ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Վիքիդասընթաց մարզերի ուսուցիչների և երիտասարդ մասնագետների համար. 4-րդ փուլ

Սեպտեմբերի 19, 2016

2016 թվականի նոյեմբերի 2-6-ը «Վիքիմեդիա Հայաստան» գիտակրթական հասարակական կազմակերպությունը Վիքիպեդիան և մյուս վիքի նախագծերը մարզերում զարգացնելու, տարածելու, գյուղական բնակավայրերի երիտասարդության մասնակցությունը վիքինախագծերին խրախուսելու նպատակով, տեղի երիտասարդ ուսուցիչների և մասնագետների համար Աղվերանում կազմակերպում է թվով չորրորդ Վիքիպեդիայի դասընթացը։ Դասընթացի նպատակն է Հայաստանի յուրաքանչյուր բնակավայրի երիտասարդությանը հասանելի դարձնել Վիքիպեդիային և մյուս վիքի նախագծերին մասնակցությունը։

Դասընթացին կարող է մասնակցել Հայաստանի մարզային դպրոցների ուսուցիչներ, որոշ դեպքերում նաև ուսանողներ և այլ մասնագետներ, ովքեր տիրապետում են համակարգչից օգտվելու հմտություններին, կարող են որակյալ թարգմանություններ կատարել որևէ օտար լեզվից։ Դասընթացի ընթացքում մասնակիցները կսովորեն Վիքիպեդիայի խմբագրման կանոնները և գործիքները։ Փորձառու խմբագիրների օգնությամբ կստեղծեն կամ կբարելավեն հայերեն Վիքիպեդիայի հոդվածներ։

Դասընթացից հետո ակնկալվում է, որ մասնակիցները կշարունակեն հարստացնել հայերեն Վիքիպեդիան։ Վիքիմեդիա Հայաստանը իր բոլոր նախագծերի հաջողվածության համար ամենայն մանրամասնությամբ հաշվետու է Վիքիմեդիա Հիմնադրամին, և յուրաքանչյուր ամիս նախագծերի մասնակիցների շարունակական վիճակագրություն է ներկայացնում։ Ուստի խնդրում ենք հայտը լրացնելուց առաջ գնահատեք ձեր կարողությունները և ձեր պատասխանատվության աստիճանը, որպեսզի ձեր մասնակցությունը միայն դրական իմպուլս հաղորդի մեր ծրագրերին, ինչը և կօգնի Հայաստանում ներդնել նորարական, ստեղծագործ կրթություն։

Միայն այն մասնակիցները, ովքեր կշարունակեն համալրել հայերեն Վիքիպեդիան որակյալ հոդվածներով, դասընթացից կես տարի անց կստանան հավաստագիր առ այն, որ իրենք տիրապետում են վիքի խմբագրման գործիքներին և իհարկե Վիքի գաղափարախոսության կրողներ են՝ պատրաստ են անվարձահատույց իրենց ներդրումն ունենալ մեր լեզվի, պատմության, մշակույթի պահպանման գործում և տարածել վիքիպեդիան և մյուս նախագծերը իրենց դպրոցներում և շրջապատում։

Ուշադրություն դարձրեք, որ Վիքիմեդիա Հայաստանի կազմակերպչական թիմը կարող է մերժել ցանկացած հայտ՝ առանց որևէ պատճառաբանման։ Հայտը լրացնելուց հատուկ ուշադրություն դարձրեք Ձեր կամավորական աշխատանքը և մոտիվացիան նկարագրելիս, քանզի հայտերի ընտրության չափորոշիչներում դրանք առաջնային են։

Դասընթացին գրանցվելու համար հետևեք այս հղմանը։

Գրանցվելու վերջնաժամկետն է հոկտեմբերի 16-ը։

Վիքիպեդիան կրթություն է
Մանկավարժները և ուսանողներն ամբողջ աշխարհում ներդրումներ են կատարում Վիքիպեդիայում և Վիքիմեդիայի մյուս նախագծերում, դրանք ներառված են ուսումնական հաստատությունների ուսումնական ծրագրերում։ Մի շարք առաջատար երկրներում Վիքիպեդիան ներառված է դպրոցական ծրագրերում։ Հետաքրքիր է, որ մանկավարժներին ստեղծագործական ազատություն է տրված՝ ինքնուրույն կազմել Վիքիպեդիայի դասավանդման մոտեցումները։

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)