AITC, EIF-ը հայտարարում է ԱՄԱՌԱՅԻՆ ԴՊՐՈՑԻ մեկնարկ 4 ուղղություններով`
Scratch / Աղուէս (10-13 տարեկանների համար)
Graphic Design (12-17 տարեկանների համար)
Web Design (13-17 տարեկանների համար)
Java Programming (15-17 տարեկանների համար)
Սա հուսալի հարթակ կհանդիսանա հետագայում IT ոլորտում Ձեր երեխաների գիտելիքների խորացման և նորարարությունների ձեռքբերման համար:
4 ԿԱՐԵՎՈՐԱԳՈՒՅՆ ՊԱՏՃԱՌ #AITC #EIF ԱՄԱՌԱՅԻՆ ԴՊՐՈՑ ՀԱՃԱԽԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ.
1. Մեզ մոտ դասավանդող ուսուցիչներն ունեն բազմամյա աշխատանքային փորձ: Ուսուցման ընթացքում կիրառվող թիմային աշխատանքները հետագայում կօգնեն մասնակիցներին աշխատել IT մեծ ընկերություններում:
2. Ուսուցման ծրագրերը մշակվել են համաշխարհային IT շուկայի պահանջներին համապատասխան:
3. Մեզ մոտ Ձեր երեխան ձեռք կբերի IT ոլորտում կիրառելի ակտուալ, գործնական գիտելիքներ և փորձ, կկարողանա ինքնուրույն պատրաստել իր պրեզենտացիան, ինչը նրա համար մրցունակ առավելություն կհանդիսանան իր դասընկերների շրջապատում:
4. Թիմային աշխատանքը խթանելու նպատակով կկազմակերպվեն ժամանցային ծրագրեր` կինոդիտման, խաղերի, անգլերեն դասընթացների և ոլորտային սեմինարների տեսքով: Մասնակիցները նաև հնարավորություն կունենան հանդիպելու ՀՀ-ի առաջատա ր ՏՏ ընկերությունների ներկայացուցիչների հետ:
ԻՆՉՊԵՍ ԴԻՄԵԼ՝
Հաշվի առնելով, որ տեղերը սահմանափակ են, մասնակիցների ընտրությունը կկատարվի ըստ դիմելու առաջնահերթության:
Ընտրված մասնակիցները լրացուցիչ կտեղեկացվեն: Հարցերի դեպքում, խնդրում ենք զանգահարել 010 / 93 556810:
ԳՐԱՆՑՎԵԼ՝
http://www.armindia.am/arm/online_registration/
Դասընթացների անցկացման, ծրագրերի, դասախոսների և այլ տեսակ ինֆորմացիայի համար կարող եք`
Այցելել ԵՊՀ-ի Մաթեմատիկայի և Մեխանիկայի Ֆակուլտետ՝ 1-ին հարկ
Զանգահարել մեզ 010 | 93 55 68 10 հեռախոսահամարով
Այցելել www.AITC.am և ծանոթանալ յուրաքանչյուր դասընթացի ծրագրին:
Հայ-հնդկական ՏՀՏ գերազանցության կենտրոն
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Պարզաբանումներ
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Ներկայացնեմ մի քանի հրաշալի օնլայն գործիքներ, որոնք հնարավորություն կտան դասի սկզբում կետրոնացնել աշակետների ուշադրությունը: Մտագրոհ անցկացնելու գործիք է՝ https://www.mentimeter.com , կիրառման ուսուցողական տեսանյութը՝ https://www.youtube.com/watch?v=8ckjXGzOM-g Երբ քիչ ժամանակ կա և չեք…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ