ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կրթական ֆորում մանկական հանգստի ոլորտի մասնագետների համար

Մայիսի 03, 2022

ՌԴ Նովոսիբիրսկ քաղաքի Մանկական ճամբարների զարգացման հիմնադրամը 2022 թվականի սեպտեմբերի 5-15-ը ՌԴ Կրասնոդարի երկրամասի Անապա քաղաքում նախատեսում է կազմակերպել կրթական ֆորում:

Ֆորումի թիրախային խումբ են հանդիսանում՝

  • մանկական ճամբարների ղեկավարները և մասնագետները՝ անկախ կազմակերպաիրավական կարգավիճակից,
  • մանկական ակտիվ զբոսաշրջության հաստատությունների ղեկավարները և մասնագետները՝ անկախ կազմակերպաիրավական կարգավիճակից,
  • մասնագիտացված տուրիստական ​​ընկերությունների մենեջերները և մասնագետները (մանկական էքսկուրսիա, կրթական, բժշկական և այլ ընկերություններ),
  • գործադիր և օրենսդիր իշխանությունների, Ռուսաստանի Դաշնության վերահսկիչ մարմինների և ՌԴ հիմնադիր սուբյեկտների, երեխաների հանգստի և նրանց վերականգնողական գործունեության կազմակերպման լիազոր մարմինների և զբոսաշրջության ոլորտի ներկայացուցիչները:

Ֆորումի նպատակն է ստեղծել նորարարական հաղորդակցական կրթական հարթակ մանկական հանգստի ոլորտի մասնագետների համար, մշակել ոլորտի զարգացման ռազմավարություն, իրականացնել փորձի փոխանակում, ձևավորել նոր կոմպետենցիաներ:

Հավելյալ տեղեկատվությունը հասանելի է ֆորումի կայքում՝ https://proforum.info:
Էլ. փոստ՝ mail@frdl.ru:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)