ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայաստանը մենք ենք

Սեպտեմբերի 26, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

«Ահա դարերի խորքից, պատերազմներից ու ասպատակումներից ավերված ճամփաներով, հրի ու սրի միջով, դեպի մեզ է գալիս մի հոգնած, վիրավոր, բայց համառ ու տոկուն ճամփորդ»։

ՀՀ Արարատի մարզի Սայաթ-Նովայի միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ ՀՀ անկախության 25 ամյակին նվիրված «Հայաստանը մենք ենք» խորագրով թատերականացված ներկայացում՝ ըստ Գևորգ Էմինի «Հավերժի ճամփորդը» ստեղծագործության:

Որպես Հայաստանը շենացնող, սյուն ու հենարան հանդիսացող սիմվոլիկ կերպարներ՝ ընտրվել էին գյուղացին, զիվորականը, բանաստեղծը, աշակերտը, գիտնականը, բանվորը, մանուկը, ովքեր ամբողջ ներկայացման ընթացքում արարում էին, աշխատում, ստեղծում բարիքներ Հայաստանի համար և պատմում իրենց չքնաղ հայրենիքի մասին:

Գյուղացին իր աճեցրած խաղողի որթի բերքից գինի էր քամում: Զինվորը միշտ կազմ ու պատրաստ պաշտպանում էր հայրենի եզերքը: Պատանի բանաստեղծը նորանոր բանաստեղծություններ էր գրում և նվիրում հայրենիքին: Երիտասարդ բանվոր մասնագետը սարքավորումներ էր նորոգում և ստեղծում՝ հանուն հայրենիքի շենացման: Գիտնականը էլեկտրոն էր սանձում, ատոմից լույս քամում և մետաքսի նուրբ թելեր հանում նույնիսկ հայոց բիրտ քարերից... Աշակերտը մշտապես կարդում, սովորում և ուսանում էր, որպեսզի դառնա վաղվա Հայաստանի ապագա լավագույն մասնագետը: Իսկ փոքրիկ մանուկը՝ Հայաստանի շարունակողն ու ժառագորդը, իր կենսուրախ խաղով լցնում էր ամբողջ պատկերը:

Ներկայացման վերջում դեպի մեզ եկավ Հայաստանը՝ որպես դարերի խորքից եկած հավերժի ճամփորդ, որը դեպի դարերն է գնում և որի երթը վերջ ու վախճան չունի, քանի դեռ գեթ մի հայ է ապրում այս հողագնդում, այս հավերժական արևի ներքո...

Հայաստանը ինքը կյանքն է, հարատևումը, անմահությունը...

Նա՛ է, ով միշտ մահվան մեջ է ապրել, բայց մահ չունի...

Ներկայացման գլխավոր նպատակը այն էր, որ յուրաքանչյուր հայ ի´նքն է Հայաստան կերտողը, ի´նքն է Հայաստանի շունչն ու հոգին, և Հայաստանը յուրաքանչյուր հայի տունն է:

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…