ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Երիտասարդական ֆորում` Թմրանյութերի ապօրինի շրջանառության դեմ

Օգոստոսի 28, 2020

ՄԱԿ Թմրամիջոցների և հանցավորության դեմ պայքարի գրասենյակը (UNODC) տեղեկացնում է, որ 2021 թ. մարտ ամսին Թմրանյութերի ապօրինի շրջանառության դեմ պայքարի հանձնաժողովի (CND) շրջանակում կազմակերպվելու է երիտասարդական ֆորում:

Ֆորումին մասնակցելու համար կարող են առաջադրվել թմրամիջոցների օգտագործման կանխարգելման, առողջության ամրապնդման և երիտասարդության հզորացման ոլորտում ակտիվորեն ներգրավված 14-23 տարեկան պատանիներ և երիտասարդներ, որոնք ազատ տիրապետում են անգլերենին: Յուրաքանչյուր անդամ երկիր կարող է ներկայացնել մինչև 3 թեկնա­ծու:

Ֆորումը ամենամյա միջոցառում է, որի հիմնական նպատակն է մեկ հարթակում հավաքել անդամ պետությունների կողմից առաջադրված երիտասարդների, որոնք ակտիվ գործունեություն են ծավալում թմրամիջոցների օգտագործման կանխարգելման, առողջության ամրապնդման և երիտասարդության հզորացման ոլորտում և նրանց հնարավորություն տալ փոխանակելու գաղափարներ, տեսլականներ այն մասին, թե ինչպես ավելի լավ պաշտպանել իրենց հասակակիցների առողջությունն ու բարեկեցությունը, ինչպես նաև հնարավորություն ընձեռել իրենց համատեղ ուղերձը փոխանցելու գլոբալ մակարդակի քաղաքականության մշակողներին:

Լրացուցիչ տեղեկատվություն կարելի է ստանալ կից նյութից և www.unodc.org/youth կայքից:

Ֆորումին մասնակցելու թեկնածություն առաջադրելու համար պետք է մինչև ս․թ սեպտեմբերի 3-ը ՀՀ ԿԳՄՍՆ ներկայացնել հայտ՝ կազմված ինքնակենսագրությունից և մոտիվացիոն նամակից:

Հայտերը ներկայացնել ԿԳՄՍՆ երիտասարդական քաղաքականության վարչություն՝ youth@escs.am Էլհասցով:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Հարցադրումը՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Պարզաբանումներ

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…

  • Դասի սկզբում կիրառվող օնլայն գործիքներ/ ՈւՀԴ դասապլանով/

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ներկայացնեմ մի քանի հրաշալի օնլայն գործիքներ, որոնք հնարավորություն կտան դասի սկզբում կետրոնացնել աշակետների ուշադրությունը: Մտագրոհ անցկացնելու գործիք է՝ https://www.mentimeter.com , կիրառման ուսուցողական տեսանյութը՝ https://www.youtube.com/watch?v=8ckjXGzOM-g Երբ քիչ ժամանակ կա և չեք…