ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մասնագիտական վերապատրաստման դասընթացներ դպրոցական գրադարանավարների համար

Ապրիլի 23, 2018

Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանի /ԵՊԼՀ/ Շարունակական կրթության կենտրոնը հայտարարում է եռօրյա մասնագիտական վերապատրաստման դասընթացներ դպրոցական գրադարանավարների համար: Դասընթացների նպատակն է ծանոթացնել գրադարանավարներին ժամանակակից գրադարանային միտումներին և մարտահրավերներին, ինչպես նաև ձեռք բերել մասնագիտական գիտելիքներ և գործնական հմտություններ հետևյալ ուղղություններով՝

  • Տվյալների բազայի ստեղծում
  • Գրականության էլեկտրոնային հաշվառում և հաշվետվությունների կազմում
  • Էլեկտրոնային հարթակների կիրառումը գրադարաններում
  • Թվային գրադարաններ:

Դասընթացների ընթացքում գործնական աշխատանքները իրականացվելու են հատուկ ձևաչափով մշակված էլեկտրոնային հարթակում, որը հետագայում հնարավոր կլինի կիրառել տվյալ դպրոցի գրադարանում: Յուրաքանչյուր մասնակցին կտրամադրվի անհատական համակարգիչ գործնական աշխատանքների համար: Դասընթացները վարելու են ԵՊԼՀ գիտական գրադարանի մասնագետները:

Դասընթացները կիրականացվեն հունիս ամսվա ընթացքում, խմբերով՝ յուրաքանչյուր խմբում 15 անձ հետևյալ ժամանակացույցով.

  • առաջին խումբ՝ հունիսի 4-ից-8-ը
  • երկրորդ խումբ՝ հունիսի 11-ից-15-ը
  • երրորդ խումբ՝ հունիսի 18-ից-22-ը
  • չորրորդ խումբ՝ հունիսի 25-ից-29-ը:

Դասընթացների տևողությունն է օրական հինգ ժամ ընդմիջումներով՝ երկու կարճատև /10 րոպե/ և մեկ երկար /30 րոպե - սուրճի ընդմիջում /:

Եռօրյա դասընթացի արժեքն է 20000 դրամ: Տեղերը սահմանափակ են:

Գրանցվելու համար անհրաժեշտ է լրացնել կից հայտը: Հայտերը ընդունվում են մինչև մայիսի 21-ը library@brusov.am էլեկտրոնային հասցեով կամ +37410535511 /ներք.512/ հեռախոսահամարով, աշխատանքային օրերին՝ ժամը 9.00-18.00:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)