ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հարցում ուսումնական գործընթացում, ինչպես նաև ՀՀ դպրոցներում  ուսումնական նյութերի մշակման ընթացքում ՏՀՏ կիրառման վերաբերյալ

Ապրիլի 04, 2017

Հարգելի ուսուցիչ,

Համաշխարհային բանկի կողմից ֆինանսավորված ծրագրի շրջանակում անցկացվում է հարցում ուսումնական գործընթացում,  ինչպես նաև ՀՀ դպրոցներում  ուսումնական նյութերի մշակման ընթացքում տեղեկատվական և հաղորդակցության տեխնոլոգիանների (ՏՀՏ) կիրառման վերաբերյալ: Ուրախ կլինենք տեղեկանալ՝ ինչ սարքեր, հարթակներ կամ ՏՀՏ միջոցներ եք կիրառում կամ կցանկանայիք կիրառել դասավանդման ընթացքում: Սա կօգնի պատկերացում կազմել գործող լավագույն փորձի վերաբերյալ, ինչպես նաև բացահայտել այն ոլորտները, որոնք բարելավման և հավելյալ վերապատրաստման կարիք ունեն: Սույն հարցման արդյունքների կմշակվի Հայաստանի դպրոցներում ՏՀՏ-ների կիրառման վերաբերյալ մասնագիտացված վերապատրաստման դասընթաց:

Հարցման տևողությունը 15 րոպե է, և Ձեր պատասխանների համար պահպանվում է  անանունության սկզբունքը: Հարցման արդյունքները ներկայացվելու են ամփոփ կերպով:

Հարցմանը կարելի է մասնակցել միայն մեկ անգամ այստեղ՝ http://survey.ufar.eu/index.php?r=survey/index&sid=741569&lang=hy: Բոլորը հարցերը  պարտադիր են և ակնկալում են պատասխան:

Հարցման վերաբերյալ պարզաբանումների համար կարող եք կապվել մեզ հետ հետևյալ էլ. փոստով՝ vice_recteur@ufar.am

Շնորհակալություն հարցմանը մասնակցելու համար: Մենք մեծապես կարևորում ենք Ձեր ներդրումը: 

Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանի պրոռեկտոր՝ Ա.Նավոյան

  • Հարցադրումը՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Պարզաբանումներ

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…

  • Դասի սկզբում կիրառվող օնլայն գործիքներ/ ՈւՀԴ դասապլանով/

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ներկայացնեմ մի քանի հրաշալի օնլայն գործիքներ, որոնք հնարավորություն կտան դասի սկզբում կետրոնացնել աշակետների ուշադրությունը: Մտագրոհ անցկացնելու գործիք է՝ https://www.mentimeter.com , կիրառման ուսուցողական տեսանյութը՝ https://www.youtube.com/watch?v=8ckjXGzOM-g Երբ քիչ ժամանակ կա և չեք…