ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ավետիք Իսահակյանի տուն-թանգարանի հայտարարությունը

Սեպտեմբերի 15, 2016

Ավետիք Իսահակյանի տուն-թանգարանում մշտապես անցկացվում են.

ԷՔՍԿՈՒՐՍԻԱՆԵՐ

Ճանաչողական
Վարպետի հեքիաթային աշխարհում (խաղ-էքսկուրսիա)
Պատանի էքսկուրսավար (խաղ-էքսկուրսիա)

ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ

«Մանկության թևերով» - ծրագրի միջոցով  երեխաները մտովի տեղափոխվում են Ավ. Իսահակյանի մանկության հեքիաթային աշխարհ և օրգանիկ նյութերով վերակերտում են Ղազարապատի մանրակերտը:
1-6-րդ դասարանի աշակերտների համար

«Ի՞նչ է ասում առակը» - ինտերակտիվ միջավայրում երեխաները ծանոթանում են ժողովրդական իմաստություններին, սովորում են, թե ինչ է «պատմում» առակը: Խաղերի և  երեխաների ստեղծած մուլտֆիլմերի օգնությամբ ծանոթանում, քննարկում են Իսահակյանի առակները և կազմում են գիրք:
6-րդ դասարանի աշակերտների համար

«Արևի մոտ» - երեխաները ընթերցում և քննարկում են Իսահակյանի «Արևի մոտ» հեքիաթը,  իրենց երևակայությամբ ստեղծում են հեքիաթի հերոսի համար ցանկալի միջավայր:
4-րդ դասարանի աշակերտների համար

«Աշխարհում ամենալավն իմ տունն է» - Երեխաները մասնագետի օգնությամբ կարդում են Իսահակյանի «Երջանիկ խրճիթը»  ստեղծագործությունը և թեմատիկ դեկորների օգնությամբ ինքնուրույն բեմադրում այն:
6-րդ դասարանի աշակերտների համար

«Վարպետը, ես և մայրաքաղաք Անին» - Երեխաները Անիի մասին Վարպետի թողած հուշերի հետքերով երևակայական շրջայց են կատարում հայոց հինավուրց մայրաքաղաք Անիում և հատուկ պատրաստված դետալների օգնությամբ  վերակերտում են Անիի Մայր տաճարի մանրակերտը:
12-րդ դասարանի աշակերտների համար

Պայմաններին նախապես ծանոթանալու, ինչպես նաև Էքսկուրսիաներին և ծրագրերին մասնակցությունը գրանցելու համար կարելի է դիմել.

             Հեռ.` (37410) 56 24 24, (37410) 58 73 80
             Էլ. փոստ` isahakyan_musee@mail.ru

Հասցե` Ք. Երևան, Զարոբյան 20

  • Հարցադրումը՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Պարզաբանումներ

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…

  • Դասի սկզբում կիրառվող օնլայն գործիքներ/ ՈւՀԴ դասապլանով/

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ներկայացնեմ մի քանի հրաշալի օնլայն գործիքներ, որոնք հնարավորություն կտան դասի սկզբում կետրոնացնել աշակետների ուշադրությունը: Մտագրոհ անցկացնելու գործիք է՝ https://www.mentimeter.com , կիրառման ուսուցողական տեսանյութը՝ https://www.youtube.com/watch?v=8ckjXGzOM-g Երբ քիչ ժամանակ կա և չեք…