ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի Հասարակածային Գվինեայի միջազգային մրցանակ

Նոյեմբերի 26, 2020

ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն սահմանել է 2020 թվականի կենսական գիտությունների (Life Sciences) Հասարակածային Գվինեայի միջազգային մրցանակ, որի մրցանակային ֆոնդը կազմում է 350.000 ԱՄՆ դոլար և կարող է հավասարապես բաշխվել առավելագույնը 3 դափնեկիրների միջև:

ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի Գործադիր խորհրդի կողմից սահմանված մրցանակը նպատակ ունի խթանել անհատների, հաստատությունների և հասարակական կազմակերպությունների կողմից կենսական գիտությունների ոլորտում մարդկային կյանքի որակի բարելավման նպատակով իրականացվող ծրագրերն ու գործունեությունը:

Հայտերը կարող են ներկայանվել անհատներ և կազմակերպություններ՝ ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ում ՀՀ ազգային հանձնաժողովի միջոցով և ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի հետ պաշտոնական գործընկեր հասարակական կազմակերպությունների կողմից: Յուրաքանչյուր անդամ պետություն կամ հասարակական կազմակերպություն կարող է ներկայացնել մրցանակի մինչև հինգ թեկնածու՝ յուրաքանչյուր անվանակարգի համար:

Հայտերն անհրաժեշտ է ներկայացնել առցանց www.unesco.org/egip/account-request հղմամբ (անգլերենով կամ ֆրանսերենով) մինչև 2020 թվականի դեկտեմբերի 20-ը՝ այդ մասին տեղեկացնելով ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությանը international@escs.am էլփոստի միջոցով:

Մրցանակի վերաբերյալ հավելյալ տեղեկություն ստանալու համար անհրաժեշտ է այցելել հետևյալ հղումով՝ https://en.unesco.org/stem/lifesciences-prize:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Հարցադրումը՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Պարզաբանումներ

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…

  • Դասի սկզբում կիրառվող օնլայն գործիքներ/ ՈւՀԴ դասապլանով/

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ներկայացնեմ մի քանի հրաշալի օնլայն գործիքներ, որոնք հնարավորություն կտան դասի սկզբում կետրոնացնել աշակետների ուշադրությունը: Մտագրոհ անցկացնելու գործիք է՝ https://www.mentimeter.com , կիրառման ուսուցողական տեսանյութը՝ https://www.youtube.com/watch?v=8ckjXGzOM-g Երբ քիչ ժամանակ կա և չեք…