ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ընթերցանության ստեղծագործական մրցույթ

Ապրիլի 02, 2020

«Էդիթ Պրինտ» հրատարակչությունը, Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության, Երևանի քաղաքապետարանի, Խնկո ապոր անվան ազգային մանկական գրադարանի, «Զարթնի՛ր» կրթական-հասարակական կազմակերպության գործընկերությամբ և «Արմսվիսբանկի» աջակցությամբ, հիանալի լուր ունի այն բոլոր աշակերտների համար, որոնք շատ են սիրում գրքեր կարդալ:

Սիրելի՛ աշակերտներ, եթե դուք սիրում եք կարդալ, ունեք գեղեցիկ խոսք և ստեղծագործելու կարողություն, ապա այս մրցույթը հենց ձեզ համար է:

Մրցույթն անցկացվելու է երկու տարիքային խմբերի համար՝

  • 3-5-րդ դասարան
  • 6-9-րդ դասարան

Ընթերցանության ստեղծագործական մրցույթն անցկացվելու է 3 փուլով:

ԸՆԹԱՑԱԿԱՐԳ

Փուլ 1 (ապրիլի 1 – ապրիլի 30)

school.editprint.am կայքից ընթերցել մրցույթի համար նախատեսված անվճար էլ. գրքերը, այնուհետև լրացնել տվյալների թերթիկը և դրան կից ուղարկել տրված գրքերի վերաբերյալ ձեր կարծիքը՝ առաջին տարիքային խմբի համար՝ 1-2 էջի, երկրորդ տարիքային խմբի համար՝ 2-3 էջի (Ա4 ֆորմատ, Word ծրագրում Sylfaen (Times New Roman) տառատեսակով, տառաչափը` 12, միջտողային հեռավորությունը` 1,5, ձախից` 3սմ, աջից` 1սմ) սահմանում: Այնուհետև ժյուրին ամեն տարիքային խմբից կընտրի 50 մասնակիցների, որոնք կանցնեն հաջորդ փուլ:

Փուլ 2 (մայիսի 3 – մայիսի 15)

Այս փուլ անցած մասնակիցները պետք է ընտրեն տրված թեմաներից (դրանք կտեղադրվեն կայքում Փուլ 1-ի ավարտից անմիջապես հետո) որևէ մեկը և գրեն էսսե: Աշխատանքը պետք է լինի՝ առաջին տարիքային խմբի համար՝ 2 էջի, երկրորդ տարիքային խմբի համար 2-4 էջերի (Ա4 ֆորմատ, Word ծրագրում Sylfaen (Times New Roman) տառատեսակով, տառաչափը` 12, միջտողային հեռավորությունը` 1,5, ձախից` 3սմ, աջից` 1սմ) սահմանում: Այս փուլի ավարտին ժյուրին ամեն տարիքային խմբից կընտրի լավագույն տասնյակը:

Փուլ 3 (մայիսի 23-24)

Երրորդ` եզրափակիչ փուլում ժյուրիի անդամները կանցկացնեն օնլայն հանդիպում յուրաքանչյուր մասնակցի հետ:

Վերջիններս կընթերցեն հատված, կպատասխանեն իրենց ընթերցած   ստեղծագործությունների և էսսեի վերաբերյալ տարատեսակ հարցերի։

Յուրաքանչյուր տարիքային խմբի տասը մասնակիցներից ժյուրին կընտրի լավագույն եռյակը․ նրանք կստանան հաղթողների նվերներ, իսկ նրանց դպրոցների գրադարանները կհամալրվեն «Էդիթ Պրինտի» հրատարակած «Իմ գրադարանը» շարքի ամբողջական հավաքածուով (շուրջ 50 գիրք): Մնացած երեխաները գրքեր նվեր կստանան:

Հ.Գ. Ժյուրիի կազմը գաղտնի կպահվի մինչև Փուլ 3-ի սիզբը, մասնակիցների տվյալները փակ կլինեն ժյուրիի անդամների համար:

Ընթերցանության գրքերը ներկայացված են այստեղ:

3-5 դասարանցիները պետք է ընթերցեն ներկայացված գրքերից առնվազն վեցը:

6-9 դասարանցիները պետք է ընտրեն տասը գրքերից առնվազն չորսը:

Հարցերի դեպքում զանգահարեք  +374 99 520848/+374 98 520847, գրեք մեր մեյլին (school@editprint.am) կամ ֆեյսբուքյան էջին:

Մասնակցության համար ապրիլի 1-30-ը լրացրե՛ք գրանցման հայտը, գրե՛ք կարդացած գրքերի վերաբերյալ Ձեր կարծիքը և կցագրե՛ք այն (Word-ի ֆայլը ցանկալի է լինի rtf ֆորմատով):

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)