Սևան քաղաքի Մեսրոպ Մաշտոցի անվան N1 հիմնական դպրցում անկախության 25-րդ տարեդարձին նվիրված միջոցառումների ու հանդեսների անցկացման առաջնեկը 9ա դասարանում պատմության դասաժամին կազմակերպված դաս-ցերեկույթն էր:
Պատմության ուսուցչուհի Ս. Գևորգյանը դասը վարեց հետաքրքիր ձևով և 9-րդ դասարանցիների հետ միասին աշխատանքը հետաքրիր լուծում գտավ: Դասը ինտեգրված Էր բոլոր առարկաներով:
Անկախությանը նախորդած մեծ ու փոքր իրադարձությունները, քաղաքական իրավիճակը վեր հանվեցին աշակերտների միջոցով, ուսուցչուհու մեջբերումներով և աշակերտներին լրացնող խոսքերով, դիդակտիկ և համակարգչային նյութերի, վավերագրական ֆիլմերի ցուցադրմամբ: Անկախությունը ոչ միայն որպես ընծա, այլ նախ և առաջ ժամանակի պահանջ ու կանխատեսելի քայլ ներկայացնելով, ևս մեկ անգամ շեշտվեց այն հնարավոր դժվարությունների մասին, որոնք ուղեկցել են մեր ժողովրդին և շարունակում են մինչև օրս:
Դաս-ցերեկույթի ամենահուզիչ պահը Արցախյան պատերազմում զոհված 37 սևանցիների և ապրիլյան պատերազմում զոհված 40 զինվորների նկարներն էին, որնոք փակցված էին ՀՀ դրոշի մոտ և հյուրերը, աշակերտներն ու ուսուցիչները խոնարհվում էին նրանց առաջ` անթաքույց հուզմունքով:
Մեկ րոպե լռությամբ մասնակիցները հարգանքի տուրք մատուցեցին զոհվածների հիշատակին, հասկանալով և գիտակցելով, որ ապրողներս ընկածների պարտապանն ենք...
Անկախության 25-ամյակին նվիրված միջոցառումների շարքը դպրոցում շարունակական է:
Գեղարքունիքի մարզի Սևանի Մեսրոպ Մաշտոցի անվան
N1 հիմնական դպրոցի ուսումնական աշխատանքների գծով
տնօրենի տեղակալ` Լ. Ներսիսյան
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ