Գերմանիայի կրթության և մշակույթի նախարարների խորհրդին կից Գերմանական մանկավարժական փոխանակման ծառայությունն արտերկրում գերմաներեն դասավանդող ուսուցիչներին առաջարկում է վերապատրաստման և հոսպիտացիոն ծրագրեր:
Ծրագրերը հիմնականում հասցեագրված են այն դպրոցների գերմաներենի ուսուցիչներին, որոնցում իրականացվում է գերմաներենի խորացված ուսուցում, և հատկապես տրամադրվում է գերմաներենի լեզվական դիպլոմ: Ծրագրի մասնակիցները ոչ միայն հնարավորություն կստանան զարգացնելու իրենց լեզվական ու Գերմանիայի վերաբերյալ երկրագիտական գիտելիքները և ընդհանուր պատկերացում կկազմեն գերմանական կրթական համակարգի մասին, այլև կծանոթանան այլ հիմունքներով գործող դպրոցներին և նորարարական այնպիսի դասավանդման ձևերին, ինչպիսիք են ներառականությունը կամ «համընդհանուր լեզվուսուցումը»:
Մասնավորապես առաջարկվում են հետևյալ ծրագրերը.
1. Հոսպիտացիոն (աշխատանքային հյուրընկալություն) ծրագիր գերմաներենի այն ուսուցիչների համար, որոնք դասավանդում են 6-18 տարեկան աշակերտներին և ունեն դասավանդման առնվազն եռամյա փորձ: Ծրագիրը կանցկացվի 2022 թ. նոյեմբերի 6-26-ը (ժամանման և վերադարձի օրեր):
2. 14-օրյա դասընթացներ գերմաներենի այն ուսուցիչների համար, որոնք դասավանդում են 10-18 տարեկան աշակերտներին և ունեն դասավանդման առնվազն եռամյա փորձ: Դասընթացի հստակ ժամանակացույցը դեռևս հաստատված չէ (կիրականացվեն 2022 թ. սեպտեմբերի կեսից մինչև նոյեմբերի սկիզբը):
Հատկապես կարևորվում է հետևյալ երիտասարդ մանկավարժների մասնակցությունը՝
Այս երկու ծրագրերին դիմելու գործընթացը հնարավորինս արդյունավետ կազմակերպելու համար այս տարի գրանցումը կիրականացվի բացառապես առցանց: Այն ուսուցիչները, որոնք հավակնում են մասնակցելու վերապատրաստման որևէ դասընթացի կամ հոսպիտացիայի գերմանական դպրոցներից որևէ մեկում, կարող են դրանց համապատասխան առցանց դիմումաձևերը ներբեռնել հետևյալ հղումներով. վերապատրաստման համար՝ https://bit.ly/3jQNguS, հոսպիտացիայի համար՝ https://bit.ly/3EpXiwD: Դրանք պետք է լիարժեք լրացնել և էլեկտրոնային փոստով ուղարկել Մանկավարժական փոխանակման ծառայությանը (PAD):
Հայտերի ներկայացման վերջնաժամկետն է 2022 թ. մայիսի 8-ը:
Հավակնորդներն արդեն իսկ դիմումը ներկայացնելու պահին պետք է ներկայացնեն Եվրամիությունում արտոնված պատվաստանյութերից որևէ մեկով SARS-CoV-2–ի դեմ լիարժեք պատվաստված լինելու մասին ապացույց: Եվրամիությունում արտոնված պատվաստանյութերի, ինչպես նաև լիարժեք պատվաստումային պաշտպանության պահանջների վերաբերյալ ընթացիկ տեղեկությունները հասանելի են Պաուլ Էրլիխի անվան ինստիտուտի կայքում` https://bit.ly/3ryrdxz:
Եթե հավակնորդն ապաքինվել է Քովիդից, և դրանից չի անցել ավելի քան 90 օր, ապա նա կարող է ներկայացնել այդ մասին տեղեկանք, որը հավասարազոր է լիարժեք պատվաստված լինելուն: Ապաքինման վկայականի մասին ընթացիկ տեղեկություններ կարելի է գտնել Ռոբերտ Կոխի անվան ինստիտուտի կայքում՝ https://bit.ly/37pive0:
Հավակնորդները պետք է բավարարեն նաև Գերմանիա առանց կարանտինային պահանջների մուտք գործելու վերաբերյալ այդ պահին գործող բոլոր նախապայմաններին ու դրույթներին:
Բացի դրանից՝ պետք է ներկայացնել կարմրուկի դեմ բավարար պատվաստումային պաշտպանության կամ կարմրուկի դեմ անընկալության (իմունիտետ) վերաբերյալ տեղեկանք:
Մասնակցության պայմանների վերաբերյալ մանրամասն տեղեկատվությունը կցվում է։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Պարզաբանումներ
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Ներկայացնեմ մի քանի հրաշալի օնլայն գործիքներ, որոնք հնարավորություն կտան դասի սկզբում կետրոնացնել աշակետների ուշադրությունը: Մտագրոհ անցկացնելու գործիք է՝ https://www.mentimeter.com , կիրառման ուսուցողական տեսանյութը՝ https://www.youtube.com/watch?v=8ckjXGzOM-g Երբ քիչ ժամանակ կա և չեք…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ