ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Տեխնոլոգիաներ, որոնք փոխում են աշխարհը» նկարչական մրցույթ

Օգոստոսի 11, 2020

ROSATOM ընկերությունը հայտարարում է «Տեխնոլոգիաներ, որոնք փոխում են աշխարհը» նկարչական մրցույթի անցկացման մասին՝ նվիրված միջուկային արդյունաբերության 75-ամյակին։ Մրցույթն անցկացվում է Հայաստանում Ռուսաստանի գիտության և մշակույթի կենտրոնների հետ համատեղ:
Մրցույթի հիմնական նպատակներն են.
• միջուկային էներգիայի և միջուկային տեխնոլոգիաների նկատմամբ օբյեկտիվ վերաբերմունքի ձևավորում;
• ստեղծագործական մտածողության հմտությունների զարգացում.
• երեխաների և երիտասարդների ստեղծագործական ունակությունների բացահայտում:
Մրցույթի անցկացման ժամկետը ՝ 2020 թվականի սեպտեմբեր-հոկտեմբեր:
Մրցույթի փուլերը.
• մրցույթի հայտարարությունը` 2020 թվականի սեպտեմբերի 1-15-ը,
• մրցույթի աշխատանքների ընդունում` մինչև 2020 թվականի սեպտեմբերի 30-ը ներառյալ,
• մասնակիցների աշխատանքի գնահատում՝ 2020 թ. հոկտեմբերի 1-5-ը,
• լավագույն աշխատանքների ցուցահանդեսի կազմակերպում և մրցույթի հաղթողների պարգևատրում՝ մինչև 2020 թ. ավարտը։

Մրցույթին կարող են մասնակցել ՀՀ հանրակրթական, նախնական և միջին մասնագիտական, ինչպես նաև բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների ուսանողներ:
Մրցույթի մասնակիցների տարիքը.
• երեխաներ և դպրոցականներ `մինչև 12 տարեկան
• դպրոցականներ, ուսանողներ, երիտասարդներ` 13-ից 31 տարեկան

Մրցույթին մասնակցելու համար նկարները պետք է ներկայացվեն մինչև 2020 թվականի սեպտեմբերի 30-ը ՝ Երևան, 1-ին նրբ. Պռոշյան, 20/14, Երևանի Գիտության և մշակույթի ռուսական կենտրոն, էլ. փոստ ՝ armenia_erevan@rs.gov.ru: Հեռ․ ՝ +374 12 544890:
Մրցույթի մասին ողջ տեղեկատվությունը՝ կից փաստաթղթերում

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Հարցադրումը՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Պարզաբանումներ

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…

  • Դասի սկզբում կիրառվող օնլայն գործիքներ/ ՈւՀԴ դասապլանով/

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ներկայացնեմ մի քանի հրաշալի օնլայն գործիքներ, որոնք հնարավորություն կտան դասի սկզբում կետրոնացնել աշակետների ուշադրությունը: Մտագրոհ անցկացնելու գործիք է՝ https://www.mentimeter.com , կիրառման ուսուցողական տեսանյութը՝ https://www.youtube.com/watch?v=8ckjXGzOM-g Երբ քիչ ժամանակ կա և չեք…