ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ՅՈՒՆԻՍԵՖ Հայաստանը փնտրում է փորձագետի, ով կաջակցի կլիմայի փոփոխությանը վերաբերող կրթական նյութերի մշակմանը և դրանց ընդգրկմանը Հանրակրթության պետական չափորոշչում

Հունիսի 28, 2020

ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի հայաստանյան գրասենյակը փնտրում է փորձագետի, որը կմշակի և կաջակցի կլիմայի փոփոխության ադապտացման, մեղմացման և աղետների ռիսկի նվազեցմանն առնչվող կրթական չափորոշիչների և ուսումնառության նյութերի ներառմանը և ընդունմանը Հանրակրթության պետական չափորոշչում և պետական առարկայական չափորոշիչներում, որոնք պետք է լինեն ներառական, ինտերակտիվ, նորարարական,  գենդերային  տեսանկյունից զգայուն և տարիքին համապատասխան՝ տարբեր մակարդակներում (դպրոց, համայնք, ազգային)  և  21-րդ դարի հմտություններին համահունչ։

Դիմումների վերջնաժամկետն է 2020թ․ հուլիսի 6-ը։

Դիմումի փաթեթը ներառում է ՝

  • Մոտիվացիոն նամակ,
  • Ինքնակենսագրություն,
  • Հայեցակարգ, որը պետք է նկարագրի կլիմայի փոփոխության և աղետների ռիսկի նվազեցման տեսլականն ու մոտեցումները,
  • Ֆինանսական առաջարկ, որը պետք է ներառի ծառայության ամբողջ արժեքը ՀՀ դրամով՝ ներառելով առանձին տողով փորձագետի վճարն ու տվյալ ծառայության մատուցման համար անրաժեշտ փոխադրման ծախսերը։

Բոլոր շահագրգիռ դիմորդները պետք է դիմումները  ներկայացնեն  առցանց եղանակով՝ օգտագործելով ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի էլեկտրոնային դիմումների հարթակը՝ հետևելով հետևյալ առցանց հղումին․ 

https://www.unicef.org/armenia/պատմություններ/փնտրում-ենք-փորձագետի։

Խնդրում ենք հաշվի առնել, որ ոչ լիարժեք դիմումները չեն ընդունվի։

  • Հարցադրումը՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Պարզաբանումներ

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…

  • Դասի սկզբում կիրառվող օնլայն գործիքներ/ ՈւՀԴ դասապլանով/

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ներկայացնեմ մի քանի հրաշալի օնլայն գործիքներ, որոնք հնարավորություն կտան դասի սկզբում կետրոնացնել աշակետների ուշադրությունը: Մտագրոհ անցկացնելու գործիք է՝ https://www.mentimeter.com , կիրառման ուսուցողական տեսանյութը՝ https://www.youtube.com/watch?v=8ckjXGzOM-g Երբ քիչ ժամանակ կա և չեք…