Դասագրքերի և տեղեկատվական հաղորդակցման տեխնոլոգիաների շրջանառու հիմնադրամը սկսում է 2016-2017 ուսումնական տարում նախատեսված վերապատրաստումների շարքը:
2016 թվականի նոյեմբերի 24-25-ին «Դասագրքերի և տեղեկատվական հաղորդակցման տեխնոլոգիաների շրջանառու հիմնադրամը» հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների դասղեկների համար իրականացնում է երկօրյա վերապատրաստման դասընթաց` «Դասվարների և դասղեկների վերապատրաստում» թեմայով:
Վերապատրաստման ծրագիրն ընդգրկում է հետևյալ թեմաները.
Վերապատրաստումները օգտակար կլինեն ոչ միայն դասղեկների այլև ուսումնական հաստատությունների փոխտնօրենների, ուսուցիչների և ոլորտի այլ մասնագետների համար, ովքեր հետաքրքրված են ուսումնական գործընթացի արդյունավետ կազմակերպման հիմնախնդիրներով: Վերապատրաստումները կնպաստեն մասնակիցների շարունակական մասնագիտական զարգացմանը, ինչպես նաև կբարձրացնեն դպրոցներում աշխատակազմի կարողությունների որակն ու տեղեկացվածությունը: Դասընթացները կվարեն հանրակրթության ոլորտում ճանաչված և խորհրդատվական աշխատանքների մեծ փորձ ունեցող մասնագետներ:
Վերապատրաստման դասընթացի արժեքը մեկ մասնակցի համար կազմում է 10000 դրամ: Վերապատրաստումներին մասնակցելու համար անհրաժեշտ է դիմել Դասագրքերի և տեղեկատվական հաղորդակցման տեխնոլոգիաների շրջանառու հիմնադրամի համապատասխան մասնագետին, գրանցվել՝ ներկայացնելով կազմակերպության ռեկվիզիտները (կազմակերպության լրիվ անվանումը, ՀՎՀՀ, հասցեն, բանկային տվյալները (բանկի անվանում և հաշվեհամար), տնօրենի անունը, ազգանունը, ֆիզիկական անձի դեպքում՝ անձնագրային տվյալները) և ծանոթանալ ժամանակացույցին:
Վճարումը կարող է կատարվել կամ կազմակերպության, կամ անհատի կողմից: Վճարումը կատարվում է փոխանցման կարգով՝ «Էյչ-Էս-Բի-Սի Բանկ Հայաստան» ՓԲԸ-ի 217001106004001 հաշվեհամարին՝ նշելով նպատակը (վերապատրաստում) և վերապատրաստվողի անուն ազգանունը, մինչ վերապատրաստման մեկնարկելը: Դասընթացները սկսում են ժամը 13:00-ին:
Հասցեն՝ ք. Երևան, Ռոստոմի 29/164 (Նար-Դոս փողոցի հարևանությամբ):
Լրացուցիչ տեղեկությունների համար կարող եք զանգահարել 57-56-44, 093520305 (բջջ.) հեռախոսահամարներով կամ գրել textrevfund@gmail.com էլեկտրոնային հասցեով, ամեն աշխատանքային օր` ժամը 10:00-ից մինչև 17:00-ը:
Դասագրքերի և տեղեկատվական հաղորդակցման տեխնոլոգիաների շրջանառու հիմնադրամ
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ