դասարանում «Բաժանում» թեմայի ամրապնդում՝ խմբային աշխատանքով

    Թեմայի հեղինակ՝ Հասմիկ Հակոբյան

    2-րդ խումբ. [ATTACH]3542[/ATTACH]

  • 5-րդ դասարանում «Բաժանում» թեմայի ամրապնդում՝ խմբային աշխատանքով

    Թեմայի հեղինակ՝ Հասմիկ Հակոբյան

    1-ին խումբ՝ [ATTACH]3541[/ATTACH] 2-րդ խումբ՝ [ATTACH]3544[/ATTACH]

  • Հետազոտական աշխատանքները կրտսեր դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Օշական

    Այսօր դպրոցի խնդիրը ոչ միայն կրթության բարձր մակարդակի ապահովումն է,այլև աշակերտների մտածողության բազմակողմանի զարգացումը՝նրանց գիտելիքներն ինքնուրույն լրացնելու ,ժամանակակից ՏՀՏ-ից օգտվելու,կյանքում դրանք տեղին ու ճիշտ օգտագործելու կարողությունների և հմտությունների ձևավորումը:Իմ կարծիքով…

  • Բաց դասեր, հետազոտական աշխատանքներ քիմիայից

    Թեմայի հեղինակ՝ Balasan

    Հարգելի գործընկերներ, ելնելով քիմիայի դասերին հետազոտական և նախագծային աշխատանքների կազմակերպման, բաց դասերի անցկացման կարևորությունից և անհրաժեշտությունից, առաջարկում եմ թեմայում տեղադրել հետազոտական աշխատանքներ, բաց դասեր, ինչպես նաև նրանց ներկայացվող պահանջները, մեթոդական…

  • ՏՀՏ-ի կիրառումը քիմիայի դասընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Naira1990

    ՏՀՏ-ի օգտագործումը քիմիայի դասերին զգալիորեն բարձրացնում է ուսուցման արդյունավետությունը, օգնում է դասի ժամանակ ստեղծել համագործակցման մթնոլորտ: Հետաքրքիր կլինի յուրաքանչյուրիդ կողմից տեղադրվող նյութերի ուսումնասիրումն ու օգտագործումը դասապրոցեսում:

Ազգային վարկանշավորման համակարգ