Սիրելի դիմորդ,
Սիրով քո ուշադրությանն ենք ներկայացնում մեր՝ Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանի 2020-2021թթ. ուսումնական տարվա ընդունելության ցանկում ընդգրկված մասնագիտությունները:
85-տարվա պատմություն ունեցող մեր համալսարանը ավանդական մասնագիտություններին՝ օտար լեզուների դասավանդմանը (ռուսաց լեզու և գրականություն, անգլերեն և գրականություն, գերմաներեն և գրականություն, ֆրանսերեն և գրականություն), լեզվաբանությանը (ռուսաց լեզու, անգլերեն, գերմաներեն, ֆրանսերեն, իտալերեն) զուգահեռ առաջարկում է մասնագիտանալ նաև աշխատաշուկայում մեծ պահանջարկ ունեցող և միջազգայնորեն մրցունակ այնպիսի մասնագիտությունների մեջ, ինչպիսիք են սերվիսը, զբոսաշրջությունը, միջմշակության հաղորդակցությունը, քաղաքագիտությունը, լրագրությունը, թարգմանչական գործը (անգլերեն-հայերեն, իտալերեն-հայերեն, ֆրանսերեն- հայերեն, գերմաներեն-հայերեն, ռուսերեն-հայերեն, ռուսերեն-անգլերեն-հայերեն, չինարեն-հայերեն, կորեերեն-հայերեն, իսպաներեն-հայերեն): Ձեր ընտրած հիմնական լեզվին զուգահեռ կարող եք ընտրել ևս մեկ կամ երկու օտար լեզու բուհում դասավանդվող երկու տասնյակից ավել օտար լեզուների ցանկից:
Ուսումնառության տարիներին մեր ուսանողներին հնարավորություն է տրվում կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ ուսանել Եվրոպայի, Ասիայի, Ամերիկայի և ԱՊՀ երկրների մեր գործընկեր ուսումնական հաստատություններում:
Միայն մեր համալսարանում դուք կարող եք դառնալ եռալեզու թարգմանիչ, չինարեն և կորեերեն լեզուների, երկու օտար լեզվի վարժ տիրապետող տուրիզմի ոլորտի մասնագետ կամ լրագրող:
Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանը պատրաստակամ է իր աջակցությունը բերել ձԵզ՝ մասնագիտության ընտրության հարցում, մասնավորապես՝ կազմակերպել նախապատրաստական դասընթացներ, այցելություններ ձեր դպրոցներ, ձեր այցելությունները համալսարան, մասնակցություն բուհի տեղեկատվական միջոցառումներին (մանրամասների համար հետևեք նաև մեր ֆեյսբուքյան էջին՝ https://www.facebook.com/YerevanBrusovUniversityofLanguagesandSocialScience/ և կայքէջին՝ http://brusov.am./
Հարցերի դեպքում կարող եք զանգահարել Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանի ուսումնական բաժնի 011300-130 /2-10/ հեռախոսահամարին կամ գրել usmas@brusov.am էլ. հասցեին:
Սիրով սպասում ենք Ձեզ
Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարան
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Պարզաբանումներ
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Ներկայացնեմ մի քանի հրաշալի օնլայն գործիքներ, որոնք հնարավորություն կտան դասի սկզբում կետրոնացնել աշակետների ուշադրությունը: Մտագրոհ անցկացնելու գործիք է՝ https://www.mentimeter.com , կիրառման ուսուցողական տեսանյութը՝ https://www.youtube.com/watch?v=8ckjXGzOM-g Երբ քիչ ժամանակ կա և չեք…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ