Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը (այսուհետ՝ Նախարարություն) քայլեր է ձեռնարկում Կրթության համաշխարհային գործընկերության հիմնադրամին-ԿՀԳ (The Global Partnership for Education-GPE) 2020 թվականից անդամակցելու և այս միջազգային գործընկերության ռեսուրսները հանրակրթության բարեփոխումներին ծառայեցնելու համար:
ԿՀԳ-ն հանդիսանում է տարբեր երկրների բարեփոխումները խթանելու աջակցության միջազգային գործիք, որը ենթադրում է օժանդակության ռեսուրսների տրամադրում բարեփոխումների մշակման և իրականացման փուլում:
Վերոնշյալ գործընթացն հավուր պատշաճի կազմակերպելու նպատակով ներկայումս ԿԳՄՍ նախարարությունը ձևավորվում է Տեղական կրթական խումբ-ՏԿԽ (Local Education Group-LEG)՝ ներկայացվելիք հայտի, կրթության ռազմավարական նախագծերի, հանրային քննարկման հարթակի ստեղծման և հետագա համագործակցությունն իրականացնելու նպատակով։
Մասնակցային ժողովրդավարական սկզբունքներին հավատարիմ մնալով՝ Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը նախատեսում է ՏԿԽ-ում ընդգրկել հանրակրթության ոլորտում ակտիվ գործունեություն ծավալող հասարակական կազմակերպությունների, միջազգային կազմակերպությունների, հիմնադրամների և մասնավոր հատվածի ներկայացուցիչներին։
ՏԿԽ-ում ընդգրկվելու համար անհրաժեշտ է մինչև ս.թ. օգոստոսի 10-ի ժամը 14:00-ն gasparian.ar@gmail.com և secretariat@escs.am էլ.հասցեներով ուղարկել կից ներկայացվող հայտի լրացված տարբերակը և պահանջվող փաթեթները։
Հարցերի դեպքում և լրացուցիչ տեղեկության համար անհրաժեշտ է զանգահարել +37494934488 կամ +37410599646 հեռախոսահամարներով կամ կապ հաստատել gasparian.ar@gmail.com էլ.փոստով։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Պարզաբանումներ
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Ներկայացնեմ մի քանի հրաշալի օնլայն գործիքներ, որոնք հնարավորություն կտան դասի սկզբում կետրոնացնել աշակետների ուշադրությունը: Մտագրոհ անցկացնելու գործիք է՝ https://www.mentimeter.com , կիրառման ուսուցողական տեսանյութը՝ https://www.youtube.com/watch?v=8ckjXGzOM-g Երբ քիչ ժամանակ կա և չեք…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ