ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ՀԱՊՀ-ն հայտարարում է «Տեխնոլոգիական ինովացիոն հարթակ» դրամաշնորհային ծրագրով նախատեսված Անձնակազմի վերապատրաստման նպատակով խորհրդատուների ընտրության մրցույթի ժամկետի երկարացման մասին

Հոկտեմբերի 17, 2016

Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանում (ՀԱՊՀ) «Հայաստանի բարձրագույն կրթության նորարարությունների մրցակցային հիմնադրամի» շրջանակներում իրականացվող «Տեխնոլոգիական ինովացիոն հարթակ» դրամաշնորհային ծրագրով նախատեսված Անձնակազմի վերապատրաստման նպատակով խորհրդատուների ընտրության մրցույթի 
հայտարարության ժամկետի երկարացման մասին

Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանը (ՀԱՊՀ) «Հայաստանի բարձրագույն կրթության նորարարությունների մրցակցային հիմնադրամի» շրջանակներում իրականացվող «Տեխնոլոգիական ինովացիոն հարթակ» դրամաշնորհային ծրագրով նախատեսված Անձնակազմի վերապատրաստման նպատակով հայտարարում է 2 խորհրդատուների (Մտավոր սեփականության պաշտպանության գծով խորհրդատու, Մարքետինգի գծով խորհրդատու) ընտրության մրցույթ:

Թեկնածուներին ներկայացվող նվազագույն որակավորման պահանջներն ու գնահատման չափանիշները, պահանջվող փաստաթղթերի ցանկը և մնացած մանրամասները՝ հայտարարության ամբողջական տեքստում (Հայտարարությունը և Դիմումի ձևը կցվում են): 

Համապատասխան փորձ ունեցող մասնագետները կարող են դիմել Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարան, ք. Երևան, Տերյան փող. 105 հասցեով (17-րդ մասնաշենք, 17310 սենյակ) մինչև 2016թ. հոկտեմբերի 26-ը, ժամը 17:00-ը (էլ. փոստ` tatevik.ha@polytechnic.am):

Լրացուցիչ տեղեկությունների համար խնդրում ենք դիմել վերոհիշյալ հասցեով կամ 
58-02-59, (093) 61-11-63 հեռախոսահամարներով:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)