ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Երիտասարդների առցանց հանդիպում` նվիրված ՄԱԿ-ի 75-րդ հոբելյանին

Օգոստոսի 28, 2020

2020 թ. սեպտեմբերի 9-ին տեղի է ունենալու ՄԱԿ-ի 75-րդ հոբելյանին նվիրված երիտասարդների առցանց լիագումար հանդիպում (UN75 Youth Plenary), որի ընթացքում մասնակիցներից ընտրվելու են երիտասարդներ, որոնք ելույթ կունենան սեպտեմբերի 21-ին կայանալիք ՄԱԿ-ի 75-րդ հոբելյանին նվիրված «Ապագան, որը մենք ուզում ենք, ՄԱԿ-ը, որը մեզ անհրաժեշտ է. վերահաստա­տելով մեր համատեղ հանձնառությունը մուլտիլատերալիզմին» (“The Future We Want, the UN We Need: Reaffirming our Collective Commitment to Multilateralism”) խորագրով բարձր մակարդակի միջոցառմանը և կներկայացնեն նիստի արդյունքները։

Միջոցառման նպատակներն են.

  • քննարկել բազմակողմանի համակարգի առաջացող ռիսկերը, միտումները և հնարավորությունները ՝ շարունակական COVID-19 համավարակի և դրա սոցիալ-տնտեսական ազդեցությունների համատեքստում,
  • երիտասարդներին տրամադրել հարթակ՝ մասնակցելու ՄԱԿ-ի 75 քննարկումներին` գլոբալ քաղաքացիության և միջազգային համագործակցության ներկայի, բազմակողմանիության ապագայի և այդ ապագայի ձևավորման գործում երիտասարդների դերի մասին,
  • ուժեղացնել քննարկումները երիտասարդների շրջանում այն ​​մասին, թե ինչ է անհրաժեշտ ավելի պատասխանատու ՄԱԿ ձևավորելու համար, որն ապագայում լավագույնս կաջակցի մարդկանց, մոլորակին, բարգավաճմանը, խաղաղությանը և գործընկերությանը,
  • ապահովել քննարկումներ, որոնք կնպաստեն քաղաքականություն մշակողների (նախարարների, կառավարության ներկայացուցիչների, ՄԱԿ-ի ղեկավարների) հետ քննարկումներին 2020 թվականի սեպտեմբերի 21-ին ՄԱԿ-ի ԳԼԱ-ում 75-րդ մակարդակի բարձր մակարդակի միջոցառմանը:

Հանդիպմաև և թեկնածությունների առաջադրման վերաբերյալ լրացուցիչ տեղեկատվություն կարելի է ստանալ https://www.un.org/pga/74/un75-virtual-youth-plenary/ կայքից:

Հանդիպմանը մասնակցելու թեկնածություն առաջադրելու համար պետք է մինչև ս․թ օգոստոսի 31-ը` ժ. 09:00-ը, ՀՀ ԿԳՄՍՆ՝ երիտասարդական քաղաքականության վարչություն՝ youth@escs.am Էլհասցով ներկայացնել հայտ՝ կազմված ինքնակենսագրությունից և մոտիվացիոն նամակից:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Հարցադրումը՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Պարզաբանումներ

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…

  • Դասի սկզբում կիրառվող օնլայն գործիքներ/ ՈւՀԴ դասապլանով/

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ներկայացնեմ մի քանի հրաշալի օնլայն գործիքներ, որոնք հնարավորություն կտան դասի սկզբում կետրոնացնել աշակետների ուշադրությունը: Մտագրոհ անցկացնելու գործիք է՝ https://www.mentimeter.com , կիրառման ուսուցողական տեսանյութը՝ https://www.youtube.com/watch?v=8ckjXGzOM-g Երբ քիչ ժամանակ կա և չեք…