ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Փորձագիտական խմբերի անդամների ընտրության մրցույթ

Մայիսի 24, 2021

ՄԱԿ-ի մանկական հիմնադրամը (ՅՈՒՆԻՍԵՖ) հայտարարում է «Հայաստանում ուսուցիչների կառավարման համակարգի վերլուծություն» և «Հանրակրթական դպրոցների ղեկավարման և կառավարման մոտեցումների իրագործելիության վերլուծություն» թեմայով հետազոտություններ իրականացնելու փորձագիտական խմբերի անդամների (թիմի ղեկավար, ավագ փորձագետ, կրտսեր փորձագետ) մրցույթ:

Հետազոտություններն իրականացվելու են Կրթության համաշխարհային գործընկերության (ԿՀԳ) հիմնադրամի տրամադրած կրթության ոլորտի զարգացման ծրագրի դրամաշնորհի շրջանակում: Այն ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության ու ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի համատեղ նախաձեռնություն է, որը կիրականացվի 2021-2022 թվականների ընթացքում: ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ը ծրագրի շրջանակում հանդես է գալիս որպես դրամաշնորհային գործակալ և նախարարության հետ սերտորեն համակարգելու է բոլոր ծրագրային գործողությունները` ուղղված կրթության ոլորտի կարևորագույն հարցերի վերաբերյալ փաստերի և տվյալների հավաքագրմանը:

Թեկնածուները պետք է ունենան կրթության ոլորտում էական փորձ (գերադասելի է նշանակալի փորձ հետազոտական աշխատանքի կամ կրթական ծրագրերի և/կամ քաղաքականության մշակման ոլորտում, միջազգային հետազոտական պրակտիկայի խորը գիտելիքներ, ՀՀ հանրակրթական դպրոցների կառավարման համակարգի փորձառություն, ինչպես նաև հետազոտական նախագծերի, ուսումնասիրությունների, գնահատումների և հարցումների, տվյալների վերլուծության ու հաշվետվությունների կազմման կամ դրանց կազմմանը մասնակցության էական փորձ):

Հետաքրքրված թեկնածուները պետք է մինչև 2021 թ. մայիսի 30-ը ներկայացնեն հայտադիմում՝ նախապես գրանցվելով http://jobs.unicef.org/ համակարգում:

Հետազոտությունների և ներկայացվելիք պահանջների մասին կարելի է հավելյալ տեղեկանալ հետևյալ հղումներով՝

Թիմի ղեկավար՝ «Հայաստանում ուսուցիչների կառավարման համակարգի վերլուծություն» թեմայով հետազոտություն:
https://jobs.unicef.org/cw/en-us/job/540591?lApplicationSubSourceID=

Ավագ փորձագետ՝ «Հայաստանում ուսուցիչների կառավարման համակարգի վերլուծություն» թեմայով հետազոտություն:
https://jobs.unicef.org/cw/en-us/job/540590?lApplicationSubSourceID=

Կրտսեր փորձագետ՝ «Հայաստանում ուսուցիչների կառավարման համակարգի վերլուծություն» թեմայով հետազոտություն:
https://jobs.unicef.org/cw/en-us/job/540589?lApplicationSubSourceID=

Թիմի ղեկավար՝ «Հանրակրթական դպրոցների ղեկավարման և կառավարման մոտեցումների իրագործելիության վերլուծություն» թեմայով հետազոտություններ:
https://jobs.unicef.org/cw/en-us/job/540595?lApplicationSubSourceID=

Ավագ փորձագետ՝ «Հանրակրթական դպրոցների ղեկավարման և կառավարման մոտեցումների իրագործելիության վերլուծություն» թեմայով հետազոտություններ:
https://jobs.unicef.org/cw/en-us/job/540594?lApplicationSubSourceID=

Կրտսեր փորձագետ՝ «Հանրակրթական դպրոցների ղեկավարման և կառավարման մոտեցումների իրագործելիության վերլուծություն» թեմայով հետազոտություններ:
https://jobs.unicef.org/cw/en-us/job/540593?lApplicationSubSourceID=

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)