ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայկական կրթական միջավայրի մասին

Հայաստանի դպրոցների ինտերնետային համալիր էջը` «Կրթական համալիր էջ» պորտալը ստեղծվել է Համաշխարհային բանկի «Կրթության որակ և համապատասխանություն» վարկային ծրագրի և Հայաստանի Հանրապետության կրթության ու գիտության նախարարության «Կրթական ծրագրերի կենտրոն» ծրագրերի իրականացման գրասենյակի ձևավորած պատվերի շրջանակներում 2007 թվականին և հանձնվել է շահագործման  «Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությանը (ԿՏԱԿ)։

 2008թ. դեկտեմբերի Էլեկտրոնային բովանդակության 3–րդ համահայկական մրցույթում  «Կրթական համալիր էջ» պորտալը (www.armedu.am) ճանաչվել է 8 լավագույններից մեկը՝ արժանանալով գլխավոր մրցանակի, ինչպես նաև «Էլեկտրոնային ուսուցում» անվանակարգում դարձել է հաղթող։

Գործունեության ընթացքում համալիր էջն ընդլայնվել է, արդիականացվել (2015 թվականին մշակվել է նոր կայքը) և տարբեր կրթական կայքերի հետ միասին կոչվում է «Հայկական կրթական միջավայր» պորտալ։

Պորտալն ընդգրկում է «Հայկական կրթական միջավայր ֆորում» (http://forum.armedu.am/ ֆորում), «Հեռավար ուսուցում» (http://learning.armedu.am/, https://dlc.armedu.am/ համակարգեր), «Պաշարների շտեմարան»  (http://lib.armedu.am/ կայք), «Եվրոպական միության eTwinning Plus» (http://etwinningplus.armedu.am/), «Դպրոցական կայքեր» (http://schoolsite.am/ հարթակ), «Ուսուցման ինտերակտիվ տեխնոլոգիաներ» (http://esource.armedu.am/) և այլ կայքեր:

 

Հայկական կրթական միջավայրի պաշարների և հնարավորությունների օգտագործման ուղեցույց (բեռնել)

 

«Հայկական կրթական միջավայրի» լիարժեք գործունեության, բովանդակային և տեխնիկական սպասարկման համար պատասխանատու են ԿՏԱԿ-ի  աշխատակիցները․

Մանուշակ Ավետիսյան (ՏՀՏ բովանդակության և վերապատրաստումների բաժնի պետ), manush@ktak.am

Արաբո Մարգարյան (գլխավոր ադմինիստրատոր), arabo@ktak.am

Սոնա Գևորգյան (ավագ մասնագետ), sona@ktak.am

Մարիետա Դումիկյան (առաջատար մասնագետ), marieta@ktak.am

Տաթևիկ Յափունջյան (առաջատար մասնագետ), tatevik@ktak.am

Մարիամ Գաբրիելյան (մասնագետ), mariam_g@ktak.am։

 

Հեռախոս`  ( 37410)  578 453 կամ 578 455
Կայք՝       http://www.ktak.am

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)