«Ժողովրդավարական կրթության հայկական կենտրոն (Հայկական-ՍԻՎԻՏԱՍ)» հասարակական կազմակերպությունը ՀՀ Կենտրոնական բանկի հետ համատեղ Երևանի դպրոցների «Հասարակագիտություն» առարկայի ուսուցիչների համար կազմակերպում է
«Քաղաքացի նախագիծ» համայնքային հիմնախնդիրների ուսուցման ծրագիր՝ ֆինանսատնտեսական հիմնախնդիրների ուղղվածությամբ:
«Ժողովրդավարական կրթության հայկական կենտրոն-ՍԻՎԻՏԱՍ» ՀԿ-ն Երևան քաղաքի հասարակագիտություն առարկայի դպրոցի ուսուցիչներին հրավիրում է դիմել և մասնակցել «Քաղաքացի նախագիծ – ֆինանսատնտեսական հիմնախնդիրների ուսուցման» դասընթացին, որը տեղի կունենա 2018 թվականի մարտի 9-ից մարտի 11-ը։
Եռօրյա վերապատրաստման ընթացքում ուսուցիչները կուսումնասիրեն ֆինանսական բաղադրիչի բովանդակությունը, միաժամանակ հնարավորություն կունենան նորարարական մեթոդներով զարգացնելու դասերը և նախագծային ուսուցման աշխատանքներին ուղղված իրենց կարողությունները։
Եռօրյա վերապատրաստման ծրագրից հետո, ուսուցիչները կաշխատեն իրենց դպրոցների աշակերտների հետ։ Ծրագրի մասնակից աշակերտներն իրենց ուսուցիչների օգնությամբ ներկայացնելու են իրենց համայնքներում առկա ֆինանսատնտեսական խնդիրները։ «Ժողովրդավարական կրթության հայկական կենտրոն-ՍԻՎԻՏԱՍ» հասարակական կազմակերպության մասնագետների օգնությամբ բոլոր վեր հանված խնդիրների համադրմամբ կազմվելու է քաղաքականության առաջարկների փաթեթ: Այս փաթեթը ներկայացվելու է ծրագրի ավարտին կազմակերպվող փակման արարողությունում, որից հետո այն ուղարկվելու է խորհրդարանական խմբակցություններին և կառավարության համապատասխան մարմիններին՝ ի գիտություն։
«Քաղաքացի նախագիծ» ֆինանսատնտեսական հիմնախնդիրների ուսուցման ծրագրի նպատակն է նպաստել Երևան քաղաքի հանրակրթական դպրոցի «Հասարակագիտություն» առարկայի ուսուցիչների, ինչպես նաև ավագ և միջին դպրոցի աշակերտների ֆինանսական գրագիտությանը, նախագծային աշխատանքների կարողությանը և «Հասարակագիտություն» առարկայի «Տնտեսագիտություն» բաղադրիչի ավելի բովանդակալից դասավանդմանը:
Ծրագրին մասնակցությունը մրցակցային է։
Ծրագրին մասնակցելու համար կընտրվեն Երևան քաղաքի 30 դպրոցների թվով 30 հասարակագիտության ուսուցիչներ։
Ծրագրին մասնակցելու համար կարող եք դիմել մինչև սթ. փետրվարի 15-ը լրացնելով հարցաթերիկը։
Նյութի աղբյուրը. Հայկական-ՍԻՎԻՏԱՍ
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ