Պարադիգմա կրթական հիմնադրամի կողմից կազմակերպվող ամենամյա Էդքեմփի շրջանակներում, «Ներառող կրթություն» ազգային ասոցիացիայի նախաձեռնությամբ տեղի կունենա «Ներառող կրթությունը գործնականում» խորագրով Համայնքային գիտաժողով (Էդքեմփ) 2021թ.:
Գիտաժողովի նպատակն է.
Գիտաժողովին կարելի է մասնակցել որպես խոսնակ և որպես մասնակից։
ՈՐՊԵՍ ԽՈՍՆԱԿ գրանցվելու դեպքում հայտատուն պետք է նկատի ունենա, որ գիտաժողովի` իր սեկցիան ընտրած մասնակիցների (այլ մասնագետների, մանկավարժների) հետ պետք է անցկացնի իր առարկայի որևէ թեմայով դաս` ցուցադրելով ինտերակտիվ ու ներառող դասավանդում։ Եթե խոսնակը աջակցող թիմի ներկայացուցիչ է (լոգոպեդ, հոգեբան, հատուկ մանկավարժ կամ այլ նեղ մասնագետ), ապա մասնակիցների (կամ նրանցից մեկի/մի քանիսի) հետ պետք է անցկացնի մասնագիտական միջամտության մեկ պարապմունք` կիրառելով նոր, արդյունավետ մոտեցում/տեխնիկա։
Բոլոր հայտատուները կհրավիրվեն հարցազրույցի, որի ընթացքում կազմկոմիտեին կներկայացնեն ցուցադրվելիք տեխնիկան։
Ցուցադրվող ցանկացած մոտեցում պետք է լինի գիտափորձով արդյունավետությունը ապացուցած, փաստահենք։ Հեղինակային իրավունքի հետ առնչվող խնդիրներից խուսափելու համար չափազանց կարևորվում են հեղինակներին արվող հղումները։
Խոսնակների գրանցման հայտը ստորև՝
https://docs.google.com/.../1cR6q6241umNAx3LkyqA.../edit...
Գրանցման վերջնաժամկետը` 15.08.21թ.
ՈՐՊԵՍ ՄԱՍՆԱԿԻՑ գրանցվել կարող են մանկավարժներն ու աջակցող թիմերի ներկայացուցիչները։
Մասնակիցների գրանցման հայտը ստորև՝
Գրանցման վերջնաժամկետը` 15.09.21թ.
Լրացուցիչ տեղեկատվության, մասնակիցների հայտին հետևելու և գրանցվելու համար պետք է հետևել` «Ներառող կրթություն» ազգային ասոցիացիայի և Պարադիգմա կրթական հիմնադրամի ֆեյսբուքյան էջերին։
Էջերի հղումները` ստորև։
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ