Հայաստանի դպրոցների ինտերնետային համալիր էջը` «Կրթական համալիր էջ» պորտալը ստեղծվել է Համաշխարհային բանկի «Կրթության որակ և համապատասխանություն» վարկային ծրագրի և Հայաստանի Հանրապետության կրթության ու գիտության նախարարության «Կրթական ծրագրերի կենտրոն» ծրագրերի իրականացման գրասենյակի ձևավորած պատվերի շրջանակներում 2007 թվականին և հանձնվել է շահագործման «Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությանը (ԿՏԱԿ)։
2008թ. դեկտեմբերի Էլեկտրոնային բովանդակության 3–րդ համահայկական մրցույթում «Կրթական համալիր էջ» պորտալը (www.armedu.am) ճանաչվել է 8 լավագույններից մեկը՝ արժանանալով գլխավոր մրցանակի, ինչպես նաև «Էլեկտրոնային ուսուցում» անվանակարգում դարձել է հաղթող։
Գործունեության ընթացքում համալիր էջն ընդլայնվել է, արդիականացվել (2015 թվականին մշակվել է նոր կայքը) և տարբեր կրթական կայքերի հետ միասին կոչվում է «Հայկական կրթական միջավայր» պորտալ։
Պորտալն ընդգրկում է «Հայկական կրթական միջավայր ֆորում» (http://forum.armedu.am/ ֆորում), «Հեռավար ուսուցում» (http://learning.armedu.am/, https://dlc.armedu.am/ համակարգեր), «Պաշարների շտեմարան» (http://lib.armedu.am/ կայք), «Եվրոպական միության eTwinning Plus» (http://etwinningplus.armedu.am/), «Դպրոցական կայքեր» (http://schoolsite.am/ հարթակ), «Ուսուցման ինտերակտիվ տեխնոլոգիաներ» (http://esource.armedu.am/) և այլ կայքեր:
Հայկական կրթական միջավայրի պաշարների և հնարավորությունների օգտագործման ուղեցույց (բեռնել)
«Հայկական կրթական միջավայրի» լիարժեք գործունեության, բովանդակային և տեխնիկական սպասարկման համար պատասխանատու են ԿՏԱԿ-ի աշխատակիցները․
Մանուշակ Ավետիսյան (ՏՀՏ բովանդակության և վերապատրաստումների բաժնի պետ), manush@ktak.am
Արաբո Մարգարյան (գլխավոր ադմինիստրատոր), arabo@ktak.am
Սոնա Գևորգյան (ավագ մասնագետ), sona@ktak.am
Մարիետա Դումիկյան (առաջատար մասնագետ), marieta@ktak.am
Տաթևիկ Յափունջյան (առաջատար մասնագետ), tatevik@ktak.am
Մարիամ Գաբրիելյան (մասնագետ), mariam_g@ktak.am։
Հեռախոս` ( 37410) 578 453 կամ 578 455
Կայք՝ http://www.ktak.am
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ