ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Գիտակրթական գործունեության աջակցության հուշագիր

Ապրիլի 26, 2017
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում ստորագրվել է  համագործակցության հուշագիր նախարարության և Հայաստանում Սանկտ-Պետերբուրգի պետական համալսարանի շրջանավարտների ակումբի միջև:
Հուշագրի նպատակն  է նպաստել Հայաստանի գիտակրթական և գիտահետազոտական ներուժի հզորացմանը, կրթության և գիտության ոլորտում Հայաստան – Սանկտ-Պետերբուրգ կապի խթանմանը, աջակցել Սանկտ-Պետերբուրգում ուսումնառության ընթացքում ի հայտ եկած խնդիրների լուծմանը:
Նախարարությունը պատրաստակամություն է հայտնում  ակումբին տրամադրել կրթության և գիտության ոլորտում իրականացվող բարեփոխումների ու ծրագրերի, ինչպես նաև Հայաստանի գիտության ձեռքբերումների մասին ռուսերենով և անգլերենով լույս տեսնող գիտական գրականություն և ժողովածուներ, ընդհանուր տեղեկություններ գիտաժողովների, հանդիպումների, սեմինարների, ինչպես նաև  կրթական և գիտական ոլորտների դրամաշնորհների վերաբերյալ:
Նախատեսվում է նաև կրթության և գիտության ոլորտի բարեփոխումների գործընթացում ակումբի անդամների ներգրավում, աջակցություն կրթագիտական ոլորտների դրամաշնորհների, ատենախոսությունների թեմաների հաստատման գործընթացին՝ ելնելով Հայաստանի համար դրանց անհրաժեշտությունից ու կարևորությունից: 
Հայաստանում Սանկտ-Պետերբուրգի պետական համալսարանի շրջանավարտների ակումբը պարտավորվում է ակտիվ մասնակցություն ցուցաբերել կրթության և գիտության ոլորտում իրականացվող բարեփոխումներին, մասնավորապես  իրականացնելով կրթության որակի բարձրացմանը միտված Սանկտ-Պետերբուրգի ԲՈՒՀ-երի փորձի ուսումնասիրություն և առաջարկությունների ներկայացում: Նախատեսվում է նաև աջակցություն Սանկտ-Պետերբուրգում հայոց լեզվի պահպանմանը և հայագիտության զարգացմանը: Ակումբը պատրաստակամ է այդ նպատակով ՝ Արևելյան ձեռագրերի ինստիտուտի հայերեն ձեռագրերի արխիվային ուսումնասիրություն և հրատարակում իրականացնել: 
Կողմերը պարտավորվում են նաև աջակցություն ցուցաբերել գիտակրթական գործունեությանն առնչվող այլ հարցերում:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…