Պարադիգմա կրթական հիմնադրամի կողմից կազմակերպվող ամենամյա Էդքեմփի շրջանակներում, «Ներառող կրթություն» ազգային ասոցիացիայի նախաձեռնությամբ տեղի կունենա «Ներառող կրթությունը գործնականում» խորագրով Համայնքային գիտաժողով (Էդքեմփ) 2021թ.:
Գիտաժողովի նպատակն է.
Գիտաժողովին կարելի է մասնակցել որպես խոսնակ և որպես մասնակից։
ՈՐՊԵՍ ԽՈՍՆԱԿ գրանցվելու դեպքում հայտատուն պետք է նկատի ունենա, որ գիտաժողովի` իր սեկցիան ընտրած մասնակիցների (այլ մասնագետների, մանկավարժների) հետ պետք է անցկացնի իր առարկայի որևէ թեմայով դաս` ցուցադրելով ինտերակտիվ ու ներառող դասավանդում։ Եթե խոսնակը աջակցող թիմի ներկայացուցիչ է (լոգոպեդ, հոգեբան, հատուկ մանկավարժ կամ այլ նեղ մասնագետ), ապա մասնակիցների (կամ նրանցից մեկի/մի քանիսի) հետ պետք է անցկացնի մասնագիտական միջամտության մեկ պարապմունք` կիրառելով նոր, արդյունավետ մոտեցում/տեխնիկա։
Բոլոր հայտատուները կհրավիրվեն հարցազրույցի, որի ընթացքում կազմկոմիտեին կներկայացնեն ցուցադրվելիք տեխնիկան։
Ցուցադրվող ցանկացած մոտեցում պետք է լինի գիտափորձով արդյունավետությունը ապացուցած, փաստահենք։ Հեղինակային իրավունքի հետ առնչվող խնդիրներից խուսափելու համար չափազանց կարևորվում են հեղինակներին արվող հղումները։
Խոսնակների գրանցման հայտը ստորև՝
https://docs.google.com/.../1cR6q6241umNAx3LkyqA.../edit...
Գրանցման վերջնաժամկետը` 15.08.21թ.
ՈՐՊԵՍ ՄԱՍՆԱԿԻՑ գրանցվել կարող են մանկավարժներն ու աջակցող թիմերի ներկայացուցիչները։
Մասնակիցների գրանցման հայտը ստորև՝
Գրանցման վերջնաժամկետը` 15.09.21թ.
Լրացուցիչ տեղեկատվության, մասնակիցների հայտին հետևելու և գրանցվելու համար պետք է հետևել` «Ներառող կրթություն» ազգային ասոցիացիայի և Պարադիգմա կրթական հիմնադրամի ֆեյսբուքյան էջերին։
Էջերի հղումները` ստորև։
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ