ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ուսման հրավեր (Ճապոնիայի Ցուկուբայ համալսարան)

Դեկտեմբերի 29, 2020

Ճապոնիայի Ցուկուբայի համալսարանը «The Program in Economic and Public Policy» մագիստրոսական ծրագրի շրջանակում տրամադրում է կրթաթոշակներ:
Կրթական ծրագիրն ստեղծվել է Ճապոնիայի կառավարության, Համաշխարհային բանկի և Ասիական զարգացման բանկի ֆինանսավորմամբ և գործում է ավելի քան երկու տասնամյակ:

Անգլալեզու ծրագիրը առաջարկում է լիարժեք կրթաթոշակներ զարգացող երկրների մասնագետներին, որոնք հավակնում են առաջատար դեր ստանձնել իրենց տարածաշրջանների սոցիալ-տնտեսական զարգացման գործընթացում: Ծրագիրն իրագործվում է վերապատրաստման դասընթացի ձևաչափով. թիրախային խմբերն են տնտեսության, առևտրի և ֆինանսների ոլորտների մասնագետները:
Յուրաքանչյուր երկու տարին մեկ ընտրվում է 15 ուսանող շուրջ 170 դիմորդից: Դիմորդները կարող են ընտրել առաջարկվող երկու ուղղություններից մեկը՝ տնտեսական կամ հանրային քաղաքականություն:
Մագիստրոսական «The Program in Economic and Public Policy» ծրագրի և կրթաթոշակների մասին տեղեկատվությանը կարելի է ծանոթանալ հետևյալ հղումներով՝
ADB-JSP Scholarship: https://www.adb.org/work-with-us/careers/japan-scholarship-program
JJ/WBGSP Scholarship: https://www.worldbank.org/en/programs/scholarships#Who

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)